• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.

    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.

    Oh en Justin Bieber is stiekem best sexy. :9~


    -

    Als ik ergens 'nee' op antwoord — wil ik niet dat mensen vragen 'waarom'.


    Even off-topic maar dit topic draagt echt enorm bij tot de activiteit op het forum. Top idee. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Saetre schreef:
    Als ik ergens 'nee' op antwoord — wil ik niet dat mensen vragen 'waarom'.


    Waarom? :Y)


    / Ik houd van wiskunde en ik ben er goed in (sorry niet heel bescheiden maar dat is het enige waar ik oprecht trots op ben). Ik kan gewoon niet begrijpen hoe mensen wiskunde niet kunnen begrijpen/kunnen, sorry, dit klinkt echt uit de hoogte, maar ik kan echt heel veel begrijpen, behalve dat.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2017 - 22:15 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Saetre schreef:
    Als ik ergens 'nee' op antwoord — wil ik niet dat mensen vragen 'waarom'.


    DIT

    Of als je dan nee zegt, wat ik al vet lastig vind en ze gaan zo van: weet je het zeker (meestal met eten)


    --

    Yellowstone schreef:
    (...)

    Waarom? :Y)


    / Ik houd van wiskunde en ik ben er goed in (sorry niet heel bescheiden maar dat is het enige waar ik tros op ben). Ik kan gewoon niet begrijpen hoe mensen wiskunde niet kunnen begrijpen/kunnen, sorry, dit klinkt echt uit de hoogte, maar ik kan echt heel veel begrijpen, behalve dat.




    Mensen die zeggen: 'het is je vader, je móét contact met hem houden na de scheiding'. Like, nee.


    ik heb justin bieber nooit gehaten en snap niet waarom mensen zo raar over hem doen xd


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Yellowstone schreef:
    (...)

    Waarom? :Y)


    / Ik houd van wiskunde en ik ben er goed in (sorry niet heel bescheiden maar dat is het enige waar ik oprecht trots op ben). Ik kan gewoon niet begrijpen hoe mensen wiskunde niet kunnen begrijpen/kunnen, sorry, dit klinkt echt uit de hoogte, maar ik kan echt heel veel begrijpen, behalve dat.


    JA DIT. Het is allemaal logisch gewoon.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yellowstone schreef:
    (...)

    Waarom? :Y)


    / Ik houd van wiskunde en ik ben er goed in (sorry niet heel bescheiden maar dat is het enige waar ik oprecht trots op ben). Ik kan gewoon niet begrijpen hoe mensen wiskunde niet kunnen begrijpen/kunnen, sorry, dit klinkt echt uit de hoogte, maar ik kan echt heel veel begrijpen, behalve dat.


    Ik snap nooit hoe mensen grammatica niet kunnen snappen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yellowstone schreef:
    (...)

    Waarom? :Y)


    / Ik houd van wiskunde en ik ben er goed in (sorry niet heel bescheiden maar dat is het enige waar ik oprecht trots op ben). Ik kan gewoon niet begrijpen hoe mensen wiskunde niet kunnen begrijpen/kunnen, sorry, dit klinkt echt uit de hoogte, maar ik kan echt heel veel begrijpen, behalve dat.

    heb ik zo vaak gehoord he toen ik zei dat ik wiskunde echt niet begrijp. maar ja met heel veel bijles en goed oefenen sta ik toch een 6,5 dusja als je er hard genoeg voor werkt is het niet héél moeiljk. ik heb het juist met talen en leervakken zoals ak en geschiedenis, dat ik niet snap dat mensen het heel lastig vinden.
    ik heb nu een formule y=k/y
    en het schijnt heel simpel te zijn maar bij de tabel zit ik al dom maar mn boek te kijken lmao

    [ bericht aangepast op 27 juni 2017 - 22:21 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Klaver schreef:
    ik heb justin bieber nooit gehaten en snap niet waarom mensen zo raar over hem doen xd

    Omdat hij sinds jong al zo succesvol was. Mensen haten succes. (Al zullen ze dat nooit toegeven, obviously)


    -

    Yellowstone schreef:
    (...)

    een jongen van mijn klas zei eens tegen me 'ik weet altijd wanneer je ongesteld bent'

    uh what O.O ik weet niet of ik me zorgen moet maken of niet...

    @Liesje: Zoals Klaver zei, het gaat gewoon om mensen die echt vies lopen te doen over hun ouders. ik kan ook echt zeuren over m'n papa, maar het zijn tijdelijke frustraties


    Okayy that's just really creepy. Was het ook daadwerkelijk waar wat hij zei of zei die maar wat?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Oke, jullie laten me dom voelen ^^ :$ (Ik haalde wiskunde met een zesje en dat was dankzij een hoop bijlessen.)


    -

    Kirkman schreef:
    (...)
    Niet eens een speciale bh, maar ik koop gewoon mega dure bh's die echt zalig zitten omdat goedkope bh's meestal echt niet aangenaam zijn. Is eigenlijk echt een schande hoeveel ik moet uitgeven aan een fatsoenlijke bh.


    Ja echt wow. Waarom zijn goede bh's zo super duur.

    Pennywiise schreef:
    True true

    --

    Oké, ik ga niet zeggen dat ik er trots op ben, want ik doe niets speciaal, maar ik ben echt heel erg tevreden over mijn lichaam. Like, alles is prima in proportie en mijn poep is goddelijk. Haha, oké, niet goddelijk, maar mijn lichaam is echt dik oké en het is niet dat dat echt een mening is die anderen niet hebben, maar ik ken bijna geen enkele tiener/begin twintiger die dat ook over zijn/haar eigen lichaam vindt.


    Ik ben ook tevreden/blij met mijn lichaam - en zeker ook. Ik zie wel direct als ik ben aangekomen, en wil dan wel ook weer gaan sporten, maar zodra ik weer wekelijks bezig ben is het goed, voel ik me goed, voel ik me mooi.

    Pukkels kunnen het wel verpesten tho haha.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik heb echt een enorme hekel aan boeken/films/series die vooral bestaan uit een opeenstapeling van clichés (tenzij die clichés slim zijn aangepakt) en vind het stom dat dat net is wat zoveel mensen trekt. Snap niet dat mensen ervan kunnen genieten om duizend keer hetzelfde te lezen/zien, maar dan in een ander jasje.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.