• .

    [ bericht aangepast op 11 dec 2021 - 16:59 ]

    @Gareth: wie heeft er dan allemaal moorden? Want volgens mij is dat allen Harley toch?
    @M0na: over Wolf heb ik sowieso al gezegd dat ie niet goed is. Bonnie wacht ik even af tot ze af is.

    Maar oké, wat vinden jullie over het gedeelte van de geheimen: in hoeverre moet het wel/niet kunnen dat mensen elkaars geheimen kennen vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 11 juni 2017 - 23:37 ]

    Ik heb het idee dat hier te veel over nagedacht wordt. Je kunt op uitnodiging wel in een fancy club binnenkomen, dus dat zou met de juiste connecties (en een mooi sommetje geld) geen probleem moeten zijn. Er is vast wel iets op te vinden denk ik zo? In Gossip Girl, wat als voorbeeld werd genoemd, kwamen Jenny en Dan uiteindelijk toch ook binnen de elite terecht.

    Enfin, ik heb besloten dat ik Safiya in ieder geval als rol laat vallen. De reservering voor een vrouw zou ik nog wel graag even willen houden, als dat kan? Ik ben verschillende karakters aan het overwegen, maar ik moet even nadenken of ik de tijd (en inspiratie) heb om het echt uit te werken. Ik heb namelijk best een beetje een hekel aan inspringen haha ;$


    When time and life shook hands and said goodbye.

    WrittenWords schreef:
    @Gareth: wie heeft er dan allemaal moorden? Want volgens mij is dat allen Harley toch?
    @M0na: over Wolf heb ik sowieso al gezegd dat ie niet goed is. Bonnie wacht ik even af tot ze af is.

    Maar oké, wat vinden jullie over het gedeelte van de geheimen: in hoeverre moet het wel/niet kunnen dat mensen elkaars geheimen kennen vinden jullie?


    Harley? Volgens mij Lily en Hayden, al is Harley wel een okay shipname

    Hayden heeft 2 gezichten. Misschien dat hele goede vrienden/zijn zusjes weten dat hij wel eens opeens de nacht in verdwijnt en dat hij meerdere telefoons heeft, maar hij probeert het zo veel mogelijk voor zich te houden.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2017 - 23:43 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik zou het niet leuk vinden als iedereen Mo's geheim zou weten, dus dat ze haar rijbewijs is kwijtgeraakt na DUI en dat ze iemand aan heeft gereden en een nacht in de cel heeft doorgebracht. Voor nu heb ik dat alleen haar ouders en broer het weten, eventueel zou een vriend(in) het kunnen weten, maar daar moet een goede reden achter zitten.

    Mo schaamt zich ervoor en ontwijkt het onderwerp altijd.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Sempre schreef:
    Ik heb het idee dat hier te veel over nagedacht wordt. Je kunt op uitnodiging wel in een fancy club binnenkomen, dus dat zou met de juiste connecties (en een mooi sommetje geld) geen probleem moeten zijn. Er is vast wel iets op te vinden denk ik zo? In Gossip Girl, wat als voorbeeld werd genoemd, kwamen Jenny en Dan uiteindelijk toch ook binnen de elite terecht.

    Enfin, ik heb besloten dat ik Safiya in ieder geval als rol laat vallen. De reservering voor een vrouw zou ik nog wel graag even willen houden, als dat kan? Ik ben verschillende karakters aan het overwegen, maar ik moet even nadenken of ik de tijd (en inspiratie) heb om het echt uit te werken. Ik heb namelijk best een beetje een hekel aan inspringen haha ;$


    Moet je wel eerst geld hebben ;D
    Ik bedoelde ook dat het prima kan als er mogelijkheden voor zijn, maar de gewone Henk of Piet overkomt dat niet. Ik vind het alleen wat jammer omdat ik dacht dat ze dus echt elite moesten zijn en ik mijn rol daarop gemaakt heb. Ik heb haar nu bijvoorbeeld zo dat ze nooit met Bonnie of Wolf om zou gaan. Het verschil tussen die werelden is gewoon echt te groot.
    sorry i just get annoyed when details arent realistic, kinda ocd in it


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    SebastianVerlac schreef:
    (...)

    Harley? Volgens mij Lily en Hayden, al is Harley wel een okay shipname

    Hayden heeft 2 gezichten. Misschien dat hele goede vrienden/zijn zusjes weten dat hij wel eens opeens de nacht in verdwijnt en dat hij meerdere telefoons heeft, maar hij probeert het zo veel mogelijk voor zich te houden.


    Ik bedoelde Hayden, haha. Ben niet meer helemaal wakker volgens mij

    @Gadot: Like I said is Wolf nog niet goed gekeurd en Bonnie voor zover ik weet nog niet af. Alhoewel ik van mening ben dat een sugardaddy er best voor kan zorgen dat iemand tot elite feestjes toegelaten wordt

    [ bericht aangepast op 11 juni 2017 - 23:47 ]

    Oké, als TS bepaal ik hierbij dat alle rollen, behalve die van Wolf, goed zijn. Maar hier is de persoon dit Wolf speelt al van op de hoogte. Wat de rollen die nog niet volledig af zijn betreft kan ik nog niks bepalen.

    Wat de geheimen betreft, vind ik dat iedereen zelf mag bepalen wie welke geheimen wel en niet weet. Ga niet bepalen dat je het geheim van iemand anders, als iemand wilt dat zijn geheim bij iemand anders bekend is, is dit zijn/haar eigen keuze.

    Ik heb geen zin meer in deze discussie, maar sta altijd open voor nieuwe ideeën. Echter blijft de uiteindelijke beslissing of een rol goed is of niet bij mij als TS en mag de persoon die een rol maakt zelf weten wie zijn geheim wel en niet weet.

    Ik hoop dat we de discussie hiermee kunnen eindigen en er vanaf nu gewoon een leuke RPG van kunnen maken.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2017 - 0:15 ]

    Mooie oplossing!!!

    @Sempre, ik vind Poppy leuk :Y)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Yo, ik weet dat ik nog niet ingeschreven sta, maar ik heb wel snel alles al eens doorgelezen. Wat als er nu een of ander alziend persoon naar iedereen een brief stuurt met daarin één geheim van iemand (dus iedereen krijgt random een brief met een geheim in van een random persoon die hij of zij (nog) niet kent. Zelf weten ze dus niet dat hun geheim bekend is bij een ander persoon). Het wordt dus een ketting van personen en geheimen. A weet van B, B weet van C, C weet van D etc. en Z weet van A.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2017 - 16:36 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gadot schreef:
    Ik zoek voor Faiza een man met wie ze regelmatig tussen de lakens duikt en voor de rest weet ik het niet echt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb precies wat gemist, haha. Ik ben bezig met mijn rol en zodra hij af is, lees ik alles door (: Ik zal wachten tot de goedkeuring voor ik aan relaties en dergelijke begin.


    Mhm?

    Oh dat van Qing vind ik best wel slim c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik schrijf me uit.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gareth schreef:
    Oh dat van Qing vind ik best wel slim c:


    thanks hahaha niemand hoeft zijn of haar rol dan aan te passen aangezien de brieven de personen met elkaar verbinden (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys