• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.

    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 10:21 ]

    Dunphy schreef:
    avocado is overrated.


    Ik vind ze ook echt smerig. D:


    everything, in time

    Meraki schreef:
    (...)

    Ik vind ze ook echt smerig. D:


    Ik vind avocado's lekker, maar ik ben het ermee eens dat ze verschrikkelijk overrated zijn.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Dunphy schreef:
    Dat je het lekker vindt oke maar iedereen associeert het opeens met hipster tumblr avocado toast zen life gettinhealthy all die dingen?


    Ah ja, ik volg je mening wel. Klopt.


    Geloof niet alles wat je denkt

    justin biebers laatste liedjes zijn echt nog goed alleen is het zo 'moeilijk' om dat toe te geven omdat het justin bieber is snap je hahahaha gewoonlijk hoor ik eerst het liedje en heb ik achteraf pas door dat het van hem is

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 13:47 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Tragically schreef:
    Okay hier is mijn lijstje:
    -Ik hou absoluut niet van Pizza, pasta en spaghetti.
    -Uien zijn vies, knoflook al helemaal en laat me niet beginnen over erwten.
    -Ik drink geen alcohol, ik hou niet van uitgaan (gewoon dagjes weg is wel leuk, maar echt puur uitgaan om jezelf zat te drinken, niets voor mij).
    -Ik rook niet, ik vind dat het stinkt.
    -Voetbal is iets dat ik niet graag zie, die WK gekte is dan ook helemaal niets voor mij (Leuk voor de mensen die er wel aan meedoen)


    De uienstruggle is so real tho. Dat spul zit echt overal in.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Mensen die zeggen nooit over iemand te praten / roddelen zijn fake.


    Catmint schreef:
    Ik snap niet dat zoveel mensen naar van die slecht gecomponeerde, geschreven en gezongen popmuziek kunnen luisteren. Echt, het onderwerp is altijd liefde of seks of iets dat met relatieshit te maken heeft, ze kunnen amper zingen zonder autotune, bijna niemand schrijft zelf hun muziek nog en ook speelt bijna niemand een instrument, waardoor ik echt niet snap dat het zoveel fans kan hebben.
    En dan vooral die tieners, hallo, de helft van de nummers gaat over dingen die jij nog nooit hebt meegemaakt, waarom vind je het dan zo geweldig? Really though


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Blank racisme is geen bullshit mensen, is het soms zo dat omdat blanken vroeger slechte dingen hebben gedaan, zij nu gepest, gediscrimineerd, etc. mogen worden, omdat ze blank zijn? Fucking hell people, what's wrong with you!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Meraki schreef:
    (...)

    Ik vind ze ook echt smerig. D:


    Same, same. Ik snap echt de hype niet. Het is groene smurrie die nooit goed rijp kan zijn.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    Ik snap niet dat zoveel mensen naar van die slecht gecomponeerde, geschreven en gezongen popmuziek kunnen luisteren. Echt, het onderwerp is altijd liefde of seks of iets dat met relatieshit te maken heeft, ze kunnen amper zingen zonder autotune, bijna niemand schrijft zelf hun muziek nog en ook speelt bijna niemand een instrument, waardoor ik echt niet snap dat het zoveel fans kan hebben.
    En dan vooral die tieners, hallo, de helft van de nummers gaat over dingen die jij nog nooit hebt meegemaakt, waarom vind je het dan zo geweldig? Really though


    Dit.. En de meeste pop-muziek irriteert me echt heel erg. Ze zijn bedoelt om 'catchy' te zijn, maar in de plaats daarvan is de meeste muziek zwaar irritant en vervelend.

    Maar mijn smaak is echt het andere uiterste.. Ik hou van hele emotionele muziek Amy Winehouse bijvoorbeeld. Of huilmuziek: 'Another love', 'Skinny love' Adele vindt ik ook mooi, maar het laatste album '25' vondt ik drie keer niks.. Te pop.

    Maar soms zijn dat soort nummers wel leuk, van die popmuziek.. Maar dan moet het ook echt goed zijn. Sowieso een mooie stem met een goede meezing melodie, die niet irritant wordt.

    Ik hou er zelf meer van dat degene die het liedje zingt ook het liedje heeft geschreven, maar is het nou zo erg als het door bijvoorbeeld je zus, broer of vriend geschreven is? En moet je persé een instrument bespelen om liedjes te mogen uitgeven? Je hebt namelijk ook bands, en elektronisch. Elektronisch kan ook iets hebben, maar dat moet dat (net als pop) wel echt goed zijn en niet bonk-bonk zijn.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Tacitus schreef:
    (...)
    De uienstruggle is so real tho. Dat spul zit echt overal in.


    Ja echt bijna niet onderuit te komen D:

    Catmint schreef:
    Blank racisme is geen bullshit mensen, is het soms zo dat omdat blanken vroeger slechte dingen hebben gedaan, zij nu gepest, gediscrimineerd, etc. mogen worden, omdat ze blank zijn? Fucking hell people, what's wrong with you!


    Dit is zo waar, reversed racism is real en het word echt vaak gebruikt! (Ik merk het steeds vaker en ik merk ook dat het programma Black-ish zich daar ook schuldig aan maakt). Sommige afleveringen zijn erger dan andere, maar toch. Ik denk dan wel eens als ik het kijk als het andersom geweest was had het al lang niet meer uitgezonden mogen worden.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Catmint schreef:
    Blank racisme is geen bullshit mensen, is het soms zo dat omdat blanken vroeger slechte dingen hebben gedaan, zij nu gepest, gediscrimineerd, etc. mogen worden, omdat ze blank zijn? Fucking hell people, what's wrong with you!



    Vooral de haat op Tumblr tegen blanke, heterosexuele mannen snap ik niet. Dat is dan toch ook discriminerend? Volgens Tumblr zijn alle blanke mannen verkrachters, maar als ik dat over vrouwen zou zeggen is het wel erg.

    Tacitus schreef:
    (...)
    De uienstruggle is so real tho. Dat spul zit echt overal in.


    Inderdaad. Damn. Ik vind de smaak nog gaan, zolang het niet overheerst, maar de structuur is vreselijk imo.

    //

    Ook het feit dat je alles wat je doet moet verantwoorden. Waarom je met school stopt, je haar blauw verft, een tattoo neemt of een keer een glas cola ipv water of twee keer friet in een week.

    Also, beachbodies vind ik ook behoorlijk overrated. Diëten überhaupt.


    26 - 02 - '16

    Tragically schreef:
    Okay hier is mijn lijstje:
    -Ik hou absoluut niet van Pizza, pasta en spaghetti.
    -Uien zijn vies, knoflook al helemaal en laat me niet beginnen over erwten.
    -Ik drink geen alcohol, ik hou niet van uitgaan (gewoon dagjes weg is wel leuk, maar echt puur uitgaan om jezelf zat te drinken, niets voor mij).
    -Ik rook niet, ik vind dat het stinkt.
    -Voetbal is iets dat ik niet graag zie, die WK gekte is dan ook helemaal niets voor mij (Leuk voor de mensen die er wel aan meedoen)


    We zij echt tegenpolen met eten xD. Ik hou van pizza, ui en knoflook. En het liefst allemaal bij elkaar met wat champignon en ham.. Ik hou van uiensoep en champignonsoep.

    En natuurlijjjk Apfelstrudel!!!


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Tragically schreef:
    (...)

    Dit is zo waar, reversed racism is real en het word echt vaak gebruikt! (Ik merk het steeds vaker en ik merk ook dat het programma Black-ish zich daar ook schuldig aan maakt). Sommige afleveringen zijn erger dan andere, maar toch. Ik denk dan wel eens als ik het kijk als het andersom geweest was had het al lang niet meer uitgezonden mogen worden.



    tbh heb ik het gevoel dat blank racism hier alsnog niet zo zwaar is als black racism of asian racism

    ik ben zelf niet blank, maar ik denk niet dat een blank iemand kan zeggen dat hij/zij elke dag minstens eenmaal gewezen wordt op zijn/haar etniciteit hier in Belgie/Nederland zoals wel bij mij gebeurt

    ik denk ook niet dat een blank iemand kan zeggen dat hij/zij heel zijn leven is gepest door zijn/haar blankheid

    waarmee ik niet wel zeggen dat er geen blank racism is, maar dat het gewoon nog niet zo hevig is en ik het gevoel heb dat blanke mensen niet begrijpen hoe het is om écht racisme tegen te komen dat persoonlijk naar jou is en niet een algemeenheid op het internet

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 14:31 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys