• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨

    ALSO WE GAAN ALLEMAAL WENEN WANT QING HEEFT HAAR 10.000ste POST GEMIST OK JA CRY ;-;

    [ bericht aangepast op 23 juni 2017 - 21:41 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    IK WIL HUILEN MAAR GOED


    Heaven is a place that we all have

    ik ben echt blij met die rol tbh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ubuntu schreef:
    Ik blijf het fantastisch vinden hoe Belgen zo kunnen zagen op Nederlands om het hele hen/hun-gebeuren terwijl we zelf lekker in onze spreektaal hem gebruiken in plaats van hij. (nerd)


    Vier pagina's later, maar goed (x Als iemand in mijn buurt hem zegt ipv hij zegt, gebruikt, krijgt hij evenveel betweterige brabbel over zich heen als bij hun zeggen, cuz I'm that annoying :Y)

    --

    Omg, deze hoofdstukken zijn echt het leukste, maar man, ik ben plots nerveus en IK WIL HET AF HEBBEN MAAR TOCH OOK NIET OKE


    Mhm?

    Pennywiise schreef:
    (...)

    Vier pagina's later, maar goed (x Als iemand in mijn buurt hem zegt ipv hij zegt, gebruikt, krijgt hij evenveel betweterige brabbel over zich heen als bij hun zeggen, cuz I'm that annoying :Y)

    --

    Omg, deze hoofdstukken zijn echt het leukste, maar man, ik ben plots nerveus en IK WIL HET AF HEBBEN MAAR TOCH OOK NIET OKE


    Ik gebruik het dagelijks als ik wat platter spreek dan gewoonlijk, haha. "Wat heeft 'm nu weer gedaan?" "Waarom mag ik niet en hem wel?!" Nu spreek ik gewoonlijk met hij, maar het komt toch vrij frequent voor in m'n taalgebruik, haha. Daarbij vind ik het best oké klinken, zelfs al is het compleet fout. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oké – vandaag maar één artikel gelezen terwijl ik er vijf op mijn planning had staan. Maar wel m'n haren geknipt en duizend kleurspoelingen er in gehad. :Y) Zusje als kapster is toch wel heel handig.


    goud schreef:
    huh ben je in mechelen

    ik wooon hier daar in mechelen hahaha

    En @Addie, jep haha. Inmiddels ben ik terug thuis, maar ik ben er de hele dag geweest. Tbh, en dat meen ik echt, vind ik het echt een leuke en mooie stad.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ubuntu schreef:
    (...)

    Ik gebruik het dagelijks als ik wat platter spreek dan gewoonlijk, haha. "Wat heeft 'm nu weer gedaan?" "Waarom mag ik niet en hem wel?!" Nu spreek ik gewoonlijk met hij, maar het komt toch vrij frequent voor in m'n taalgebruik, haha. Daarbij vind ik het best oké klinken, zelfs al is het compleet fout. :')


    Wel, het eerste is 'm en niet hem, wat een verschil is, maar ik ben vergeten waar dat wezenlijk ligt (: Het tweede kan misschien ook streekgebonden zijn, want hier hoor ik het nooit en in mijn oren klinkt het fout en een beetje lelijk (maar ja, ik ben ook wel de enige hier die altijd sinaasappelsap ipv appelsien zegt, dus het is niet dat ik heel representatief ben). Maar op zich kan ik er nog wel overheen horen, het is wanneer ik het ergens zie geschreven staan dat ik eventjes cringe (x


    Mhm?

    Saetre schreef:
    Oké – vandaag maar één artikel gelezen terwijl ik er vijf op mijn planning had staan. Maar wel m'n haren geknipt en duizend kleurspoelingen er in gehad. :Y) Zusje als kapster is toch wel heel handig.


    Omg, the money you can save. I want.


    Mhm?

    I need a cuddle buddy.


    She's imperfect but she tries

    Pennywiise schreef:
    (...)

    Wel, het eerste is 'm en niet hem, wat een verschil is, maar ik ben vergeten waar dat wezenlijk ligt (: Het tweede kan misschien ook streekgebonden zijn, want hier hoor ik het nooit en in mijn oren klinkt het fout en een beetje lelijk (maar ja, ik ben ook wel de enige hier die altijd sinaasappelsap ipv appelsien zegt, dus het is niet dat ik heel representatief ben). Maar op zich kan ik er nog wel overheen horen, het is wanneer ik het ergens zie geschreven staan dat ik eventjes cringe (x


    'm is gewoon een afgekorte hem, zoals je 't voor het zegt en 'ie voor hij, haha. Ik kan me best inbeelden dat het lelijk klinkt, maar het is een beetje een gewoonte, haha. Het is niet dat ik het verschil niet ken of dat ik het ooit zou schrijven, het viel me gewoon op, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Pennywiise schreef:
    (...)

    Omg, the money you can save. I want.


    I knooow right. Vandaag heb ik m'n wenkbrauwen laten epileren en verven, m'n haren laten knippen, highlights laten zetten, een toner laten zetten voor de highlights en nu zit ik met een zilvershampoomasker te wachten totdat ze het in model gaat fohnen. Allemeel gratuit. :Y)


    Saetre schreef:
    (...)

    I knooow right. Vandaag heb ik m'n wenkbrauwen laten epileren en verven, m'n haren laten knippen, highlights laten zetten, een toner laten zetten voor de highlights en nu zit ik met een zilvershampoomasker te wachten totdat ze het in model gaat fohnen. Allemeel gratuit. :Y)


    Ö ik ben jaloers! Al ben ik wel nieuwsgierig hoe het er allemaal uitziet ^^


    Mhm?

    Pennywiise schreef:
    (...)

    Ö ik ben jaloers! Al ben ik wel nieuwsgierig hoe het er allemaal uitziet ^^


    Nu is mijn haar paars door de zilvershampoo – haha. Dat moet een uur intrekken. Ik zal eens kijken of er een leuke selfie uitkomt vanavond.


    I feel like they don't wanna talk to me, and honestly? I don't blame them. It's better this way - alone and sad.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom reageer ik zo gemeen, ze bedoelt het zo goed. God, ik ben zo snel op mijn tenen getrapt (x


    Mhm?