• CAMP CRYSTAL LAKE — FRIDAY THE 13TH
    YOU SEE BETTER WHEN YOU'RE SCARED

    VERHAALLIJN
    Vijftig jaar na de laatste gebeurtenissen in Camp Crystal Lake is het enorm stil geworden. De laatste tien jaar werd het kamp onder strenge beveiliging dag in, dag uit gecontroleerd op veiligheid. Het verhaal zou volgens de beveiliging eindelijk voorbij zijn. Toch bleef Camp Crystal Lake gesloten voor toeristen of vakantiegangers. Tot twee kampleiders op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging en duidelijk veel moed hebben om Camp Crystal Lake te betreden. Naar hun idee is alles ok en hoeft niemand nog bang te zijn. Verbazingwekkend genoeg gaat de deal met de gemeente snel door en kunnen de kampleiders Camp Crystal Lake opnieuw openen. Daarom gaan ze op zoek naar tien jongeren die het aandurven om met hen het hele kamp te renoveren voor hergebruik in de toekomst. Is het verhaal van Jason Voorhees voor altijd achter de rug? Of kan de dood hem weer niet stoppen als hij indringers ruikt of hoort?

    ROLLEN — OPEN
    In deze RPG is er plaats voor twaalf, eventueel dertien, rollen. Zes vrouwen en zes mannen, waarvan twee kampleiders zijn. Uiteraard weten we allemaal dat Jason zal opdagen, hehe. Wie zich dus eventueel geroepen voelt om Jason te spelen, meld je vooral aan, maar moorden wordt in overleg gedaan. Moest niemand Jason als rol willen, dan overleggen we als groep hoe het gaat verlopen als hij tevoorschijn gaat komen.

    VROUWEN
    naam — leeftijd — fc — pagina — user
    • Kampleidster — Rosalie Lynette Winchester — 21 — Emma Roberts — 1.1 — Reigns
    • Reservatie Gadot — Ambar Driscoll
    • Reservatie Soco
    • Reservatie Canagan
    • Reservatie voor Phorthos
    •

    MANNEN
    naam — leeftijd — fc — pagina
    • Kampleider — Reservatie Dalis
    • Reservatie Choctaw
    • Aidan Maxwell Archer — 21 — Blake Stevens — 1.3 — Verstappen
    • Daniel Noah Stirling — 19 — Jack Gilinsky — 1.3 — Reigns
    • Reservatie naestivate
    •
    • Jason


    INVULLEN
    Volledige naam
    Roepnaam of bijnaam (optioneel)
    Leeftijd (18+)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Relaties (in overleg via praattopic)
    Extra (optioneel)


    REGELS
    — Minimum 150 woorden per post, dat moet zeker lukken
    — Gelieve één of twee rol(len) op je te nemen, zo hebben andere ook de kans
    — Gelieve de rollen gelijk te houden
    — Reserveringen zijn een volledige week geldig
    — 18+ is toegestaan, mits je dit bovenaan je post vermeld
    — Ruzie maken is enkel toegestaan bij IC
    — Blijf realistisch, er bestaan ook geen perfecte rollen
    — Maak bij OOC gebruik van (), [], <>, --, {}, °°, ... of bij voorkeur het praattopic (komt nog)
    — Deze RPG is geen sneltrein, geef dus iedereen zoveel mogelijk de tijd om te reageren
    — Je speelt de rol van een ander niet, tenzij je daarvoor toestemming hebt
    — Heb respect voor elkaar
    — Bij langere afwezigheid dit gelieve te melden
    — Naamsveranderingen altijd doorgeven, alsjeblieft
    — Topics worden alleen door mij (Reigns) geopend, tenzij anders aangegeven
    — Eenmaal de RPG start is deze van ons allen, deel dus vooral je ideeën







    Praattopic
    [url= ]Speeltopic[ /url][/url]

    [ bericht aangepast op 1 juli 2017 - 13:39 ]


    16 - 09 - '17

    Wildling schreef:
    Oeh.

    Ah, ik was bezig met iets bedenken maar nee, nee.
    Moet ik niet doen.
    Tentamens.


    Tot wanneer heb je tentamens? Ik denk namelijk dat het nog wel even kan duren tot we officieel gaan beginnen.


    16 - 09 - '17

    Ik zal morgen een groot deel van mijn rol posten. Mijn excuses van het lange wachten hiervoor, maar ik heb dit weekend en vandaag alleen maar gewerkt en was daarna moe.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Aidan Maxwell Archer

    We accept the love we think we deserve.

    Naam
    Aidain—
    The name Aidan is a Celtic baby name. In Celtic the meaning of the name Aidan is: Fire.


    Maxwell—
    The name Maxwell is a Scottish baby name. In Scottish the meaning of the name Maxwell is: Magnus' spring. Mac's well. Surname and place name.


    Archer—
    Mother's surname


    Leeftijd
    Op dit moment is Aidan eenentwintig jaar oud. Hij verjaart op de achttiende van juni en dit maakt zijn sterrenbeeld een Tweelingen.
    .

    Element: Air
    Quality: Mutable
    Color: Light-Green, Yellow
    Day: Wednesday
    Ruler: Mercury
    Greatest Overall Compatibility: Sagittarius, Aquarius
    Lucky Numbers: 5, 7, 14, 23
    Date range: May 21 - June 20

    All humans are like glass ———
    in the end we shatter into a million pieces.


    Innerlijk
          Aidan is te beschrijven als een sociale jongeman. Het liefste is hij rondom mensen en zal ook een praatje maken met je, ongeacht wie je bent. Voor hem geldt; ben jij aardig tegen hem en behandel jij hem met respect, dan zal hij dit ook bij jou doen. Zijn 'vooroordelen' zullen ook negen van de tien keer positief zijn over mensen. Aidan houdt van mensen die net wat anders zijn dan de anderen, simpelweg omdat hij respect heeft voor dat zij gewoon zichzelf zijn en niet een rondlopend stereotype. Als vriend kun je Aidan heel goed hebben. Hij zal voor je opkomen en door het vuur gaan. Daarnaast zal hij dan wel beschikbaar zijn om goed te kunnen luisteren en hij zal zijn best doen, indien je niet lekker in je vel zit, om je op te vrolijken.

          Men beschrijft Aidan snel als een stuiterbal. Het kan komen door zijn ADHD of omdat hij gewoon een persoon is die erg positief is ingesteld. Hij is een vrolijk persoon en laat dit ook zien aan mensen. Sommige mensen kunnen moe worden door zijn drukte, maar aan het einde van de dag is hij dit ook. Toch betekent het niet dat de jongeman een onserieus persoon is, integendeel zelfs Aidan is in de gevallen wanneer het nodig is een erg serieus persoon en zal ook echt moeite doen om al zijn aandacht op het geval te vestigen, wat vaak nogal moeilijk gaat.

          De jongen is echter wel een ongeduldig persoon. Wachten ligt hem gewoon niet. Toch zul je hem niet snel boos worden, hoe snel hij haar geduld ook verliest. Geërgerd wel, maar boos zijn is bij hem geen snelle optie. Wanneer hij dit toch is of langzaam begint te worden, probeert hij dit weg te halen met sarcastische opmerkingen of zal hij weg lopen bij je.

          Aidan heeft een goed stel hersenen en is hier ook best trots op. Hij is namelijk meer dan alleen de sportieveling, maar het kan daardoor wel worden opgevat alsof hij er mee zit te pronken. Dit laat sommigen die zijn grootste fan niet zijn, denken dat hij erg arrogant is. Terwijl dit juist niet zo is. Er is helaas niet veel aan te doen en Aidan maakt het ook niet heel veel meer uit, aangezien het al sinds freshman year zo gaat.

          Hij heeft in het dagelijkse leven ook een sportief karakter. Als hem iets niet lukt na het vaak proberen of het niet helemaal zo is als hij het had verwacht, zal hij zich erbij neerleggen. Dit doet hij ook na wedstrijden. Wanneer hij verliest, neemt hij de nederlaag mee en zal proberen zijn fouten te verbeteren. Aidan is namelijk een perfectionist en wilt al zal fouten verbeteren zowel met sporten als daar buiten. Kritiek neemt hij altijd mee en hij zal het gaan onthouden en er goed om gaan denken.


    Uiterlijk
    Faceclaim
    —Blake Stevens

    Lengte —1 meter en 88 centimeter
    Lichaamstype
    — Figuur • Licht gespierd
    — Tatoeages • Ja, Deze op zijn linker pols. Ten slotte heeft hij deze op zijn rechter bovenarm.
    — Piercings • Nee.
    — Moedervlekken • Ja.
    — Littekens • Nee.
    — Kenmerken • Niet van toepassing.
    Huid
    — Huidskleur • Blank.
    — Etniciteit • Engels-Amerikaans
    Gezicht
    — Wenkbrauwen • Bruin en vol
    — Wimpers • Bruin
    — Ogen • Blauw
    — Neus • Smal
    — Lippen • Zelfde als zijn huid
    — Kenmerken • Draagt bijna altijd een bril
    Haren
    — Haarkleur • Bruin.
    — Haarlengte • Kort.
    — Haarstijl • Slag
    Handen
    — Gebruikte hand • Links voor alles.
    — Nagels • Kort.
    Stem
    — Accent • Geen.
    — Volume • Gemiddeld.
    — Manier van spreken • Duidelijk
    A room without books is like a body without a soul.
    Geschiedenis
    Chiara Elizabeth Thomas-Archer × Moeder × 47 × Advocaat
    Onbekend × Vader × Leeftijd onbekend
    Christian Thomas × Stiefvader × 50 × Brandweerman
    Liam Thomas × Oudere stiefbroer × 25 × Studeert Geneeskunde
    Nathan Thomas × Oudere stiefbroer × 25 × Studeert Architectuur
    Allison Thomas× Jongere halfzus × 17 × Junior aan High School


    Chiara Archer is geboren en getogen in Chicago, Illinois en is hier haar hele leven gebleven. Op haar zevenentwintigste had ze nog steeds geen vaste vriend had, maar wel een kinderwens is Chiara zich gaan verdiepen in zaaddonoren en heeft uiteindelijk gekozen om verder te gaan met het idee om moeder te worden. Negen maanden later kwam Aidan op de wereld. Aidan heeft veel tijd besteed bij zijn opa en oma in de eerste maanden van zijn leven, aangezien zijn moeder vaak aan het werk was.
    Chiara ontmoette de gescheiden Christian op een feest van vrienden en het klikte meteen. Na een tijd begonnen ze te daten en na twee jaar vroeg hij haar ten huwelijk. Eén jaar later was Allison geboren en naast twee oudere stiefbroers, had Aidan er een jonger halfzusje bij. Voor Aidan is Christian eigenlijk gewoon zijn vader en zijn Liam en Nathan zijn echte broers. Het gezin woont nog steeds in Chicago. Aidan heeft een goede en gelukkige jeugd gehad thuis.


    Relaties
    Wie wilt?



    Extra
    —Likes • Formule 1, voetbal, zwemmen ,uitgaan, vrienden, familie, meloen, cookie dough ijs, de natuur, lezen.
    —Dislikes • Aardbeien, de kleur oranje, ruzies, mensen met vooroordelen, mensen die hem arrogant vinden.
    —Seksualiteit • Aidan is biseksueel.
    —Sport • De jongeman doet al sinds hij tien jaar was aan voetbal. Zo nu en dan kart hij ook. Op zijn veertiende is hij begonnen met zwemmen bij het schoolteam en doet dit ook op de Universiteit.
    —Huisdier • Aidan heeft bij zijn moeder thuis een Duitse Herder genaamd; Gaia.
    —School • De jongen zit op de universiteit van Chicago en studeert Geneeskunde.


    Not even Monet would have been able to create a masterpiece like you.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2017 - 15:43 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ik pas de beginpost later aan, op mobiel vind ik het niet zo handig.
    Is er trouwens iemand die een tweede rol wil of iemand kent die ook mee zou willen doen?


    16 - 09 - '17

    Ik wil wel een meisje?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phorthos schreef:
    Ik wil wel een meisje?


    Okay. Dan zijn de meisjes voorlopig vol.


    16 - 09 - '17

    Gaat deze RPG nog door?


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Verstappen schreef:
    Gaat deze RPG nog door?


    Normaal wel, we wachten alleen op de andere met hun rollen. Ik zal ze straks even een berichtje sturen.


    16 - 09 - '17

    Ik schrijf me uit, mijn rol wil niet lukken. Sorry.


    El Diablo.

    Campeon schreef:
    Ik schrijf me uit, mijn rol wil niet lukken. Sorry.


    Jammer!


    16 - 09 - '17

    Hey ik trek me toch terug, ben bang dat ik momenteel niet zal volhouden om aan een rpg mee te doen : (


    You can't not look cool with a crossbow.

    TrickyPossum schreef:
    Hey ik trek me toch terug, ben bang dat ik momenteel niet zal volhouden om aan een rpg mee te doen : (


    Meh, ook jammer! Ik hoop niet dat iedereen nu opeens gaat uitschrijven.


    16 - 09 - '17

    Sorry dat het allemaal zo lang duurt, moest vier dagen werken op Sail haha

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 17:57 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik weet niet of jullie dit erg zouden vinden, maar ik ga een tweede rol op mij nemen, anders is het zo leeg. Vooral bij de mannen dan.


    16 - 09 - '17

    DANIEL NOAH STIRLING
    'Unless your name is Google, stop acting like you know everything.'


    VOLLEDIGE NAAM
    Daniel Noah Stirling

    ROEPNAAM OF BIJNAAM
    Daniel of Dan

    LEEFTIJD
    19

    INNERLIJK
    + Moedig
    + Volhoudend
    + Actief
    + Zorgzaam
    + Samenwerkend
    - Irritieert zich snel
    - Druk als hij stress heeft
    - Rommelig
    - Heeft vaak afwissling in taken nodig
    - Meer van daden dan van woorden


    UITERLIJK
    [FC — Jack Gilinsky]
    GEZICHT — Kort, bruin haar, bruine ogen
    LICHAAM — Tussen de 1.75m en 1.80m, sportief lichaam
    KLEDING — Sportief, comfortabel en casual



    RELATIES
    —

    EXTRA
    SEKSUALITEIT — Hetero
    LIKES — Witte sneakers, gescheurde jeans, petten, rap en oude auto's
    DISLIKES — Tomaten, pleisters, de geur van benzine, papieren zakdoekjes en de zee
    ALLERGIEËN — Huisstofmijt
    ANGSTEN — Kakkerlakken en kippen
    DOELEN/DROMEN — In het bezit zijn van een Chevrolet Bel Air van 1957

    [ bericht aangepast op 30 juni 2017 - 13:48 ]


    16 - 09 - '17