• Het is blokperiode, wat betekent dat er volgens de regels van de verhuurder geen bezoekers meer mogen komen. Maar poef, opeens heeft een kotgenoot (die ik voorheen nogal respecteerde) een semi-permanente bezoeker rondlopen die blijkbaar een sleutel van het huis heeft, en doet alsof ze thuis is. Vervolgens zie ik op FB dat een ander kotgenoot een meisje een fiesta op haar kot (mijn kotgenoot haar kot, mijn kot dus) belooft over "een dikke week". Met andere woorden, als ik, en een deel andere (waarschijnlijk) nog examens hebben. Een vriend over hebben, oké, daar kan ik nog inkomen. Maar een fiesta? Sorry, maar kan je even opflikkeren aub. Mijn geduld heb ik nog bewaard, maar nu keek ik net in de diepvries, en wat zie ik? IEMAND HEEFT MIJN FUCKING SPINAZIE OPGEVRETEN. Er was precies nog een portie over voor mij, wat strookte met de portie aardappelen die ik nog overhad, en die ene sausice, zodat alles voor de zomervakantie op was. En nu? Moet ik nu nieuwe spinazie gaan halen, moet ik nu mijn tenen opeten? Ik wilde eigenlijk graag mijn spinazie, en niet een of andere groente die ik normaal niet heb. Echt waar. Ik heb schijt aan mijn kotgenoten. Oh, en dan heb ik het ook nog niet eens over het feit dat ze niets doen om wc-papier te vervangen als het op is, of hun vuilzak in de grote vuilzak in de keuken doen, maar die dan niet verwisselen als ze vol is (door hun toegevoegde vuilzak). Het zijn vast niet al mijn kotgenoten, maar diegene die hier aan meewerken doop ik nu tot klootzakken. Echt, ik ben blij dat ze allemaal weg zijn volgend jaar.
    Ik kan nu echt gaan huilen. En dat heeft grotendeels te maken met het feit dat ik morgen examen heb en nog zoveel moet doen. Maar ook door deze kutstreken van mijn kotgenoten. Serieus man, als je met andere op kot zit, dan wees een beetje sociaal en ga niet andersmans fucking eten opeten, assholes. beetje gefrustreerd. sorry. ik denk dat ik een oppepper wel kan gebruiken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Knuffel!! *hug* Komt goed. Haal frietjes of doe thuisbezorgd.nl en geef je kotgenoten een dikke middelvinger.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wat een rotte situatie. Ik zou eerlijk gezegd echt enorm pissed zijn. Heb je er al iets over gezegd?

    *Grappige gif als oppepper die ik nu niet kan plaatsen*


    Geloof niet alles wat je denkt

    Flikker hun eten weg. Karma.


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh, dat suckt echt! Ik begrijp ook helemaal niet waarom je eten zou opeten dat niet eens van jou is? Echt vreemd gedrag van je kotgenoten. Helaas vrees ik dat de andere dingen die je vermeldt nu eenmaal bij het kotleven horen... Vind je het verder wel een fijn kot? Als er nog dingen zijn die je storen, ga je misschien best eens op zoek naar een ander kot. Maar als het verder wel een leuk kot is, lost dat natuurlijk niets op... Ik zou hen er zeker eens op aanspreken & ook de kotbaas/kotbazin inlichten. Als je zegt dat er regels zijn tijdens de examens, kan hij/zij zeker ingrijpen!

    In elk geval wens ik je heel veel succes met je examens. Misschien kan je ook wel een tussentijdse oplossing zoeken? Ik weet niet hoe ver je precies van je kot woont, maar ik ga tijdens de examens steeds op en af. Ik ga de avond voor mijn examen naar mijn kot, maak de volgende dag mijn examen en ga dan weer naar huis (tenzij ik 2 opeenvolgende dagen een examen heb). Dat lost op lange termijn niets op, maar dan heb je tenminste geen last van je kotgenoten tijdens de examens.


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Dat is niet netjes van je kotgenoten. Als zij moeten leren, willen ze waarschijnlijk ook niet dat iemand een feestje gaat bouwen in jullie kot. Kun je het er niet met hen over hebben?

    Er zijn veel dingen die ik erg vind, maar andermans eten pakken en opeten kan gewoon echt niet. Als het niet van jou dan blijf je er mooi vanaf. Persoonlijk vind ik dat het ergste wat iemand bij me kan doen vooral als ik me er op had verheugd om het te eten.





    Physics is awesome

    Ik vind het zo laag dat mensen andermans eten gaan opeten. :/ Wees niet lui en ga zelf eten halen en niet liggen stelen van je kotgenoten (of wie dan ook). Je kan hen er best op aanspreken of je vraagt je kotbaas of ie hen wil aanspreken erover. Laat het niet zomaar gebeuren.


    Ik wil een tuin vol egels

    En dat is precies de reden dat ik over een week verhuis. :Y) Bye bitches!


    oi, suzy

    Ik heb ook zo'n huisgenoot ><
    Ze is 19, eerstejaars en nog volledig in haar feestfase. De rest van het huis is aan het afstuderen en het wil er maar niet bij haar in dat elke dag een feestje niet cool is en dat ze haar eigen shit moet opruimen.


    I am an idiot, I move.

    Rubin schreef:
    Ik vind het zo laag dat mensen andermans eten gaan opeten. :/ Wees niet lui en ga zelf eten halen en niet liggen stelen van je kotgenoten (of wie dan ook). Je kan hen er best op aanspreken of je vraagt je kotbaas of ie hen wil aanspreken erover. Laat het niet zomaar gebeuren.


    Inderdaad.


    26 - 02 - '16

    Huh maar, van die diepvries spinazie is toch maar 60 cent of zo? :P

    Mijn huisgenootje en ik eten ook elkaars eten altijd op haha, maar we koken ook vaak samen dus dat compenseert een hoop. Als het zonder overleg gebeurt is wel irritant ja. x'D


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    Huh maar, van die diepvries spinazie is toch maar 60 cent of zo? :P

    Mijn huisgenootje en ik eten ook elkaars eten altijd op haha, maar we koken ook vaak samen dus dat compenseert een hoop. Als het zonder overleg gebeurt is wel irritant ja. x'D


    Het gaat me eerlijk gezegd niet om het geld, maar om het feit dat ik nu een heel nieuw pak zou moeten kopen terwijl de zomervakantie net begint. Ik hoef nog maar één portie, en dat was net genoeg. Daarnaast is het verre van netjes om zoiets te doen.

    Maar bedankt voor jullie revenge-plannen allemaal. Ik heb er over nagedacht, en het kan ook zijn dat iemand zich gewoon vergist had. Omdat iedereen toch binnenkort weg gaat, heb ik besloten niets te doen en het hierbij te laten. Dan zal ik van thuis maar een portie mee nemen. :") Oh ja, en ik ga volgend jaar gewoon petty overal mijn naam op schrijven als ik iets in de diepvries steek. Kan mij dat schelen als ze me egoïstisch noemen als ik dat doe, of als ik niet mijn pannen wil delen met iedereen. Jongen, je woont nu op jezelf, koop je eigen pannen en eten.
    Overigens, ik zit in België op kot, waar de kotgenoten over het algemeen niet zo hecht zijn als in Nederland. Even context, want dit kan misschien wel raar overkomen voor mensen die in Nederland op kamers zitten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hooverphonic schreef:
    Huh maar, van die diepvries spinazie is toch maar 60 cent of zo? :P

    Mijn huisgenootje en ik eten ook elkaars eten altijd op haha, maar we koken ook vaak samen dus dat compenseert een hoop. Als het zonder overleg gebeurt is wel irritant ja. x'D

    Ik ga elke week je spinazie stelen, want het kost toch maar 60 cent voor je. :p


    Ik wil een tuin vol egels

    Ach jee! Snel verhuizen lijkt mij. Sommige mensen passen gewoon niet bij elkaar om welke reden dan ook.

    Waddles schreef:
    Ik heb ook zo'n huisgenoot ><
    Ze is 19, eerstejaars en nog volledig in haar feestfase. De rest van het huis is aan het afstuderen en het wil er maar niet bij haar in dat elke dag een feestje niet cool is en dat ze haar eigen shit moet opruimen.


    Misschien dat ze wel haar troep opruimt als jullie (jij en de rest van de kotgenoten) de troep die ze maakt in haar kamer gooien?

    Al moet ik eerlijk bekennen dat ik ook een sloddervos ben. Maar dat blijft wel beperkt tot mijn kamer en ik woon nog thuis dus.


    Physics is awesome

    Rubin schreef:
    (...)
    Ik ga elke week je spinazie stelen, want het kost toch maar 60 cent voor je. :p

    Whahaha toevallig heb ik vandaag nog gekocht😝 Je mag ook gewoon mee eten hoor, gezellig😁


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso