• Hier mag je eventuele eerste indrukken tussen personages bespreken. Spreek GEEN toekomstige dingen af, want dat neemt het idee van deze RPG een beetje. Je mag wel aangeven wat jouw personage van iemand zou vinden, maar ga niet meteen vissen naar toekomstige dingen. c:

    Jongeren
    Jongens
    — Deymon "Dey" Cáelán Hart • Bathsheba • Dylan Rieder • 1.2
    — Mouli
    Meisjes
    — Posey Scarlett Montana • Sobral • ? • 1.1
    — Campeon
    –– Tubbietoost
    –– Gareth
    Begeleiders
    Jongens
    — Felix Elvis Thompson • Goosebumps • Matt Corby • 1.2
    — Sobral
    –– Donovan Ivest West • Soco • Broderick Hunter • 1.2
    Meisjes
    — JudithSuzann
    — Sempre
    ––

    [ bericht aangepast op 12 juni 2017 - 21:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik weet to be honest niet hoeveel posts ik kan vullen als ze perse bij het vuurding moeten wachten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gadot schreef:
    Ik weet to be honest niet hoeveel posts ik kan vullen als ze perse bij het vuurding moeten wachten.


    Er komt vanzelf een mededeling vanuit de organisatie van het kamp. Hopelijk kun je het wel proberen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bathsheba schreef:
    Owhh dus ook nog niet zwemmen en dat soort dingen? En spullen droppen?


    Er komt z.s.m. een mededeling vanuit de organisatie. Spullen droppen mag uiteraard al wel!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Moet ik mijn post met Rory aanpassen of...?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Weten ze al waar ze slapen?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Gadot schreef:
    Moet ik mijn post met Rory aanpassen of...?


    Wellicht kan één van de gesprekspartners beschrijven dat een begeleider tegen hen zegt dat ze even moeten wachten?

    @ Lisa

    Nee, dat wordt bij de mededeling bekend gemaakt. Deze komt zodra wat meer mensen gepost hebben.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    wat ik me afvraag: wat moeten de begeleiders eigenlijk doen? Concreet gezien bedoel ik dan vooral of wij als begeleiders zeg maar de activiteiten beslissen of dat dat gebeurt door de topicmaaksters en de begeleiders gewoon letterlijk de activiteiten begeleiden.
    Oh en slapen de begeleiders allemaal samen of met hoeveel? En dan nog 1 vraagje: hebben de begeleiders soms vergaderingen etc of niet echt? (bij mij op kamp gingen de begeleiders namelijk altijd "vergaderen" als de rest sliep maar natuurlijk was ik toen 12 en geen 18 haha)

    [ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 17:07 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Iemand voor Maddie?


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light