• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.

    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 10:21 ]

    En erwten zijn vieze, zachte squishy balletjes van haat.


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb een hekel aan 'op stap gaan'. Blijkbaar is het 'gangbaar' dat mensen van mijn leeftijd (en van zelfs nog veel jonger...) ieder weekend op stap gaan en dan echt heel veel drinken. Nou, ik vind het verschrikkelijk.

    Mensen begrijpen mij ook echt niet niet als ik zeg dat ik het haat om op stap te gaan en dat ik geen druppel drink en vinden soms zelfs dat ik normaal moet doen, en moet doen wat iedereen doet. Wat is er dan zo abnormaal aan als je op zaterdagavond gewoon thuis op de bank een film zit te kijken terwijl je een zak chips leeg eet en een glas prikloze ice tea voor je hebt staan, in plaats van dat je bij vrienden aan het indrinken bent om vervolgens op stap te gaan (en nog meer te drinken...)?


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Relaties in je eerste jaren van de middelbare zijn vaak niet serieus maar gewoon omdat het je meer gekend maakt?


    Heaven is a place that we all have

    Ik snap niet dat zoveel mensen naar van die slecht gecomponeerde, geschreven en gezongen popmuziek kunnen luisteren. Echt, het onderwerp is altijd liefde of seks of iets dat met relatieshit te maken heeft, ze kunnen amper zingen zonder autotune, bijna niemand schrijft zelf hun muziek nog en ook speelt bijna niemand een instrument, waardoor ik echt niet snap dat het zoveel fans kan hebben.
    En dan vooral die tieners, hallo, de helft van de nummers gaat over dingen die jij nog nooit hebt meegemaakt, waarom vind je het dan zo geweldig? Really though


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    Ik snap niet dat zoveel mensen naar van die slecht gecomponeerde, geschreven en gezongen popmuziek kunnen luisteren. Echt, het onderwerp is altijd liefde of seks of iets dat met relatieshit te maken heeft, ze kunnen amper zingen zonder autotune, bijna niemand schrijft zelf hun muziek nog en ook speelt bijna niemand een instrument, waardoor ik echt niet snap dat het zoveel fans kan hebben.
    En dan vooral die tieners, hallo, de helft van de nummers gaat over dingen die jij nog nooit hebt meegemaakt, waarom vind je het dan zo geweldig? Really though


    Geloof niet alles wat je denkt

    Er is geen excuus om niet te gaan stemmen. Er is geen excuus om niet te weten wat er met jouw overheid aan de hand is. Met een halfuurtje weet je echt genoeg om een goede mening te kunnen vormen en kun je verantwoordelijk stemmen. Als je het echt niet eens bent met hoe de zaken gaan, kun je ook blanco invullen.


    Tijd voor koffie.

    Ik vind Lil Kleine, BOEF en dergelijke artiesten echt zwaar overrated. Door dit soort figuren verslechtert de muziek imo.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 12:15 ]


    26 - 02 - '16

    Morii schreef:
    Ik vind Lil Kleine, BOEF en dergelijke artiesten echt zwaar overrated. Door dit soort figuren verslechtert de muziek imo.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 12:14 ]


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Gareth schreef:
    I'm all for feminism equalism, but some people take it waaaay too far.


    Ik vind ook dat mensen eens kalm moeten doen over voeding. Eerder boeide het niet zoveel wat je at, als je 't maar met mate at. Nu kan je zelfs kanker krijgen van je boterham met pindakaas. En dan die super foods. Nee nee nee. Even normaal doen svp.


    26 - 02 - '16

    Ik vind het superonaantrekkelijk wanneer een jongen of meisje gezoend heeft, of seks heeft gehad met zoveel meiden dat het niet meer op twee handen te tellen valt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morii schreef:
    Ik vind Lil Kleine, BOEF en dergelijke artiesten echt zwaar overrated. Door dit soort figuren verslechtert de muziek imo.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik ga denk ik nooit begrijpen waarom mensen fruit lekker vinden...


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Je bent niet speciaal omdat je hedendaagse muziek niet leuk vind. Het gebeurd gewoon je hoeft andere niet naar beneden te halen omdat jij toevallig niet mainstream muziek luistert.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Apollonia schreef:
    Ik heb een hekel aan 'op stap gaan'. Blijkbaar is het 'gangbaar' dat mensen van mijn leeftijd (en van zelfs nog veel jonger...) ieder weekend op stap gaan en dan echt heel veel drinken. Nou, ik vind het verschrikkelijk.

    Mensen begrijpen mij ook echt niet niet als ik zeg dat ik het haat om op stap te gaan en dat ik geen druppel drink en vinden soms zelfs dat ik normaal moet doen, en moet doen wat iedereen doet. Wat is er dan zo abnormaal aan als je op zaterdagavond gewoon thuis op de bank een film zit te kijken terwijl je een zak chips leeg eet en een glas prikloze ice tea voor je hebt staan, in plaats van dat je bij vrienden aan het indrinken bent om vervolgens op stap te gaan (en nog meer te drinken...)?


    Dit.

    Ik vind het heerlijk om met mijn vrienden gewoon ergens rond te hangen en de halve supermarkt naar binnen te proppen. Tijd met mijn vrienden doorbrengen is iets dat ik het liefste doe, maar uitgaan vind ik toch zo verschrikkelijk.
    Harde muziek, dansen en alcohol is niets voor mij. Ik snap werkelijk waar niet dat zoveel mensen er zo van kunnen genieten inclusief de kater die de volgende dag op ze staat te wachten.
    Stuur mij naar een concert (liefst iets met Brendon Urie natuurlijk) en ik ben het gelukkigste meisje op aarde.
    En op vrijdagavond zit ik gewoon thuis series te kijken en te schrijven. I'm too old for my age.


    look at the stars, look how they shine for you;