• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨

    ALSO WE GAAN ALLEMAAL WENEN WANT QING HEEFT HAAR 10.000ste POST GEMIST OK JA CRY ;-;

    [ bericht aangepast op 23 juni 2017 - 21:41 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Morii schreef:
    (...)

    Yesss wat fijn! Ik ben super blij voor je. Zo nu en dan zag ik wat struggles voorbij komen hier en hoopte zo hard dat je het zou redden and you did go you!


    Dankjedankjedankje ik weet echt niet hoe ik iedereen die me zo hard gesteund heeft en al die lieve dingen tegen me gezegd hebben moet bedanken want alles wat uit m'n mond komt klinkt als bogus maar echt thanks immens immens immens. <3
    @Ad: jij ook super bedankt voor al je steun en lieve berichtjes en liefde me loves u <3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    MENSEN ALS JE OP FACEBOOK NU Slytherin of Gryffindor of Hufflepuff of Ravenclaw of Harry Potter VERANDERT DIT VAN KLEUR EN ALS JE ER OP KLIKT KOMT ER EEN TOVERSTOKJE AAAH.


    Heaven is a place that we all have


    Heaven is a place that we all have

    Nog even, en ik ben weer vrij om columns te schrijven. Aagh, ik voel me echt schuldig dat ik al zo lang geen column meer geschreven heb hier. Ik heb het gevoel alsof ik Q verwaarloos ermee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dunphy schreef:


    Jaaaaa ikr helemaal nice love it het is awesome aahaha (':


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik hou echt te veel van mijn fellow AntandDeccer, cause they are all way too nice.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Vooral jij hebt het recht niet om een foto van haar op fb te zetten!


    16 - 09 - '17

    Laatste drie tentamens van dit schooljaar. Alsnog geen zin in lol. Kan niet wachten tot ik zondag in Londen zit.

    Daar heb je het al... Iedereen is pissed om die foto. Wat denk je nu zelf? Die vrouw kan zelf geen toestemming meer geven of ze wel openbaar op zoiets als fb wil verschijnen. Loser. Btw, niemand kan je nog uitstaan om alles wat je flikt in onze familie.


    16 - 09 - '17

    9 jaar lid! c:

    En wat kunnen jongens toch een ongelofelijke idioten zijn. :8


    What would Emma do?

    Rode nagellak: staat leuk maar zit na het lakken echt overal waar het niet hoort te zitten.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    oh what

    trump heeft de grizzlyberen van de ESA gehaald waardoor er nu gewoon weer op gejaagd mag worden in yellowstone
    ongelooflijk


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    goud schreef:
    oh what

    trump heeft de grizzlyberen van de ESA gehaald waardoor er nu gewoon weer op gejaagd mag worden in yellowstone
    ongelooflijk


    Misschien moeten ze hem van de ESA afhalen of vogelvrij verklaren. Die man moet echt eens normaal gaan doen ofzo


    26 - 02 - '16

    Zo. Eindelijk van Wilders af ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik geloof niet dat ik ooit eerder een fic heb gelezen die voor 95% fluffy en flirty fake dating was, tot het allerlaatste einde, waarin A opeens min of meer wordt gedumpt door B en in bed duikt met twee random vrouwen en tóch had ik als lezer zoiets van, ach, dat komt wel goed???? Dit is nog eens een plottwist


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan