• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.

    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.

    Pennywiise schreef:
    (...)

    Of je hebt het geld niet omdat je in deze maatschappij eerst een diploma nodig hebt om het werk te vinden waar je je niet doodongelukkig bij voelt.
    Geloof me, ik wil heel graag weg, ik kan het gewoon niet aan om mijn studie te combineren met werk. Niet dat ik zo verschrikkelijk volwassen ben, maar ik zou het best wel kunnen redden met mezelf en de microgolf (;


    maar je bent wel gewoon nog respectvol naar je ouders (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    maar je bent wel gewoon nog respectvol naar je ouders (:


    Bwa, ik kan wel eens lelijk doen naar mama toe. Maar dat zijn gewoon de frustraties, dat wel.


    Mhm?

    Kirkman schreef:
    (...)
    Ik zelfs wanneer ik slaap :') Vind het ook best irritant, zeker als ik de trap oploop en dan gaat het op en neer en dat vind ik echt heel onaangenaam...


    Jaaaa same! Hm, ik vind slapen zonder bh eigenlijk ook best kut, het ligt nooit chill. Maar mijn bh's gaan na een lange dag toch wel in mijn huid drukken en dat is al helemaal niet fijn. Heb je dan een speciale bh om in te slapen?

    @M0NA; Ja, idk, dat vind ik dus ook awkward. Het is ook niet alsof mijn borsten echt huge zijn, maar de gebungel vind ik echt super shit. En inderdaad, mocht ik de deur open moeten doen is het ook zo raar hahaha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Gareth schreef:
    (...)

    wat heeft dit met op kamers gaan te maken tho :'D


    Haha niets, dat was even een ander iets dat ik wilde delen.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Kirkman schreef:
    (...)
    Ik zelfs wanneer ik slaap :') Vind het ook best irritant, zeker als ik de trap oploop en dan gaat het op en neer en dat vind ik echt heel onaangenaam...


    HAHHA jaaa als ik op scoutsweekend/kamp ga, houd ik het 24/7 aan want je weet maar nooit dat er een onverwachte dropping of dril komt :'D ALTIJD VOORBEREID ZIJN


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Pennywiise schreef:
    (...)

    Bwa, ik kan wel eens lelijk doen naar mama toe. Maar dat zijn gewoon de frustraties, dat wel.

    vgm bedoelt qing meer mensen die rondroepen dat ze hun ouders haten. niet in de zin van dat het zo eens we per ongeluk ongemeend uitfloept maar iemand die het bewust vaak zegt ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    JudithSuzann schreef:
    Jongens (eigenlijk mensen in het algemeen, maar het zijn bij mij eigenlijk altijd jongens) die meteen roepen dat je wel ongesteld zou moeten zijn als je even iets minder vrolijk bent kunnen wat mij betreft echt de pot op. They seriously get on my nerves


    Hell yeah en weet je wanneer dat nog irritanter is als je zelf weet dat je nog niet eens ongesteld bent like for real how?!! (Ja ik ben een laatkomer and don't say I'm lucky. Het is heel irritant dat iedereen over een onderwerp kan meepraten maar jij nog steeds niet.)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Sempre schreef:
    (...)

    Jaaaa same! Hm, ik vind slapen zonder bh eigenlijk ook best kut, het ligt nooit chill. Maar mijn bh's gaan na een lange dag toch wel in mijn huid drukken en dat is al helemaal niet fijn. Heb je dan een speciale bh om in te slapen?

    @M0NA; Ja, idk, dat vind ik dus ook awkward. Het is ook niet alsof mijn borsten echt huge zijn, maar de gebungel vind ik echt super shit. En inderdaad, mocht ik de deur open moeten doen is het ook zo raar hahaha


    Ja haha. Als het 22:00 is en ik kom uit de douche + doe mijn pyjama direct aan, doe ik geen bh meer aan, maar als ik gewoon thuis kom na school of werk - ik snap het gewoon niet haha. Ik houd de rest van mijn kleren ook gewoon aan... haha


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Mensen die gaan zeuren als ik al over Kerstmis begin nu het zomer is.


    16 - 09 - '17

    Sempre schreef:
    (...)

    Jaaaa same! Hm, ik vind slapen zonder bh eigenlijk ook best kut, het ligt nooit chill. Maar mijn bh's gaan na een lange dag toch wel in mijn huid drukken en dat is al helemaal niet fijn. Heb je dan een speciale bh om in te slapen?

    @M0NA; Ja, idk, dat vind ik dus ook awkward. Het is ook niet alsof mijn borsten echt huge zijn, maar de gebungel vind ik echt super shit. En inderdaad, mocht ik de deur open moeten doen is het ook zo raar hahaha

    Niet eens een speciale bh, maar ik koop gewoon mega dure bh's die echt zalig zitten omdat goedkope bh's meestal echt niet aangenaam zijn. Is eigenlijk echt een schande hoeveel ik moet uitgeven aan een fatsoenlijke bh.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Reigns schreef:
    Mensen die gaan zeuren als ik al over Kerstmis begin nu het zomer is.

    oh oh mijn periode van kerstliedjes moet deze zomer nog komen!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Caligosus schreef:
    (...)

    Hell yeah en weet je wanneer dat nog irritanter is als je zelf weet dat je nog niet eens ongesteld bent like for real how?!! (Ja ik ben een laatkomer and don't say I'm lucky. Het is heel irritant dat iedereen over een onderwerp kan meepraten maar jij nog steeds niet.)


    een jongen van mijn klas zei eens tegen me 'ik weet altijd wanneer je ongesteld bent'

    uh what O.O ik weet niet of ik me zorgen moet maken of niet...

    @Liesje: Zoals Klaver zei, het gaat gewoon om mensen die echt vies lopen te doen over hun ouders. ik kan ook echt zeuren over m'n papa, maar het zijn tijdelijke frustraties


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    True true

    --

    Oké, ik ga niet zeggen dat ik er trots op ben, want ik doe niets speciaal, maar ik ben echt heel erg tevreden over mijn lichaam. Like, alles is prima in proportie en mijn poep is goddelijk. Haha, oké, niet goddelijk, maar mijn lichaam is echt dik oké en het is niet dat dat echt een mening is die anderen niet hebben, maar ik ken bijna geen enkele tiener/begin twintiger die dat ook over zijn/haar eigen lichaam vindt.


    Mhm?

    Stiekem was het vroeger beter: mensen trouwden eerst voordat ze aan sex begonnen. Nu doet ieder het met mekaar en gaan daarna lopen huilen als ze zwanger zijn. Tja, tis je eigen schuld als je je benen voor een ieder opent eh?


    -

    Ik heb echt een enorme hekel aan carnaval.


    Han såg ut så som drömmar känns som.