• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)





    [ bericht aangepast op 28 aug 2017 - 0:24 ]


    Tijd voor koffie.

    Spotgaai schreef:
    Okay ik drop dit even hier want ik moet dit even kwijt. Ik heb vorige week in overleg met mijn huisarts besloten een spiraaltje te laten zetten, dus ik helemaal zenuwachtig voor vandaag. Blijkt m'n freaking baarmoeder te klein voor de huisarts om een spiraaltje te zetten. Like wtf. Dus nu naar de gynaecoloog voor een echo, en als inderdaad blijkt dat het te klein is voor de huisarts gaat de gynaecoloog hem zetten.

    Ik wist niet dat het kon :')


    Ik wist eerst niet dat de huisarts dat kon zetten. Maar heel veel sterkte ermee! Welk spiraaltje ga je laten zetten?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Spotgaai schreef:
    Okay ik drop dit even hier want ik moet dit even kwijt. Ik heb vorige week in overleg met mijn huisarts besloten een spiraaltje te laten zetten, dus ik helemaal zenuwachtig voor vandaag. Blijkt m'n freaking baarmoeder te klein voor de huisarts om een spiraaltje te zetten. Like wtf. Dus nu naar de gynaecoloog voor een echo, en als inderdaad blijkt dat het te klein is voor de huisarts gaat de gynaecoloog hem zetten.

    Ik wist niet dat het kon :')


    Ik hoor altijd dat de gyno 'm sneller en minder pijnlijk zet. Denk omdat het toch hun area of expertise is. Ik heb 'm bij de huisarts laten zetten en dat beviel me ook prima. Ik ga niet liegen, het doet fucking zeer, en als het even kan zou ik iemand met je mee nemen, ik ben na die tijd meerdere keren flauw gevallen. Dus samen is fijner. Verder niet te veel zorgen de pijn nam bij mij na een week vrijwel volledig af en meer dan een jaar later ben ik er nog super tevreden mee. c:


    The truth is out there.

    Oké never nooit een spiraal voor mij dus xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik wist eerst niet dat de huisarts dat kon zetten. Maar heel veel sterkte ermee! Welk spiraaltje ga je laten zetten?


    Mirena spiraaltje, in de godse hoop dat mijn menstruatie erdoor zal verdwijnen/verminderen. En de huisarts doet het normaal, alleen speciale gevallen gaan schijnbaar naar de gynaecoloog.

    Grootste reden dat ik dus naar de gynaecoloog moet is omdat de kans groter is dat het spiraaltje verkeerd kan gaan zitten en de gynaecoloog kan dat gelijk checken met een echo. En het opmeten van de baarmoeder deed al behoorlijk pijn bij mij, ondanks de dubbele dosis ibuprofen. Ik houd m'n hart vast voor het daadwerkelijke plaatsen haha. Maar goed, dan zou het 5 jaar okay moeten zijn ^^


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    (...)

    Mirena spiraaltje, in de godse hoop dat mijn menstruatie erdoor zal verdwijnen/verminderen. En de huisarts doet het normaal, alleen speciale gevallen gaan schijnbaar naar de gynaecoloog.

    Grootste reden dat ik dus naar de gynaecoloog moet is omdat de kans groter is dat het spiraaltje verkeerd kan gaan zitten en de gynaecoloog kan dat gelijk checken met een echo. En het opmeten van de baarmoeder deed al behoorlijk pijn bij mij, ondanks de dubbele dosis ibuprofen. Ik houd m'n hart vast voor het daadwerkelijke plaatsen haha. Maar goed, dan zou het 5 jaar okay moeten zijn ^^


    Een vriendin van mij heeft dat inderdaad ook laten doen. Ze heeft er heel veel baat bij gehad, haar menstruatie is nu heel erg afgenomen! Of nouja, de negatieve aspecten dan... Uuh, naja, ik kan er niks beters van maken haha.

    Lijkt me juist wel prettig als de gynaecoloog het zet en het meteen na kan kijken, zou ik me er wel prettiger onder voelen :)


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Altrados schreef:
    (...)

    Een vriendin van mij heeft dat inderdaad ook laten doen. Ze heeft er heel veel baat bij gehad, haar menstruatie is nu heel erg afgenomen! Of nouja, de negatieve aspecten dan... Uuh, naja, ik kan er niks beters van maken haha.

    Lijkt me juist wel prettig als de gynaecoloog het zet en het meteen na kan kijken, zou ik me er wel prettiger onder voelen :)


    Schijnt dus dat als je baarmoeder 6 cm diep is de huisarts hem prima kan zetten, alleen kleiner dan dat wordt tricky. Ik had natuurlijk net 5 cm :') Maar ja, fijne is dus wel dat er gelijk gecontroleerd word of hij goed zit. En natuurlijk de standaard controles bij de huisarts


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Random me: spiraaltjes lijken me echt gatsie en zelfs tampons durf ik niet in te doen haha -I'm wheird I know this yeah-

    Maar eh ik heb iets waarvan ik niet weet of het een probleem is. Ik vind het op de een of andere manier dikke prima als hij aan mijn lichaam zit, maar omdat hij een man is en een ander lichaam heeft (dit klinkt weer zo raar maar ik probeer het uit te leggen) durf ik niet echt daarbij verder te gaan. Maarja, ik ben dan ook een slakje qua ontwikkeling enzo, miss heeft het daar ook mee te maken? Dus gewoon onzekerheid / angst om verder te gaan en dat houdt me ook daadwerkelijk tegen. Betekend dit dat ik gewoon een zeer raar persoon ben en moet doorzetten of eh tja wat is dit eigenlijk? Snap er zelf ook geen hol van.


    Aan niets denken is ook denken.

    Btw je kan ook je spiraaltje onder verdoving laten zetten, is echt een aanrader!

    Dit kan ik nog herinneren van ''Mean girls'' Van een leraar: 'Don't have sex, kids. you gonna by pregnant and die.'

    In het Nederlands. 'Heb nog geen seks, kindertjes. Je wordt dan zwanger.'

    Het schijnt wetenschappelijk zijn te bewezen dat steeds meer jongeren op laat leeftijd met elkaar naar bed gaan, maar naakt foto's naar elkaar sturen is wel enkele jaren toegenomen.


    Nobody Say It was easy

    Bitchcraft schreef:
    Dit kan ik nog herinneren van ''Mean girls'' Van een leraar: 'Don't have sex, kids. you gonna by pregnant and die.'

    In het Nederlands. 'Heb nog geen seks, kindertjes. Je wordt dan zwanger.'

    Het schijnt wetenschappelijk zijn te bewezen dat steeds meer jongeren op laat leeftijd met elkaar naar bed gaan, maar naakt foto's naar elkaar sturen is wel enkele jaren toegenomen.

    Oké


    oi, suzy

    Ik ben een video tegen gekomen waar jongens tegen andere op straat vragen of ze nog ontmaagd zijn en met hoeveel mensen ze het hebben gedaan.

    https://www.youtube.com/watch?v=CFSqKqjQx_4&t=212s/" title="Bekijk het profiel van https://www.youtube.com/watch?v=CFSqKqjQx_4&t=212s" rel="/includes/card.php?login=https://www.youtube.com/watch?v=CFSqKqjQx_4&t=212s" rel="nofollow" class="profile_link">https://www.youtube.com/watch?v=CFSqKqjQx_4&t=212s meer dan 95 % zijn al onmaagd echt erg!

    [ bericht aangepast op 15 okt 2017 - 13:59 ]


    Nobody Say It was easy

    Heeft de Action condooms die goed zijn?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Geen idee... wij gebruiken geen condooms meer. Als je safe wil zijn zou ik toch voor durex kiezen, wij haalden die bij de kruidvat.


    oi, suzy

    Ik vraag me af hoeveel mensen er door de pil heen zwanger worden, gezien we het nooit veilig doen. Hij komt dat niet elke keer in mij, gezien hij het niet zo kan, alleen als hij eerst zichzelf helpt. Gister wilde hij het graag dus deden we het via die weg.
    Maar nu vraag ik me dus echt af hoe goed mijn pil werkt. Microgynon 50.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2017 - 20:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Volgens mij is geen enkele pil 100% betrouwbaar. En je kan ook zwanger raken vóór hij klaarkomt.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.