• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨

    ALSO WE GAAN ALLEMAAL WENEN WANT QING HEEFT HAAR 10.000ste POST GEMIST OK JA CRY ;-;

    [ bericht aangepast op 23 juni 2017 - 21:41 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Die tweede cocktail was een slecht idee


    26 - 02 - '16

    Aan de ene kant wil ik "van de aardbodem verdwijnen", en dat niet eens letterlijk. Ik wil alles op social media verwijderen, alle mensen blokkeren, mezelf opsluiten in deze vier muren en terugkomen wanneer ik blij met mezelf ben - en dat mensen me niet meer herinneren aan de tijd van nu.. Dat mensen dat vergeten.. Ik heb zoveel spijt van mijn keuzes..

    maar ik weet dat dat niet gaat. Ik zal moeten vechten voor wat ik wil. En hard ook... Ik wou alleen dat dat niet hoefde, en ik gewoon in 1 vingerknip zou kunnen zijn hoe ik wil zijn - hoe ik mezelf wel zou willen zien.. Maar zo makkelijk is het niet.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2017 - 23:10 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    pffff ik ben echt aan het wenen

    dit afscheid valt echt zwaarder dan ik dacht

    gewoon het besef dat ik hen misschien nooit meer ga zien

    internationale vriendschappen zijn zo hartverscheurend soms


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik moet echt wennen aan dit vakantie ritme, wat ga ik nu in godsnaam met al die tijd doen...


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I fuck up everything, don't I...?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wanneer je vriendin iets ontzettend doms doet maar je kan haar niet helpen want ze woont zo ver weg, miep.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik trek dit niet meer. Ik kan het niet meer aan elke dag op te staan met het gevoel dat ik dood wil, te lachen alsof alles goed is en te gaan slapen met het gevoel dat ik dood wil. Mochten mijn pa en zus daarnet niet thuis geweest zijn was de kans dat ik hier nog was reëel kleiner.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het voelt wel beter om nu naar buiten te hebben gebracht dat ik depressief ben. Ik ben oprecht blij dat sommigen wel oprecht caring reageren, maar nog altijd durf ik er niet voor uit te komen hoe ernstig het daadwerkelijk is.. Of nja, hier wel, want hier ken ik toch amper iemand.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Besef je je nou echt niet dat je echt fucked up vervelend bent?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    #dying


    Mhm?

    i hate this. Ik snap mijn brein niet. Het is alsof ik me ergens rot over WIL voelen. Als het geen stress is, dan is het wel iets anders en gaat het eigenlijk helemaal nergens over. I wish I could just be happy.

    none of this is even important.

    i guess i'm just terrified of being boring.


    There is freedom in the dark.

    oke mijn tante is gestorven happy suikerfeest to me folks


    Heaven is a place that we all have

    Dunphy schreef:
    oke mijn tante is gestorven happy suikerfeest to me folks


    Gecondoleerd en veel sterkte. :<


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Groepen op de trein zijn echt zo vervelend.. 😑 Moeten ze per sé altijd luidruchtig zijn? Oh en net gooit er iemand een stuk wafel dat in m'n haar belandt. 😑 "In mijn verdediging: ik wist niet dat je daar zat"? Serieus, wist je wel.. Goed, hij heeft z'n excuses aangeboden, maar hij moest zich niet "verdedigen".. Je gooit gwn geen dingen door een trein, oké.. En dan is het precies nog eens de oudste van de groep. 😑


    Ik wil een tuin vol egels

    Dunphy schreef:
    oke mijn tante is gestorven happy suikerfeest to me folks


    Oh no :c Gecondoleerd <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.