• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.

    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 10:21 ]

    Ik vind die hele hype om alle vrouwen met kort haar en kortpittigkroketje te noemen echt gewoon niet cool. Met name ook dat het door mensen gebeurt die zelf gewoon lang haar hebben. Ik noem hen toch ook geen langhariglellebelletje? Egh :'D


    26 - 02 - '16

    ik haat babysitten


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kleine kinderen zijn gewoon ontzettend kut. Anderen zien misschien zo'n lachend engeltje, maar ik zie wat anders. Ik zie een huilende, geld verbrandende poepfabriek die alles onder kotst. Die drang om een baby te krijgen, voel ik ook totaal niet. Geef mij maar gewoon mijn nachtrust en en geld :3


    26 - 02 - '16

    Zowel kleine kinderen als ouderen zijn vervelend. (cat)


    Smile. You're beautiful. <3

    Iedereen is vervelend ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mensen zijn gewoon poep.

    Mensen die anderen brillenkast noemen maar dan fake brillen dragen op Snapchat: FUCK YOU IN YOUR


    Heaven is a place that we all have

    Dunphy schreef:
    Mensen die anderen brillenkast noemen maar dan fake brillen dragen op Snapchat: FUCK YOU IN YOUR


    Precies dat!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Dunphy schreef:
    Mensen die anderen brillenkast noemen maar dan fake brillen dragen op Snapchat: FUCK YOU IN YOUR


    Dit. Dit, maar dan met sportschoenen. Neem het aan van iemand die gepest is geweest omwille van het dragen van - ik geef toe, lelijke - sportschoenen omdat steunzolen nu eenmaal niet in alle schoenen passen. En dan is het plots mode, wanneer ik er uit ben gegroeid.


    Mhm?

    Dunphy schreef:
    Mensen die anderen brillenkast noemen maar dan fake brillen dragen op Snapchat: FUCK YOU IN YOUR


    hahaha of mensen die zeggen

    'ga je geen lenzen dragen'

    BEDOEL JE DAT IK NIET MET EEN BRIL STA (which is true but don't say it out loud)
    also yeah ik heb lenzen geprobeerd en het is niks voor mij doei

    //netflix is overrated - het heeft niet eens alle series xd dus zó geweldig is het weer niet. ik moest altijd zoeken naar dingen als ik wat wilde kijken dus heb ik het opgezegd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Pennywiise schreef:
    (...)

    Dit. Dit, maar dan met sportschoenen. Neem het aan van iemand die gepest is geweest omwille van het dragen van - ik geef toe, lelijke - sportschoenen omdat steunzolen nu eenmaal niet in alle schoenen passen. En dan is het plots mode, wanneer ik er uit ben gegroeid.



    adidas toch xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Morii schreef:
    Kleine kinderen zijn gewoon ontzettend kut. Anderen zien misschien zo'n lachend engeltje, maar ik zie wat anders. Ik zie een huilende, geld verbrandende poepfabriek die alles onder kotst. Die drang om een baby te krijgen, voel ik ook totaal niet. Geef mij maar gewoon mijn nachtrust en en geld :3


    Oh dit is echt precies hoe ik mij er over voel. Ik haat ook alle reacties die je krijgt als je zegt dat je kinderen niks vindt en ze liever zelf ook niet wilt. "Ja, maar als ze van jezelf zijn is het anders" of "ja, dat zeg je nu wel, maar dat komt nog wel" of "maar wie is er dan nog voor je als je oud bent?" Ik heb zo ontzettende frustraties hierover, je wilt het niet weten. (But now you do lol)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    QING OMG DAT LENZENGEDOE RELATABLE EN it makes me sick


    Heaven is a place that we all have

    Lol nog een frustratie doorheen m'n leven

    slimme mensen worden gepest omdat ze slim zijn
    'domme' mensen worden niet gepest (met dom wordt gewoon lage punten bedoeld. punten betekenen niet alles overigens tho)

    i mean, niet dat ik wil dat domme mensen gepest moeten worden maar waar is de logica
    kunnen mensen hun jaloezie niet inhouden of zo en even normaal doen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    De band met mijn ouders is slecht en ik heb geen zin meer om er nog meer moeite in te stoppen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    26 - 02 - '16