• Ik zeg al maanden, eigenlijk sinds september vorig jaar, dat ik naar de kapper ga. Want sinds september ben ik verhuisd en vlak bij mij is een Kreatos. Dusja, de afstand doet er niet meer toe. De situatie is zo dat ik al zeker 3 jaar niet meer naar de kapper ben geweest, als het niet langer is. Ik vind een kapper veel te duur (voorheen altijd minstens 50 euro, de gemiddelde prijs voor vrouwen met lang haar in mijn geburen), maar ik begon me echt te ergeren aan de puntjes.

    Heel deze week heb ik het bijzonder druk op het werk. Ik ben pompaf na zo'n dag waar ik nonstop mensen intensief heb gecoacht en nog niet eens de tijd had voor de administratie er rond te doen of te lunchen (oeps). Dus om meerdere redenen zijn deze weken wat zwaarder dan een gemiddelde week en vrijdag had ik echt even iets van: "Allemaal de boom in!". Ik had geen goesting meer, het was even allemaal genoeg en toen heb ik voor die namiddag een anderhalf uurtje recup ingediend, me-time. Ik heb toch veel te veel overuren die nooit uitbetaald gaan worden... Dus ik kon vrijdag anderhalf uur eerder vertrekken dan 16u (ik werk in glijtijden). In plaats van half 3 was ik alsnog pas om 15u weg, workaholic... Om de hectische week af te sluiten, is mijn haar dus grondig onder handen genomen!

    Nu herinner ik me ook weer wat nog een reden was waarom ik niet graag naar de kapper ga. Ik heb het niet op die vuile kriebels die ik krijg als iemand anders mijn haar vingers in mijn haar zit of net iets te lange gelnagels heedt. D:
    Gaan jullie graag naar de kapper?


    Er is iets van 10 cm vanaf. Mijn vriend vond het stiekem al te kort. En eigenlijk maar een stuk of 3 cm waren echt 'puntjes'. De rest heb ik gewoon gevraagd haha. Ik voelde me gek toen ik vroeg of het nog korter mocht haha!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Voor mij is een bezoek aan de kapper echt een soort uitje voor mij. Ik kan er heerlijk tot rust komen en als ik klaar ben is m'n haar weer prachtig (:


    26 - 02 - '16

    Rohrer schreef:
    Ik vind het heerlijk als iemand in mijn haar zit te kriebelen.
    Dat is ook een van de redenen waarom ik het heel leuk vind om naar de kapper te gaan.
    Helaas ga ik maar iets van 2x per jaar, maar ik geniet er wel altijd van c:

    Iedereen mag ook altijd mijn haar vlechten enzo, vind ik heerlijk haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Pretty girl! (heart2)

    Ziet er goed uit Erica. Ik laat mijn haar echt eens per twee jaar knippen ofzo. Mijn opa was kapper van beroep, dus hij is eigenlijk de enige die mijn haar ooit heeft geknipt.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ziet er goed uit!

    Dankjewel iedereen!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury