• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.

    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 10:21 ]

    Ik vind pannenkoeken vies, fijn om dat eindelijk eens eruit te kunnen gooien zonder veroordeeld te worden. *O*


    everything, in time

    I'm all for feminism equalism, but some people take it waaaay too far.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 10:29 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb echt een glowiende hekel aan k3 en alles studio 100 en ik ben het dus echt beu dat drie kwart van mijn generatie die muziek altijd opzet als ze de kans krijgen.


    Mhm?

    Pennywiise schreef:
    Ik heb echt een glowiende hekel aan k3 en alles studio 100 en ik ben het dus echt beu dat drie kwart van mijn generatie die muziek altijd opzet als ze de kans krijgen.

    s a m e


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Pennywiise schreef:
    Ik heb echt een glowiende hekel aan k3 en alles studio 100 en ik ben het dus echt beu dat drie kwart van mijn generatie die muziek altijd opzet als ze de kans krijgen.


    PREACH!

    Ik heb ook een hekel daaraan. Sowieso heb ik er een hekel aan als mijn vriendinnen ineens dat willen luisteren "want dat is leuk". Kijk, dat je dat voor de grap doet en even nostalgie op wil rakelen, oké, maar ik hoef vervolgens echt niet de hele dag naar K3 te luisteren of zo. Nee, ik hoef de films ook niet te zien. Aaaaah. Trauma's.


    everything, in time

    Alcohol is overrated.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 10:55 ]


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    Kijk, ik vind wapens interessant en ik wil ook een keer met mijn vriend een pistool schieten op de schietbaan. Maar dat is gewoon puur uit nieuwsgierigheid. Ik heb echt een hekel aan mensen die wapens prachtig vinden en dan ook 24/7 ermee bezig zijn.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 10:52 ]

    Pennywiise schreef:
    Ik heb echt een glowiende hekel aan k3 en alles studio 100 en ik ben het dus echt beu dat drie kwart van mijn generatie die muziek altijd opzet als ze de kans krijgen.


    Geen Throwback Thursday voor jou dus xd

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 10:53 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gareth schreef:
    Alcohol is overrated.


    Same.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gareth schreef:
    Alcohol is overrated.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Gareth schreef:
    Alcohol is overrated.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Religie hoeft van mij niet zo veel macht te hebben als het nu heeft.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 11:38 ]


    26 - 02 - '16

    Pasta is gewoon zeer oninteressant gekookt deeg en ik kan er met m'n hoofd niet bij waarom zoveel mensen er zoveel liefde voor hebben. Eigenlijk vind ik het zelfs redelijk vies gekookt deeg, meestal.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Male standards zijn bullshit.


    Heaven is a place that we all have