• Hellow lieve quizletters
    Woensdag heb ik mijn herexamen voor wiskunde en dat wil ik natuurlijk acen.
    Bij het maken van oefenopgaven komen er toch nog wat vragen bij mij op, dus ben ik op zoek naar iemand die mij dat(via Skype of whatsapp) zou kunne uitleggen .
    Ik doe wiskunde B vwo trouwens.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oeii, als het nu chemie was, had ik je wel kunnen helpen, maar wiskunde is niet echt mijn beste vak. Ik heb wiskunde A gedaan, en ook de wiskunde op het unief ging nog maar net. Sorry.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben best goed in wiskunde maar ik heb havo wiskunde B, dus het kan zijn dat je misschien iets andere stof hebt dus dat is een beetje onhandig. Kun je via school geen bijlessen regelen? Dan kan iemand je het ook in t echt uitleggen, gaat vaak wat makkelijker dan via internet


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Ik zelf zou even kijken of je ouders je niet willen ondersteunen bij het regelen van een wiskunde bijles leraar? Ik had een student die me een aantal keer hielp en die was €10 per uur, maar als je dan twee of drie keer drie uur hulp hebt, dan helpt dar echt al.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb wiskunde gehad vorig jaar op het HBO, dus dat zit op hetzelfde niveau. Misschien kan ik je nog helpen als het niet al te veel is weggezakt. Wat is het onderwerp?


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik zou opzich wel kunnen helpen, denk ik. Ik heb vorig jaar eindexamen wisB vwo gedaan en daarna een halfjaar wiskundevakken op de uni gevolgd. Dus roep maar als je mn hulp nodig hebt :') Al hangt het wel een beetje van de onderwerpen af.


    Stenenlikker

    Ik kan je helpen! Ik had een 7,9 voor het examen van dit jaar :).


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    waarover gaat het? :'D misschien is het handig om dat te vermelden. wiskunde heeft namelijk verschillende soorten (algebra, analyse, ruimtemeetkunde etc) en dan kan ik zien of ik eventueel kan helpen want ik heb geen idee wat Wiskunde B VWO is (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb vooral moeite met Goniometrie en logaritmes.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kroliki schreef:
    Ik heb vooral moeite met Goniometrie en logaritmes.


    welk deel precies? afgeleiden? integralen? normale logaritme? cyclometrische functies?

    ik heb alles al gezien van die twee onderdelen (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kroliki schreef:
    Ik heb vooral moeite met Goniometrie en logaritmes.


    Met goniometrie wil ik best wel helpen :)


    Geloof niet alles wat je denkt

    Kroliki schreef:
    Ik heb vooral moeite met Goniometrie en logaritmes.


    Beide kan ik je mee helpen en zijn voor mij de betere onderdelen van wiskunde, haha.


    Stenenlikker

    Als er staat bewijs
    Mag ik dan mijn gR gebruiken of niet?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    gR?

    grafisch Rekenmachine?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kroliki schreef:
    Als er staat bewijs
    Mag ik dan mijn gR gebruiken of niet?


    Je mag dan niet iets in je GR gooien en dat daar dan het antwoord uitrolt. Je zal wel moeten laten zien hoe je erop komt.
    Dat is iig wat ik me kan herinneren, dus heel zeker weet ik het niet, maar lijkt me wel logisch :').


    Stenenlikker

    Kroliki schreef:
    Als er staat bewijs
    Mag ik dan mijn gR gebruiken of niet?


    Bij een bewijs moet je altijd exact antwoord geven, dus mag je geen GR gebruiken.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh