• Ik zeg al maanden, eigenlijk sinds september vorig jaar, dat ik naar de kapper ga. Want sinds september ben ik verhuisd en vlak bij mij is een Kreatos. Dusja, de afstand doet er niet meer toe. De situatie is zo dat ik al zeker 3 jaar niet meer naar de kapper ben geweest, als het niet langer is. Ik vind een kapper veel te duur (voorheen altijd minstens 50 euro, de gemiddelde prijs voor vrouwen met lang haar in mijn geburen), maar ik begon me echt te ergeren aan de puntjes.

    Heel deze week heb ik het bijzonder druk op het werk. Ik ben pompaf na zo'n dag waar ik nonstop mensen intensief heb gecoacht en nog niet eens de tijd had voor de administratie er rond te doen of te lunchen (oeps). Dus om meerdere redenen zijn deze weken wat zwaarder dan een gemiddelde week en vrijdag had ik echt even iets van: "Allemaal de boom in!". Ik had geen goesting meer, het was even allemaal genoeg en toen heb ik voor die namiddag een anderhalf uurtje recup ingediend, me-time. Ik heb toch veel te veel overuren die nooit uitbetaald gaan worden... Dus ik kon vrijdag anderhalf uur eerder vertrekken dan 16u (ik werk in glijtijden). In plaats van half 3 was ik alsnog pas om 15u weg, workaholic... Om de hectische week af te sluiten, is mijn haar dus grondig onder handen genomen!

    Nu herinner ik me ook weer wat nog een reden was waarom ik niet graag naar de kapper ga. Ik heb het niet op die vuile kriebels die ik krijg als iemand anders mijn haar vingers in mijn haar zit of net iets te lange gelnagels heedt. D:
    Gaan jullie graag naar de kapper?


    Er is iets van 10 cm vanaf. Mijn vriend vond het stiekem al te kort. En eigenlijk maar een stuk of 3 cm waren echt 'puntjes'. De rest heb ik gewoon gevraagd haha. Ik voelde me gek toen ik vroeg of het nog korter mocht haha!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wow, dat ziet er goed uit! Ik krijg geen kriebels als iemand anders met zijn/haar handen in mijn haar zit, maar ik vind het toch fijner om het zelf te doen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Wow, dat ziet er goed uit! Ik krijg geen kriebels als iemand anders met zijn/haar handen in mijn haar zit, maar ik vind het toch fijner om het zelf te doen.

    Jij kan zelf je haren knippen? Ö


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ziet er erg goed uit Erica!*O*
    Maar begrijp je wel, zoals je zelf ook op meetings al hebt gezien, ben ik niet bepaald fan van haarverzorging (op het wassen na dan.:'D)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Ziet er erg goed uit Erica!*O*
    Maar begrijp je wel, zoals je zelf ook op meetings al hebt gezien, ben ik niet bepaald fan van haarverzorging (op het wassen na dan.:'D)

    Jij hebt dat ook niet nodig! Je bent al knap op jezelf!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Je ziet er mooi uit! Zelf krijg ik niet de kriebels als iemand anders aan mijn haar zit, want tot nu toe zijn dat mijn moeder en de kapper geweest en die mogen van mijn part aan mijn haar zitten. Wel krijg ik de kriebels als persoon B aan persoon A's haar zit en dat meerdere malen herhaalt.

    Draag je normaal (doordeweeks) ook je haar altijd los? Want ik maak het altijd vast, omdat het los altijd niet zit of in mijn gezicht komt.


    Physics is awesome

    Scandal schreef:
    (...)
    Jij hebt dat ook niet nodig! Je bent al knap op jezelf!


    Awh!(bloos)


    Queer zijn is gewoon alles

    MacGyver schreef:
    Je ziet er mooi uit! Zelf krijg ik niet de kriebels als iemand anders aan mijn haar zit, want tot nu toe zijn dat mijn moeder en de kapper geweest en die mogen van mijn part aan mijn haar zitten. Wel krijg ik de kriebels als persoon B aan persoon A's haar zit en dat meerdere malen herhaalt.

    Draag je normaal (doordeweeks) ook je haar altijd los? Want ik maak het altijd vast, omdat het los altijd niet zit of in mijn gezicht komt.

    Ik combineer veel. Ik draag mijn haar het liefst los, wel vaak mijn bles naar achteren gepind. Maar ik sport ook veel of fiets soms naar het werk. En dan gaat mijn haar in een staart, dotje of French braid. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Debbaut schreef:
    (...)

    Awh!(bloos)

    Je hebt nog wel steeds nagelverzorging nodig. (krul)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Je hebt nog wel steeds nagelverzorging nodig. (krul)


    Hmm, true, wordt tijd voor nog een meeting.(krul)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ziet er wel weer mooi uit :)


    You were born original, don't die as a copy.

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik combineer veel. Ik draag mijn haar het liefst los, wel vaak mijn bles naar achteren gepind. Maar ik sport ook veel of fiets soms naar het werk. En dan gaat mijn haar in een staart, dotje of French braid. ^^


    Niet naar bedoeld, maar het woord bles ken ik alleen van paarden dus ik heb het even moeten googlen. Kan jij je eigen haar vlechten?! Een knotje heb ik meestal, ligt meestal het aan de situatie waar die ongeveer op mijn hoofd zit. Knotje achter op mijn hoofd als ik naar buiten ga en boven op mijn hoofd als ik ga douchen, maar niet mijn haar was.

    French braid ziet er mooi uit (plaatjes van google). Misschien toch maar een tutorials bekijken en het toch nog een keer zelf proberen.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)

    Niet naar bedoeld, maar het woord bles ken ik alleen van paarden dus ik heb het even moeten googlen. Kan jij je eigen haar vlechten?! Een knotje heb ik meestal, ligt meestal het aan de situatie waar die ongeveer op mijn hoofd zit. Knotje achter op mijn hoofd als ik naar buiten ga en boven op mijn hoofd als ik ga douchen, maar niet mijn haar was.

    French braid ziet er mooi uit (plaatjes van google). Misschien toch maar een tutorials bekijken en het toch nog een keer zelf proberen.

    Ik ben toch echt geen paard! *O*

    Ja, ik kan invlechten. Ik vind me dat goed staan, haha. =P
    Ik vind anderen er ook altijd mooi mee staan. Dus echt een aanrader!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ziet er goed uit. Ik knip mijn haar om de 3 maanden bij de kapper en mijn lok knip ik tussendoor zelf. Schilt geld en het word gewoon te lang na 1 maand. Ik heb wel het type haar dat om de 3 maanden geknipt moet worden anders gaat het er niet uitzien (:.


    Shoganai i ne~

    Ik vind het heerlijk als iemand in mijn haar zit te kriebelen.
    Dat is ook een van de redenen waarom ik het heel leuk vind om naar de kapper te gaan.
    Helaas ga ik maar iets van 2x per jaar, maar ik geniet er wel altijd van c:

    Iedereen mag ook altijd mijn haar vlechten enzo, vind ik heerlijk haha.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Scandal schreef:
    (...)
    Jij kan zelf je haren knippen? Ö


    Ja, zeker als je langer haar hebt is dat vrij makkelijk. Er zijn genoeg filmpjes over te vinden. Maar het boeit mij verder ook niet als rechts een halve centimeter korter is als linker of iets, dus dat helpt ook wel, haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt