• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    🦄✨

    ALSO WE GAAN ALLEMAAL WENEN WANT QING HEEFT HAAR 10.000ste POST GEMIST OK JA CRY ;-;

    [ bericht aangepast op 23 juni 2017 - 21:41 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nog maar twee artikelen samenvatten. Come on.


    De volgende keer als iemand mij 'ik ga even HEEL SNEL mijn benen scheren' hoort denken, stop me meteen want er komt niks goeds van. Sneetje hier, sneetje daar.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wish I could switch places.


    This ain't no place for no better man.

    ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen ik haat hen maar haten kan enkel als iemand je zo hard heeft gekwetst omdat die zoveel voor je betekent/de


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Awkward op de bank zitten terwijl je moeder en tante de hele scheiding bespreken. Great.


    Dat was een heule berg sla. En knoflooksaus. Nomnom.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ben heel teleurgesteld in en boos op mijn 'vrienden'. Wat kunnen die liegen zeg. Verraders.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2017 - 19:41 ]


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    oh dat is precies een paar maten gekrompen in de was x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nee, Omroep West! Geef mij gewoon een livestream van The Baseballs! F**k off met je optredens van gisteravond! Sorry Level 42.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik, zonet tijdens mijn eerste ontmoeting met maden:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik voel me zo alleen. Zo eenzaam.


    Smile. You're beautiful. <3

    Kalanithi schreef:
    Ik, zonet tijdens mijn eerste ontmoeting met maden:



    OMG HAHAHA CLAIRE FRASER


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    iemand zeg een hobby die niets te maken heeft met naar buiten gaan dankje


    Heaven is a place that we all have

    Dunphy schreef:
    iemand zeg een hobby die niets te maken heeft met naar buiten gaan dankje


    Gamen, lezen, muziek (luisteren/maken), knutselen, tekenen, photoshop, schilderen, houtbewerken. Aaaaand I'm out of ideas. xp


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik ben oud en ik ben een zeur. I cannot handle this.


    Deep inside, I've never felt alive