• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.

    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2017 - 10:21 ]


    ik snap niet wat mensen zo leuk vinden aan kinderen


    ze zijn echt irritant HAHAHA


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:

    ik snap niet wat mensen zo leuk vinden aan kinderen


    ze zijn echt irritant HAHAHA


    I feel you haha.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Yellowstone schreef:

    ik snap niet wat mensen zo leuk vinden aan kinderen


    ze zijn echt irritant HAHAHA

    13 Reasons Why was behoorlijk crap en ik heb absoluut geen vertrouwen in het nieuwe seizoen.

    Also, ik ben niet bepaald excited voor de Disney remakes. Het is niet origineel en absoluut niet creatief. Hey Amerika, maak eens een keer iets nieuws in plaats van twintig remakes of deel vijf van weet ik veel wat.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Mensen die een selfie posten en er vervolgens onder zetten "I'm so ugly" of iets in die trend, zijn gewoon aan het vissen naar complimentjes. Als ze zichzelf oprecht lelijk vinden, plaatsen ze die foto ook niet.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Pennywiise schreef:
    Omdat iemand anders een erger leven heeft dan jij, betekent dat niet dat je problemen niet belangrijk kunnen zijn of vergeten mogen worden. Wanneer jij een been breekt, maar je vriendin er twee, moet jouw been nog steeds verzorgd worden, want anders loop je mank voor de rest van je leven.


    ik ben het zoooo met je eens. het leven lijkt tegenwoordig precies een competitie van "jij hebt het erg maar ik heb het erger". dingen die gebeuren zijn niet te vergelijken met elkaar maar toch lijken mensen erop te kicken situaties erger te maken/laten worden dan ze zijn om daarna bij iedereen te gaan vertellen. mensen posten zoveel op social media, puur uit medelijden of anderen die interesse zouden tonen van, "oei, wat is er gebeurd". mensen hebben geen conversaties meer omdat ze het allemaal al op social media hebben gelezen of gezien.


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    oh, en ik haat couscous of avocado. het is overrated.


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Uit gaan is echt saai... ;x


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Als je van uitgaan houdt — je meteen wordt bestempeld als leeghoofdig en een kuddedier.


    Haze schreef:
    Uit gaan is echt saai... ;x

    Jup! En dronken mensen zijn irritant.

    Oh en nu ik toch lekker aan het zeiken ben in dit topic: heel leuk die chatbox, echt waar, maar Q is er heel sloom door geworden.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik hou van kinderen, echt waar. Ik ben animator, leerkracht in wording en absoluut dol op mijn babynichtje en ongeboren baby achterneefje, maar het allerleukste aan al die kinderen is toch wel dat ik ze na een tijdje weer mag teruggeven. Mama worden? No thanks.


    Mhm?

    Mensen die donor zijn zouden voorrang moeten krijgen op niet-donoren wanneer zij zelf iets nodig hebben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind mensen die bezig zijn met hun telefoon terwijl ze aan het fietsen zijn echt vervelend. Je kunt toch wel even zonder? Je bent zo alleen maar een last voor het andere verkeer. Had laatst een man voor me fietsen die gewoon over de gehele weg aan het slingeren was en bijna tegen de dijk aanbotste omdat hij de hele tijd op zijn telefoon zat te kijken. Echt kut om achter te fietsen.


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Saetre schreef:
    Als je van uitgaan houdt — je meteen wordt bestempeld als leeghoofdig en een kuddedier.


    Ja, ook dit. Je kunt het ook gewoon leuk vinden.


    Tijd voor koffie.

    Gorillaz schreef:
    Ik snap niet waarom Game of Thrones zo populair is.


    [ heaven knows ]