• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨

    ALSO WE GAAN ALLEMAAL WENEN WANT QING HEEFT HAAR 10.000ste POST GEMIST OK JA CRY ;-;

    [ bericht aangepast op 23 juni 2017 - 21:41 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Sommige mensen weten oprecht niet wanneer ze een grens hebben overschreden en wanneer ze hun bek mond moeten houden.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dan ga je naar het dorp om één kaart te halen en kom je terug met twee tassen vol hebbedingetjes die je eigenlijk niet nodig hebt. Jammer, zelfbeheersing.


    •

    Saetre schreef:
    Dan ga je naar het dorp om één kaart te halen en kom je terug met twee tassen vol hebbedingetjes die je eigenlijk niet nodig hebt. Jammer, zelfbeheersing.


    Dit herken ik zo erg; voor één ding gaan en met honderd andere dingen terugkomen. Het is bij mij zelfs zo erg dat ik dan het ding, wat ik eigenlijk had moeten kopen, niet eens heb :')


    26 - 02 - '16

    Ik wil niet afspreken vandaag. Ik wil lezen...


    Caution first, always.

    Ik vraag me af hoe lang het nog gaat duren voordat ik er zo klaar mee ben dat ik daadwerkelijk mijn account op deze site verwijder.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Square schreef:
    (...)

    JA. DOE HET ALSJEBLIEFT. Ik wil alle caviafoto's zien, omg. :9~

    Will do. :Y)

    is het slim van de moeder om een ziek kind bij mij achter te laten en voor vertrek een pudding te geven

    i dont know maar ze gaat die echt uitkotsen of zo en dan zit ik ermee :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Bathsheba schreef:
    Ik vraag me af hoe lang het nog gaat duren voordat ik er zo klaar mee ben dat ik daadwerkelijk mijn account op deze site verwijder.


    Nee nee nee nee


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Serieus, schijtkotgenoten. Gisteravond de hele tijd rumoerig geweest. De een kookt nog lekker tot half twaalf, als dat klaar is, gaat hij douchen met muziek en een ander kotgenoot rent heen en weer met vrienden door het trappenhuis en babbelt lekker luidruchtig. Echt waar. Flikker the fuck op.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Heeft dan echt niemand door hoe ongelofelijk shit het met me gaat? Of stel ik me gewoon aan en boeit niemand het als ik verdwijn.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Sommige mensen moeten gewoon echt echt echt hun mond even houden voor ik ga flippen


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Morii schreef:
    (...)

    Dit herken ik zo erg; voor één ding gaan en met honderd andere dingen terugkomen. Het is bij mij zelfs zo erg dat ik dan het ding, wat ik eigenlijk had moeten kopen, niet eens heb :')


    Jaaa dit dus, ik heb geen kaart gekocht HAHA.


    •

    een ziek vijfjarig kind vertikt het om in de zetel te gaan liggen omdat ze liever op de grond zit want 'ik ben niet ziek' al hoestend

    kan iemand me komen helpen asjeblief

    daarom haat ik kinderen dus :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    OKAY IK HEB HAAR IN DE ZETEL GEKREGEN


    nu ligt ze met een deken over haar hoofd tegen me te schreeuwen dat ik weg moet gaan :W ik ben hier zo slecht in


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    me 'ga je zo blijven zitten?'
    emma 'ja ga weg'
    me 'okay dan ga je geen tv meer kijken?'
    emma 'geen tv'
    me 'okay dan zet ik hem af en kan je wat slapen'
    emma 'NEE IK WIL TV'

    ;-; i will never understand kids


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys