• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)





    [ bericht aangepast op 28 aug 2017 - 0:24 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik word na seks ofwel heel clingy ofwel heel onnozel, en mijn vriend ook, dus het is een beetje een combinatie van de twee meestal, vaak wel met zoenen eigenlijk ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind het zelf heel fijn om de hele dag door mijn vriend kusjes te geven op z'n schouders en handen. Maar m'n vingers door z'n baard halen vind ik ook fijn. ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Spotgaai schreef:
    Ben ik de enige die zoenen na casual seks wat apart vind? Ik zoen eigenlijk helemaal nooit met fwb/fuckbuddies, maar met de laatste jongen wel. Ook bij afscheid hebben we nog een tijdje staan zoenen. Ik vond het verder niet erg, maar gewoon niet gewend. Hoe zit dat met jullie?


    Met de fwb die ik heb gehad zoende ik daarna wel nog gewoon, ook knuffelen. Denk dat 't van de persoon en de soort vriendschap af hangt. Wij wilden beide ook gewoon graag knuffelen I guess. :')


    The truth is out there.

    iemand tips hoe je hickeys snel wegkrijgt? sos awkward moments at the breakfasttable


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    iemand tips hoe je hickeys snel wegkrijgt? sos awkward moments at the breakfasttable

    hahaha ik had laatst hetzelfde probleem

    er is zoiets als het proberen weg te krassen met een lepel (moet je maar ff opzoeken) wat ik had gedaan en het hielp wel een beetje, maar het is niet echt prettig of zo


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    hahaha ik had laatst hetzelfde probleem

    er is zoiets als het proberen weg te krassen met een lepel (moet je maar ff opzoeken) wat ik had gedaan en het hielp wel een beetje, maar het is niet echt prettig of zo


    okay okay lemme try


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    iemand tips hoe je hickeys snel wegkrijgt? sos awkward moments at the breakfasttable


    Foundation erop smeren, deed ik altijd. Dat krassen helpt wel iets, maar je schuurt je huid wel kapot ermee. Dus bedekken met makeup en een shirt of iets is het beste


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Yellowstone schreef:
    iemand tips hoe je hickeys snel wegkrijgt? sos awkward moments at the breakfasttable


    Beetje laat, maar ik doe het altijd met van dat groene spul om roodheid te verbergen, dan concealer/foundation en dan goed afpoederen, zou al een hele hoop moeten schelen. c:


    The truth is out there.

    ik heb foundation gebruikt, maar het hielp niet zo veel haha ik vond het nog wel best duidelijk zichtbaar ))))):


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gewoon niet wegwerken. Doe ik ook nooit. Valt mensen niet eens op, haha.
    Ik vraag mij echt af wat voor kindjes mijn vriend en ik zullen krijgen ;'D
    Wie wil er mee fantaseren.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Voel toch wel een stukje proud als ik afgelopen weekend naar de krassen op m'n vriend z'n rug kijk (waar ik natuurlijk een foto van moest maken)


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ben ik de enige die een 'after-cuddle' nodig heeft na seks? Lol nee oké (cat)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    ehh well, het is niet zo geweldig om aan de ontbijttafel te zitten met je zusje van negen en je broertje van twaalf in je GASTGEZIN in het buitenland met bruises of 'love' (lees: not ur boyfriend) HAHA


    ps: he was also there, bc hij was blijven slapen 🌚


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    ehh well, het is niet zo geweldig om aan de ontbijttafel te zitten met je zusje van negen en je broertje van twaalf in je GASTGEZIN in het buitenland met bruises of 'love' (lees: not ur boyfriend) HAHA


    ps: he was also there, bc hij was blijven slapen 🌚

    Nee, dan kan ik het begrijpen ;'D


    Ik kan niet begrijpen hoe mensen seks kunnen hebben met iemand waar ze niet van houden. Ik moet er niet aan denken om seks te hebben met een random persoon. xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    not really sex tho

    idk andere waarden of zo hahah idc much


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys