• .

    [ bericht aangepast op 11 dec 2021 - 16:59 ]

    Naja, er is een verschil tussen bad boys wn jongens uit de achterbuurt. Je hebt ook badboys a la Chuck bass namelijk. Ik vind het vooral verwarrend omdat in de beginpost ataat dat het lijkt alsof ze het perfecte leventje hebben. Persoonlijk denk ik daarbij aan een elite en nier aan mensen die in een achterstandswijk wonen (en No offence maar eerder zei je tegen mij dat je de elite bedoelde). Ik dacht dus ook dat het om de elite zou gaan en heb mijn personage ook zo gemaakt daarop...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gadot schreef:
    Naja, er is een verschil tussen bad boys wn jongens uit de achterbuurt. Je hebt ook badboys a la Chuck bass namelijk. Ik vind het vooral verwarrend omdat in de beginpost ataat dat het lijkt alsof ze het perfecte leventje hebben. Persoonlijk denk ik daarbij aan een elite en nier aan mensen die in een achterstandswijk wonen (en No offence maar eerder zei je tegen mij dat je de elite bedoelde). Ik dacht dus ook dat het om de elite zou gaan en heb mijn personage ook zo gemaakt daarop...


    Same here


    Bowties were never Cooler

    Ik heb Mo daarnaar nu aangepast, lol


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wie komt eruit de achterbuurt dan?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Hoe ik het voor me zag was kinda de elite a la gossip girl, en die zie ik niet snel in contact komen met mensen uit de achterbuurt. In Amerika is die kloof daar ook gewoon te groot voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gadot schreef:
    Naja, er is een verschil tussen bad boys wn jongens uit de achterbuurt. Je hebt ook badboys a la Chuck bass namelijk. Ik vind het vooral verwarrend omdat in de beginpost ataat dat het lijkt alsof ze het perfecte leventje hebben. Persoonlijk denk ik daarbij aan een elite en nier aan mensen die in een achterstandswijk wonen (en No offence maar eerder zei je tegen mij dat je de elite bedoelde). Ik dacht dus ook dat het om de elite zou gaan en heb mijn personage ook zo gemaakt daarop...


    Ja, klopt, dat was inderdaad dus mijn bedoeling. Maar zoals ik ook al tegen jou zei vind ik de andere rollen ook gewoon leuk, waardoor ik t moeilijk vind om te bepalen waar ik nou de grens moet leggen

    M0NA schreef:
    Wie komt eruit de achterbuurt dan?


    Blake, Cadi, Wolf, Bonnie, Devin


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    (...)

    Blake, Cadi, Wolf, Bonnie, Devin


    Oké ik ga ze even lezen.
    Blake vind ik er eigenlijk al niet bij passen want hij heeft een eigen club, dus ook contaxt met andere personages e.d.??


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Dat is waar, maar zoals Cheryl al zij zit er in Amerika een hele grote kloof tussen de elite en normale mensen en als hij zich opstelt als barman ipv als clubbaas, zoals Obeah zei, zal de elite waarschijnlijk weinig met hem te doen willen hebben dan alleen drankjes bestellen


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    Dat is waar, maar zoals Cheryl al zij zit er in Amerika een hele grote kloof tussen de elite en normale mensen en als hij zich opstelt als barman ipv als clubbaas, zoals Obeah zei, zal de elite waarschijnlijk weinig met hem te doen willen hebben dan alleen drankjes bestellen


    Maar dan doen we toch gewoon dat het landschap LA is maar de invulling wat utopischer waar mensen een barman gewoon kunnen aanspreken en aantrekkelijk kunnen vinden?

    Misschien denk ik te bot/ruw, maar sommige mensen begaan hier ook serieuze misdrijven en dan zou het ook niet "kloppen met de werkelijkheid" als deze nooit ontdekt zouden worden en ze niet super snel de gevangenis in zouden gaan....


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Naja mensen kunnen altijd in de elite gekomen zijn. Devin ia een fotograaf bijvoorbeeld, als hij een erg goede is komt hij daar wel in. Blake via zijn club eventueel. Cadi was er via dansen gekomen toch? Zolang ze een reden hebben waarom ze uitgenodigd voor die feesten, lijkt het geen probleem lijkt mij, maar een willekeurig crimineel of gewoon iemand uit een achterstandswijk gaat daar gewoon echt niet voor uitgenodigd worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maar het zijn toch gewoon clubs? Daar kan iedereen toch binnen lopen?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    (Ik vind al die moorden wel vrij extreem maar lol)

    Ik zou ergens de grens trekken, denk ik, want ik heb ook mijn rol er min of meer op aangepast nu, lol


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    De enige personages die niet echt een connectie hebben zijn Wolf en Bonnie. Want Devin zit in de modewereld en Blake heeft een club en ik maakte uit he tstukje op dat Cadi een best goede danseres is?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Uitnodigen voor feesten word je echter niet tho als je iemand van het "gewone" volk bent en een fancy club in de VS kom je ook niet zomaar in.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered