• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.

    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.

    Poncho schreef:
    Oke, jullie laten me dom voelen ^^ :$ (Ik haalde wiskunde met een zesje en dat was dankzij een hoop bijlessen.)

    gelukkig ik ben niet de enige HAHA


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik snap niet dat sommige pubers/tieners/mijn leeftijd/whatever nog altijd 'hij bedoeld' of 'het betekend' schrijven. :W


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind vuurwapens machtig mooi, indrukwekkend en interessant.


    oi, suzy

    Poncho schreef:
    (...)
    Omdat hij sinds jong al zo succesvol was. Mensen haten succes. (Al zullen ze dat nooit toegeven, obviously)

    ja echt stom lmao, zonder schaamte of wat dan ook, hij is écht heel goed.
    //
    ik moet me echt inhouden met overal op te reageren rip

    [ bericht aangepast op 27 juni 2017 - 22:24 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik heb echt een hekel aan alles wat met Bridget Jones te maken heeft.


    16 - 09 - '17

    Nu we het er toch over hebben: ik kan er absoluut niet tegen wanneer mensen gaan klagen over de dt-regel. Ja, ok, je kan je gemakkelijk vergissen en voor mensen met dyslexie en dergelijke heb ik ook begrip, maar ga me NIET zeggen dat die regel INGEWIKKELD is. Het is letterlijk de gemakkelijkste regel van het Nederlands. Er zijn geen uitzonderingen en je moet maar drie dingen onthouden:
    Ik heeft NOOIT een T
    Hij/zij heeft ALTIJD een T
    Jij heeft een T als het werkwoord ERACHTER komt.
    That's it.

    De voltooide deelwoorden is moeilijker, dat geef ik toe en daar ben ik milder op.


    Mhm?

    Kirkman schreef:
    Ik heb echt een enorme hekel aan boeken/films/series die vooral bestaan uit een opeenstapeling van clichés (tenzij die clichés slim zijn aangepakt) en vind het stom dat dat net is wat zoveel mensen trekt. Snap niet dat mensen ervan kunnen genieten om duizend keer hetzelfde te lezen/zien, maar dan in een ander jasje.

    Ze zijn gewoon 'feel good films/boeken/series'. Je weetwel: series waar je gerust naar kan kijken en desnood even huilen en bij het einde voel je je iets beter. Maar ik snap wat je bedoelt.


    Klaver schreef:
    (...)
    gelukkig ik ben niet de enige HAHA

    We moeten een club beginnen voor 'mensen met een zesje voor wiskunde.'


    -

    Klaver schreef:
    (...)
    gelukkig ik ben niet de enige HAHA


    Ik ben geslaagd met een hele mooie 5.5 (afgerond een zes yay) en ben nu heel blij met mijn studie Nederlands (geen wiskunde of natuurkunde - vakken, dus al snel mijn plek haha)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Mensen doodwensen, alleen omdat je ze niet aardig vindt en/of je ze niet eens kent (bijvoorbeeld beroemde mensen) is kortzichtig.


    Tijd voor koffie.

    Ik vind uitgaan gezelliger met alcohol.


    Pennywiise schreef:
    Nu we het er toch over hebben: ik kan er absoluut niet tegen wanneer mensen gaan klagen over de dt-regel. Ja, ok, je kan je gemakkelijk vergissen en voor mensen met dyslexie en dergelijke heb ik ook begrip, maar ga me NIET zeggen dat die regel INGEWIKKELD is. Het is letterlijk de gemakkelijkste regel van het Nederlands. Er zijn geen uitzonderingen en je moet maar drie dingen onthouden:
    Ik heeft NOOIT een T
    Hij/zij heeft ALTIJD een T
    Jij heeft een T als het werkwoord ERACHTER komt.
    That's it.

    De voltooide deelwoorden is moeilijker, dat geef ik toe en daar ben ik milder op.


    behalve bij 'willen' en zo. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Pennywiise schreef:
    Nu we het er toch over hebben: ik kan er absoluut niet tegen wanneer mensen gaan klagen over de dt-regel. Ja, ok, je kan je gemakkelijk vergissen en voor mensen met dyslexie en dergelijke heb ik ook begrip, maar ga me NIET zeggen dat die regel INGEWIKKELD is. Het is letterlijk de gemakkelijkste regel van het Nederlands. Er zijn geen uitzonderingen en je moet maar drie dingen onthouden:
    Ik heeft NOOIT een T
    Hij/zij heeft ALTIJD een T
    Jij heeft een T als het werkwoord ERACHTER komt.
    That's it.

    De voltooide deelwoorden is moeilijker, dat geef ik toe en daar ben ik milder op.


    Dat is ook gewoon 't koftschip + x, dus niet heul moeilijk. Maar ik vind het voornamelijk naar dat mensen die moeite niet nemen om het op te zoeken. Drie klikken en je zit op een site die het je haarfijn uitlegt/ voorkauwt (dit geldt ook voor lidwoorden).

    [ bericht aangepast op 27 juni 2017 - 22:29 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Gareth schreef:
    Ik snap niet dat sommige pubers/tieners/mijn leeftijd/whatever nog altijd 'hij bedoeld' of 'het betekend' schrijven. :W


    Of nog erger: ik wordt en wordt jij.
    Of mensen die sowieso als zoiezo schrijven.
    Of "daar zal ik is naar kijken" ipv "daar zal ik eens naar kijken".


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @Poncho HAHA ja

    @Mona
    ik ben nog erger met Natuurkunde, ik heb bijles genomen heb alle opdrachten gemaakt elk hoofdstuk en ik sta een 4,6 ervoor idem met eco.
    maar scheikunde kan ik wel weer???


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Klaver schreef:
    (...)
    ja echt stom lmao, zonder schaamte of wat dan ook, hij is écht heel goed.
    //
    ik moet me echt inhouden met overal op te reageren rip

    Ja, hij IS goed. En sexy, vooral sexy *wbw*

    same, maar het is ook een leuke topic

    [ bericht aangepast op 27 juni 2017 - 22:30 ]


    -