• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨

    ALSO WE GAAN ALLEMAAL WENEN WANT QING HEEFT HAAR 10.000ste POST GEMIST OK JA CRY ;-;

    [ bericht aangepast op 23 juni 2017 - 21:41 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    okay we zijn bij een stomme stuk aanbeland: de geologische tijdschaal....

    meer vulkanisme pls


    Nee, joh, dat is juist hartstikke leuk! :Y) (okay, nee, mensen kunnen het niet interessant vinden.)

    Mocht je nog vragen hebben, kan je mij altijd vragen ;').


    Stenenlikker

    De laatste tijd wanneer een gozer voorbij fiets en hij ziet me, gaat ie me gedag zeggen en zwaaien enzo. Zelfs als ik ver weg van hem ben en hij me pas opmerkt als ie bijna aan ons huis voorbij is. Dan gaat ie alsnog even roepen naar me. Geen rare dingen of zoiets. Maar ik vraag me af of ik deze gozer ken. Het is me namelijk nog niet gelukt zijn gezicht goed te zien. Maar ik vind het raar. Want anderen begroet hij niet, alleen mij. Maar volgens mij is het de gozer van darten. Ex van een kennis van me. Aardige gozer. Maar meer ook niet. Maar nu ben ik wel nieuwsgierig of hij het is of niet. Want ik wil wel eens weten wie me nu de hele tijd gedag zegt op de fiets. :')

    & Als mam het zou respecteren dat mijn vader vandaag liever niet heeft dat ze bij hem in de buurt aan het roken is, zou dat zeer prettig zijn. Hij heeft het aangegeven dat hij vandaag er extra last van heeft doordat hij dan de drang weer krijgt te roken, terwijl dat hem fataal kan worden en hij daarom abrupt gestopt is. Maar alsnog rookt ze door wanneer pa er is. Like wtf. Onrespectvol. :/


    Smile. You're beautiful. <3

    "Waarom moest je zo erg overgeven zaterdag?" Tja idk. Ik ben constant misselijk dus het is niet echt iets bijzonders meer de laatste tijd. It happens a lot. Gaat goed en zo. Nu kan ik me tenminste gewoon twee maanden afsluiten van de bewoonde wereld, want ik heb toch vrijwel niks te doen. Op zich komt het goed uit, want dan kan ik tenminste niemand meer teleurstellen oid. Behalve mezelf :')

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 18:44 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Stenenlikker schreef:
    (...)

    Nee, joh, dat is juist hartstikke leuk! :Y) (okay, nee, mensen kunnen het niet interessant vinden.)

    Mocht je nog vragen hebben, kan je mij altijd vragen ;').


    ik vind het zo.... saai? :'D gewoon de tijdperken vanbuiten knallen (no_chears) en het zijn dan nog niet eens gemakkelijke namen (no_chears)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik hoop dat mijn vriendinnetje van het middelbaar geslaagd is voor haar hbo-v, want dan kunnen we samen feesten. Zij met d'r vier jaar hbo afronden en ik m'n hbo-P.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik voel me echt kut tbh
    Een 'vriendin' noemde me net bloedserieus lelijk
    I mean, ze zei letterlijk dat het eerste wat ze dacht toen ze me voor het eerst zag was 'amai die is lelijk'


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    nog maar honderd pagina's te gaan :') positief kijken: je hebt er tweehonderdveertig gedaan!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn cavia's zijn zo cute. Misschien moet ik eens foto's van ze maken, voordat ze alweer groot zijn.

    Kowalski schreef:
    Ik voel me echt kut tbh
    Een 'vriendin' noemde me net bloedserieus lelijk
    I mean, ze zei letterlijk dat het eerste wat ze dacht toen ze me voor het eerst zag was 'amai die is lelijk'





    ~
    Eigenlijk wil ik er wat van zeggen, van mijn moeders (rook)gedrag. Maar ik heb mijn periode dus ben erg prikkelbaar en ik heb geen zin in ruzie, dus zoals gewoonlijk laat ik het maar en vermijd ik de discussie wel. :/


    Smile. You're beautiful. <3

    Godjezus ik merk wel dat ik te weinig op Q zit. Had nog niet eens door dat je nu ook al kan reageren op reactie. Amazing.

    Ik word er trouwens echt gek van dat die Tasty facebookpagina overal zout bij gooit. En de manier waarop ze soms niet alle ingredienten maximaal gebruiken. Dude, spatel die kom helemaal leeg anders mag je hem van mij persoonlijk schoon gaan likken.

    Dit is echt zo'n moment dat alles instort. Ik wil hoofdstukken afsluiten, maar alles lijkt me tegen te werken en werk blijft ook zo onzeker. Bah. Daarbij kan het die 'vriendin' geen fuck schelen want die zit wel vrolijk te verwachten dat ik haar hele vrijgezellenfeest regel. Alsof ik daar nu op zit te wachten ffs. En wie gaat het betalen? Ik heb amper geld.


    26 - 02 - '16

    Ik wil mijn agressie ergens kwijt, maar dat gaat niet. Ik heb geen uitlaatklep en dat begint me behoorlijk slecht te doen.


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik ben echt blij dat ik dit ben gaan doen, het brengt zoveel ervaring en kennis en ik krijg er ook nog zoveel liefde voor terug.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    uhg kut blijkbaar staat er gewoon een tijdlijn in mijn atlas

    nu heb ik voor niks de geologische tijdtafel vanbuiten geknald en nu voel ik me zo dom maar ook slim want nu weet ik het vanbuiten maar alsnog HAHA

    ALSO OMG IK HEB 10101 POSTS

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 21:08 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys