• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨

    ALSO WE GAAN ALLEMAAL WENEN WANT QING HEEFT HAAR 10.000ste POST GEMIST OK JA CRY ;-;

    [ bericht aangepast op 23 juni 2017 - 21:41 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nee, Rotjong is echt geen goede nieuwe naam, maar meh.


    Mhm?

    wow ik was het ljh gewoon vergeten


    Tijd voor koffie.

    I should sleep. Weekend steeds van vier tot half tien slapen is niet cool. Morgen belangrijkste schooldag van het jaar en ik ben hier.


    Tijd voor koffie.

    Ik wil niet naar stage. Ik ben al klaar daar. Ik moet leren voor mijn HER. Damn it.


    Awh dit is zo cute. Ik was aan 't chatten met een Egyptische vriend en ik zeg op een bepaald moment dat ik gestrest bent omdat men mij vandaag belt als ik er gezakt ben en hij antwoordt dit: "Don't worry leah keep in mind that God knows the best for you and will ease it for you". Gossie srsly deze jongen is zo schattig. :3

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 16:48 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Uuuuuuggggghhhhhhh. En nu moet ik ook nog haasten, maar ik ben zo emo steeds dat haasten niet lukt... D:


    The truth is out there.

    Kom uit beeeeeed. Ga iets doeeeeeen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Bleghhhh, maandagmorgen en ik heb niks te doen. Waarom ben ik zo vroeg opgestaan om niks te doen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Dikke autofile vanaf de sluizen in Terneuzen tot aan de poort van Dow Benelux vanmorgen, ik fiets er lekker langs, aan de poort wordt mij gevraagd waar de reis heen gaat. Dus ik zeg Trinseo en ik mag door. Wat bleek? Er was een mooi brandje ergens op het terrein en de ploegendiensten mochten pas om 8 uur wisselen. Sommige mensen konden niet eens werken. Whooptiedoo, wat leef ik toch in een veilige omgeving


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mijn autisme kan de O in plaats van een nul niet aan in deze titel :'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Ehm what the fuck?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    IK BEN DOOR
    IK BEN GESLAAGD
    IK BEN AFGESTUDEERD
    IK BEN DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR

    man. thanks. iedereen. mijn. god.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    IK ZEI HET JE TOCH LEAH
    IK ZEI HET JE TOCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    JE HEBT TE HARD GEWERKT NOW YOU GO GIRL


    Heaven is a place that we all have

    En dan hoor je dat een kat uit de buurt van m'n vriend (die ik vaak zag en waar ik gehecht aan ben geraakt) is doodgebeten door een hond. M'n maag draait zich direct om. Die kat deed niemand kwaad en was werkelijk waar lief voor iedereen ):


    26 - 02 - '16

    Ubuntu schreef:
    IK BEN DOOR
    IK BEN GESLAAGD
    IK BEN AFGESTUDEERD
    IK BEN DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR

    man. thanks. iedereen. mijn. god.


    Yesss wat fijn! Ik ben super blij voor je. Zo nu en dan zag ik wat struggles voorbij komen hier en hoopte zo hard dat je het zou redden and you did go you!


    26 - 02 - '16