• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.

    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.

    Gadot schreef:
    (...)

    Of nog erger: ik wordt en wordt jij.
    Of mensen die sowieso als zoiezo schrijven.
    Of "daar zal ik is naar kijken" ipv "daar zal ik eens naar kijken".


    Urgh, ik erger me het meest aan " zo'n dingen " NEE het is meervoud dus zulke

    Oké dat waren mijn Nederlands-ergernissen van de dag haha.


    @Klaver, Oh God ja. Wij hadden makkelijke projecten en de SE's werden telkens gecompenseerd omdat de hele klas een onvoldoende had. Alleen bij het examen moest ik dus net genoeg doen zodat het leek alsof ik het kon haha

    [ bericht aangepast op 27 juni 2017 - 22:32 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Saetre schreef:
    Ik vind uitgaan gezelliger met alcohol.


    Jep. (: Dansen gaat makkelijker, voor mij toch, als ik iets gedronken heb. En daarmee bedoel ik niet per se dat ik me zat drink, nooit zelfs.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Caligosus schreef:
    (...)

    Okayy that's just really creepy. Was het ook daadwerkelijk waar wat hij zei of zei die maar wat?


    idk hij heeft m'n cyclus gelukkig niet uitgerekend :'D

    ik vind het echt ontzettend ongemakkelijk als jongens naar m'n cup gaan raden like IK GA ECHT NIET ZEGGEN OF JE GELIJK HEBT OF NIET SO STFU


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Poncho schreef:
    (...)
    Ja, hij IS goed. En sexy, vooral sexy *wbw*

    same, maar tis ook een leuke topic

    haha ik heb zooooo'n leuke herrinering aan love yourself echt en alle live versies zijn echt prachtig. but yaaaasss maar aub niet dat vage geblondeerde kapsel met die half hangende slierten. kort haar is het leukst bij hem!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik vind sommige fans die denken dat hun idolen alleen van hun zijn echt een beetje wtf. Ik verbaas me er echt over als ik zie over hoe sommige fandoms kunnen zijn tegenover nieuwe fans, en relaties van hun idolen. Like waarom?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2017 - 22:33 ]


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    @ Yellowstone - ik heb dan liever dat ze ernaar vragen. Want kom op, die mensen gokken toch verkeerd haha.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Jep. (: Dansen gaat makkelijker, voor mij toch, als ik iets gedronken heb. En daarmee bedoel ik niet per se dat ik me zat drink, nooit zelfs.


    Ja, precies — een van mijn vriendinnen zegt altijd: 'alcohol is niet nodig om het naar je zin te hebben, maar het maakt het wel een stuk gemakkelijker — hetzelfde geldt voor hardlopen, dat lukt prima, maar hardloopschoenen maken het fijner'.


    M0NA schreef:
    (...)

    Urgh, ik erger me het meest aan " zo'n dingen " NEE het is meervoud dus zulke

    Oké dat waren mijn Nederlands-ergernissen van de dag haha.


    @Klaver, Oh God ja. Wij hadden makkelijke projecten en de SE's werden telkens gecompenseerd omdat de hele klas een onvoldoende had. Alleen bij het examen moest ik dus net genoeg doen zodat het leek alsof ik het kon haha


    In België wordt 'zulke' denk ik echt nooit gebruikt. (Ik hoor het toch nooit) Wij zeggen altijd 'zo'n dingen'. Ik heb het eens opgezocht en het schijnt dat er in België inderdaad onduidelijkheid is over het gebruik ervan. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    M0NA schreef:
    @ Yellowstone - ik heb dan liever dat ze ernaar vragen. Want kom op, die mensen gokken toch verkeerd haha.


    ja man jongens snappen niet eens hoe cupmaten werken, ze roepen gewoon standaard B75 x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Saetre schreef:
    (...)

    Ja, precies — een van mijn vriendinnen zegt altijd: 'alcohol is niet nodig om het naar je zin te hebben, maar het maakt het wel een stuk gemakkelijker — hetzelfde geldt voor hardlopen, dat lukt prima, maar hardloopschoenen maken het fijner'.


    Die quote ga ik onthouden. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Kamerling schreef:
    Ik vind sommige fans die denken dat hun idolen alleen van hun zijn echt een beetje wtf. Ik verbaas me er echt over als ik zie over hoe sommige fandoms kunnen zijn tegenover nieuwe fans, en relaties van hun idolen. Like waarom?


    Dit! Hoeveel fans celebs claimen, wtf! Like, je mag dromen. Ik zeg voor de grap ook wel eens 'Oh, die is van mij.' maar sommige zijn TE serieus!


    16 - 09 - '17

    Yellowstone schreef:
    (...)

    ja man jongens snappen niet eens hoe cupmaten werken, ze roepen gewoon standaard B75 x)


    Lol, in het zesde ben ik met mijn klas naar Weimar geweest en ik heb een avond doorgebracht op de jongenskamer van een supergoede vriend van me, en geloof mij, die kerels konden er wat van. Ik deed schaamteloos mee en het was hilarisch


    Mhm?

    Yellowstone schreef:
    (...)

    ja man jongens snappen niet eens hoe cupmaten werken, ze roepen gewoon standaard B75 x)


    Hahahahaha echt hè. En als ze groot lijken "dubbel D" of iets dergelijks haha.
    (Terwijl ik zelf niet eens weet wat nu dubbel D is maar oké)
    De jongens die dat wel eens deden bij mij, zeiden niet eens een cijfer/de omtrek erbij haha. Laat al wel zien dat het lekker kort door de bocht is.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ledecky schreef:
    (...)

    In België wordt 'zulke' denk ik echt nooit gebruikt. (Ik hoor het toch nooit) Wij zeggen altijd 'zo'n dingen'. Ik heb het eens opgezocht en het schijnt dat er in België inderdaad onduidelijkheid is over het gebruik ervan. :')


    true hahaha ik vind zulke echt een lelijk woord

    also ik kan er echt niet tegen als mensen kei hard tegen alcohol zijn
    yo dudes ik kies zelf wel of ik drink of niet en dan moet je echt niet rond mijn kop lopen zeuren als ik het wel doe en dat ik te jong ben dit dat


    / also ik vind dat mensen te veel waarde hechten aan hun eerste kus en te hysterisch doen om 'OMG JE KUST OP FEESTJES' eh ja dus


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    true hahaha ik vind zulke echt een lelijk woord

    also ik kan er echt niet tegen als mensen kei hard tegen alcohol zijn
    yo dudes ik kies zelf wel of ik drink of niet en dan moet je echt niet rond mijn kop lopen zeuren als ik het wel doe en dat ik te jong ben dit dat


    / also ik vind dat mensen te veel waarde hechten aan hun eerste kus en te hysterisch doen om 'OMG JE KUST OP FEESTJES' eh ja dus


    A—fucking—men.