• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.

    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 10:21 ]

    JensWeasley schreef:
    Another one:

    Creatieve jobs zijn geen echte beroepen, eerder hobby's..


    Nooo! Okee hoe graag ik je ook mag, dit is een dikke nee! Mensen moeten juist hun creativiteit kunnen uiten en het is mooi dat dit via een studie en later zelfs een beroep kan!
    Verder mag je van mij je mening hebben hoor ^^
    No Judge.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Caligosus schreef:
    (...)

    Nooo! Okee hoe graag ik je ook mag, dit is een dikke nee! Mensen moeten juist hun creativiteit kunnen uiten en het is mooi dat dit via een studie en later zelfs een beroep kan!
    Verder mag je van mij je mening hebben hoor ^^
    No Judge.


    Ik vind zeker en vast dat dit soort mensen er moeten zijn, maar moeten ze hier ook echt voor betaald worden? Ik weet het niet... Ze zijn belangrijk in onze maatschappij, maar... Oké ik ben al van gedachten veranderd, je hebt gelijk :P

    Gareth schreef:
    (...)

    In België wel, in Nederland (nog) niet, geloof ik. Hier moet je namelijk aangeven of je wel donor wilt worden en zo ja, wat je zou willen doneren.


    Iedereen die nog geen keuze heeft gemaakt voor november 2016 (geloof ik) is automatisch donor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Iedereen die nog geen keuze heeft gemaakt voor november 2016 (geloof ik) is automatisch donor.


    Nee toch? De wet is nog niet aangenomen, dacht ik.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    (...)

    Nee toch? De wet is nog niet aangenomen, dacht ik.


    Nee, hij is nog niet aangenomen hoor (denk ik toch?)

    JensWeasley schreef:
    (...)

    Ik vind zeker en vast dat dit soort mensen er moeten zijn, maar moeten ze hier ook echt voor betaald worden? Ik weet het niet... Ze zijn belangrijk in onze maatschappij, maar... Oké ik ben al van gedachten veranderd, je hebt gelijk :P


    Thank you haha. Nee maar het is ook net hoe je er tegenaan kijkt denk ik. Zo ben ik zelf vrij creatief en wil hier later echt wel iets mee gaan doen, weet nog niet precies wat. Maar als je gewoon niks kan wow dit klinkt negatief dan bedoel ik op muzikaal en creatief gebied snap ik best dat je er zo over denkt. Toch ben ik er heilig van overtuigd dat je er gewoon betaald voor moet krijgen, iedereen zoekt toch een baan die bij hem of haar past en dat vinden ze dan toch ook leuk om te doen en daar krijgen ze ook voor betaald waarom zouden de creatievere mensen met een creatieve baan dat dan niet mogen ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Caligosus schreef:
    (...)

    Thank you haha. Nee maar het is ook net hoe je er tegenaan kijkt denk ik. Zo ben ik zelf vrij creatief en wil hier later echt wel iets mee gaan doen, weet nog niet precies wat. Maar als je gewoon niks kan wow dit klinkt negatief dan bedoel ik op muzikaal en creatief gebied snap ik best dat je er zo over denkt. Toch ben ik er heilig van overtuigd dat je er gewoon betaald voor moet krijgen, iedereen zoekt toch een baan die bij hem of haar past en dat vinden ze dan toch ook leuk om te doen en daar krijgen ze ook voor betaald waarom zouden de creatievere mensen met een creatieve baan dat dan niet mogen ^^


    Ik pas gewoon mijn mening aan:

    Sporters moeten niet zoveel geld verdienen, want ze doen eigenlijk niet echt iets nuttigs.

    JensWeasley schreef:
    (...)

    Ik pas gewoon mijn mening aan:

    Sporters moeten niet zoveel geld verdienen, want ze doen eigenlijk niet echt iets nuttigs.

    AGREEDD!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    JensWeasley schreef:
    (...)

    Ik pas gewoon mijn mening aan:

    Sporters moeten niet zoveel geld verdienen, want ze doen eigenlijk niet echt iets nuttigs.

    Ja! Vooral voetballers.


    Ex astris, sciencia

    JensWeasley schreef:
    (...)

    Ik pas gewoon mijn mening aan:

    Sporters moeten niet zoveel geld verdienen, want ze doen eigenlijk niet echt iets nuttigs.

    So true


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Utopia is officieel het meest overschatte televisieprogramma ooit. Ooit.


    oi, suzy

    Iversen schreef:
    Utopia is officieel het meest overschatte televisieprogramma ooit. Ooit.


    ....is dat nog steeds bezig?


    Seasons will change, but I shall remain

    JensWeasley schreef:
    (...)

    Ik pas gewoon mijn mening aan:

    Sporters moeten niet zoveel geld verdienen, want ze doen eigenlijk niet echt iets nuttigs.


    niet alle sporters verdienen veel tho

    maar ik snap wat je bedoelt


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oscura schreef:
    (...)

    ....is dat nog steeds bezig?

    Uh ja verbazingwekkend genoeg wel.


    oi, suzy

    Iversen schreef:
    (...)
    Uh ja verbazingwekkend genoeg wel.

    mijn god inderdaad. wat een k u t progamma


    LaAt ZiEn WiE jE bENt