• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.

    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.

    ^ oh en vroeger ook als je ouders zeiden "wat ben jij aan het puberen zeg" oid.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Yellowstone schreef:
    (...)

    atm staat er iets in yum yum

    // ik vind het echt belachelijk als mensen op slecht nieuws reageren met 'wat verschrikkelijk/vreselijk/naar/stom/erg/hartverscheurend/etc.' you know, we figured that, you don't have to repeat it.......


    HAHAHA, echt eh?


    -

    Stress hebben om niks. Hoe kan het? -.-


    16 - 09 - '17

    oh ja ik vind het ook echt ontzettend onrespectvol en schandalig dat kinderen ouder dan achttien, die nog bij hun ouders wonen, zeggen dat ze hun ouders echt haten (ik bedoel dan geen akkefietje)

    like als je je ouders dan zo irritant vindt, waarom woon je er dan nog
    oh ja je hebt hen nodig omdat je nog niet volwassen genoeg bent om alleen te wonen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    oh ja ik vind het ook echt ontzettend onrespectvol en schandalig dat kinderen ouder dan achttien, die nog bij hun ouders wonen, zeggen dat ze hun ouders echt haten (ik bedoel dan geen akkefietje)

    like als je je ouders dan zo irritant vindt, waarom woon je er dan nog
    oh ja je hebt hen nodig omdat je nog niet volwassen genoeg bent om alleen te wonen


    preach


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb eigenlijk altijd, als ik thuis ben, mijn bh aan. (Behalve als ik slaap) Ik hoor altijd dat iedereen het meteen uit trekt zodra de kans zich voordoet, maar bij mij dan bungelt het zo en idk, dat vind ik irritant.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ik heb eigenlijk altijd, als ik thuis ben, mijn bh aan. (Behalve als ik slaap) Ik hoor altijd dat iedereen het meteen uit trekt zodra de kans zich voordoet, maar bij mij dan bungelt het zo en idk, dat vind ik irritant.


    FREE THEM BOOBIES!


    -

    Gareth schreef:
    (...)

    preach


    Nog even over vegetariërs
    Ik vind het geen probleem zolang je het niet door mijn strot probeert te duwen
    En daarnaast vind ik wel echt soms lastig. Dan heb ik zin in bitterballen, maar ja, ik ga geen 8 bitterballen in mijn eentje opkanen, dus als ik bitternallen wil eten moet ik met een niet-vegetariër afspreken...

    Oké sorry ik hou van eten haha


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Yellowstone schreef:
    oh ja ik vind het ook echt ontzettend onrespectvol en schandalig dat kinderen ouder dan achttien, die nog bij hun ouders wonen, zeggen dat ze hun ouders echt haten (ik bedoel dan geen akkefietje)

    like als je je ouders dan zo irritant vindt, waarom woon je er dan nog
    oh ja je hebt hen nodig omdat je nog niet volwassen genoeg bent om alleen te wonen


    Of je hebt het geld niet omdat je in deze maatschappij eerst een diploma nodig hebt om het werk te vinden waar je je niet doodongelukkig bij voelt.
    Geloof me, ik wil heel graag weg, ik kan het gewoon niet aan om mijn studie te combineren met werk. Niet dat ik zo verschrikkelijk volwassen ben, maar ik zou het best wel kunnen redden met mezelf en de microgolf (;


    Mhm?

    Mijn reactie op zoveel dingen.


    16 - 09 - '17

    Yellowstone schreef:
    oh ja ik vind het ook echt ontzettend onrespectvol en schandalig dat kinderen ouder dan achttien, die nog bij hun ouders wonen, zeggen dat ze hun ouders echt haten (ik bedoel dan geen akkefietje)

    like als je je ouders dan zo irritant vindt, waarom woon je er dan nog
    oh ja je hebt hen nodig omdat je nog niet volwassen genoeg bent om alleen te wonen

    ahaha mee eens tho, ik vind haten echt een groot woord. je kunt ze wel vervelend vinden of vaak ruzie hebben maar haten doe je nooit. toen ik klein was en ruzie had met papa riep ik ook altijd "IK HAAT PAPA" maar dat werd me dus ook gelijk af geleerd naar "PAPA IS STOM".


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Sempre schreef:
    Ik heb eigenlijk altijd, als ik thuis ben, mijn bh aan. (Behalve als ik slaap) Ik hoor altijd dat iedereen het meteen uit trekt zodra de kans zich voordoet, maar bij mij dan bungelt het zo en idk, dat vind ik irritant.

    Ik zelfs wanneer ik slaap :') Vind het ook best irritant, zeker als ik de trap oploop en dan gaat het op en neer en dat vind ik echt heel onaangenaam...


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Sempre schreef:
    Ik heb eigenlijk altijd, als ik thuis ben, mijn bh aan. (Behalve als ik slaap) Ik hoor altijd dat iedereen het meteen uit trekt zodra de kans zich voordoet, maar bij mij dan bungelt het zo en idk, dat vind ik irritant.


    What. Huh. Maar wat als er iemand ineens voor je deur staat en je borsten wiggleen de hele tijd....

    Ik wist niet dat mensen dat deden haha


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Oke, ik bedacht net een andere unpopulair opinion:

    IK HAAT MIJN VERJAARDAG GEWOONWEG. De meeste mensen die ik ken vieren hun verjaardag zowat het hele maand. Etentje hier, feestje daar en ga zo maar door. Boe, where is the fun in that?


    -

    M0NA schreef:
    (...)

    Nog even over vegetariërs
    Ik vind het geen probleem zolang je het niet door mijn strot probeert te duwen
    En daarnaast vind ik wel echt soms lastig. Dan heb ik zin in bitterballen, maar ja, ik ga geen 8 bitterballen in mijn eentje opkanen, dus als ik bitternallen wil eten moet ik met een niet-vegetariër afspreken...

    Oké sorry ik hou van eten haha


    wat heeft dit met op kamers gaan te maken tho :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.