• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)





    [ bericht aangepast op 28 aug 2017 - 0:24 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik kan me niet voorstellen dat iemand anders dan mijn vriend mij hickeys zou kunnen geven.
    Dan zou die ander wel dronken moeten zijn. Niet dat ik uitga ofzo, dus dronken mensen zal ik niet snel tegenkomen. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Glam schreef:
    Ben ik de enige die een 'after-cuddle' nodig heeft na seks? Lol nee oké (cat)


    Nope. Ik vind dat zo fijn :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben een ongelooflijke knuffelaar. Het is echt niet normaal hoeveel ik van knuffelen hou.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik hou van knuffels. Als het kon zou ik de hele dag op bed liggen knuffelen met mijn vriend, hahah. Hij vind knuffelen ook lekker, dus dat komt goed uit. Ik hou er vooral van wanneer ik ergens sta en hij komt achter mij staan en zijn armen dan om mijn middel slaat. I enjoy that.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BabyDriver schreef:
    Ik hou van knuffels. Als het kon zou ik de hele dag op bed liggen knuffelen met mijn vriend, hahah. Hij vind knuffelen ook lekker, dus dat komt goed uit. Ik hou er vooral van wanneer ik ergens sta en hij komt achter mij staan en zijn armen dan om mijn middel slaat. I enjoy that.


    Yes. That's heaven :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Altomare schreef:
    (...)

    Yes. That's heaven :3


    Ik voel me dan zo intens gelukkig.
    Of midden in de nacht als ik wakker wordt en ik draai mij om en hij merkt dit. Dan doet hij ook zijn arm om mij heen en omg, ik geniet zo erg ;3

    Ook als ik op mij rug lig, dan legt hij zijn hoofd op mijn borst en zijn arm over mij heen. Dan kan ik hem zo lekker vastpakken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BabyDriver schreef:
    (...)

    Ik voel me dan zo intens gelukkig.
    Of midden in de nacht als ik wakker wordt en ik draai mij om en hij merkt dit. Dan doet hij ook zijn arm om mij heen en omg, ik geniet zo erg ;3

    Ook als ik op mij rug lig, dan legt hij zijn hoofd op mijn borst en zijn arm over mij heen. Dan kan ik hem zo lekker vastpakken.


    Same, mijn vriend en ik zijn ook van die flinke knuffelaars. Soms als ik hem wakker maak dan is het eerste wat ie vraagt "Cuddles?" en dan valt ie weer in slaap en dan zo 3 keer gebeurd dat voordat hij echt besluit wakker te worden.


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Manoeuvre schreef:
    (...)

    Same, mijn vriend en ik zijn ook van die flinke knuffelaars. Soms als ik hem wakker maak dan is het eerste wat ie vraagt "Cuddles?" en dan valt ie weer in slaap en dan zo 3 keer gebeurd dat voordat hij echt besluit wakker te worden.


    Haha sweet. De mijne valt altijd na elke wekker in slaap. Ik ben gelijk wakker na een wekker, dus ik vraag na de eerste; Do you want to lay on my chest?
    Dit gebeurt dan ook. Tweede wekker maak ik hem wakker en pakt hij me steviger vast en zo voort, hahah. Zo lief. Na 4 wekkers is het dan toch tijd om uit bed te gaan en dan kruipt hij over mij heen en altijd voor hij het bed verlaat krijg ik een kus. hihi.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BabyDriver schreef:
    (...)

    Haha sweet. De mijne valt altijd na elke wekker in slaap. Ik ben gelijk wakker na een wekker, dus ik vraag na de eerste; Do you want to lay on my chest?
    Dit gebeurt dan ook. Tweede wekker maak ik hem wakker en pakt hij me steviger vast en zo voort, hahah. Zo lief. Na 4 wekkers is het dan toch tijd om uit bed te gaan en dan kruipt hij over mij heen en altijd voor hij het bed verlaat krijg ik een kus. hihi.


    Ik ben minder leuk als ik hem wakker maak tho, vooral in het weekend want dan ben ik natuurlijk ook gewoon thuis en mijn mafkees blijft soms de hele nacht op en slaapt dan tot 2 uur en als ie dan niet een beetje wakker wordt wanneer het al best laat is dan kan ik soms zo ongeduldig worden en ben ik echt vervelend, hahaha. Ik heb zo'n gevoel dat het vooral mannen zijn die moeite hebben met wakker worden...


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Manoeuvre schreef:
    (...)

    Ik ben minder leuk als ik hem wakker maak tho, vooral in het weekend want dan ben ik natuurlijk ook gewoon thuis en mijn mafkees blijft soms de hele nacht op en slaapt dan tot 2 uur en als ie dan niet een beetje wakker wordt wanneer het al best laat is dan kan ik soms zo ongeduldig worden en ben ik echt vervelend, hahaha. Ik heb zo'n gevoel dat het vooral mannen zijn die moeite hebben met wakker worden...

    Nja, wanneer mijn vriend naar zijn werk is, ga ik zelf weer slapen en heb ik mijn wekker om 10:00 staan. Vanmorgen ook weer, maar dan krijg ik het voor elkaar om hem uit te zetten en dan toch wel weer in slaap te vallen. Ik ga dan op zijn kant liggen als hij weg is en dat ruikt zo lekker naar hem, dus ik denk dat de schuld daaraan gegeven moet worden. ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Manoeuvre schreef:
    (...)

    Ik ben minder leuk als ik hem wakker maak tho, vooral in het weekend want dan ben ik natuurlijk ook gewoon thuis en mijn mafkees blijft soms de hele nacht op en slaapt dan tot 2 uur en als ie dan niet een beetje wakker wordt wanneer het al best laat is dan kan ik soms zo ongeduldig worden en ben ik echt vervelend, hahaha. Ik heb zo'n gevoel dat het vooral mannen zijn die moeite hebben met wakker worden...

    Mijn vriend slaat op dagen dat hij niet naar school hoeft makkelijk de lunch over, omdat hij graag gamet tot een uur of 3 à 4 uur in de nacht/morgen.
    Als ik m'n vriend wakker moet maken, dan kus ik hem het liefst wakker. ^^


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gaz schreef:
    (...)
    Mijn vriend slaat op dagen dat hij niet naar school hoeft makkelijk de lunch over, omdat hij graag gamet tot een uur of 3 à 4 uur in de nacht/morgen.
    Als ik m'n vriend wakker moet maken, dan kus ik hem het liefst wakker. ^^


    Sameee, hele nacht speelt hij League, vandaag tot 6 uur in de ochtend, tot ik wakker werd en zei dat ie moest slapen. Mijn vriend is ook vrij hardnekkig als hij slaapt, dus alleen kussen gaat hem niet worden, bovendien kan hij geen adem halen en dan wordt hij er niet zo blij van haha


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Ik laat mijn vriend echt niet meer tot zo laat gamen, ook niet in het weekend. Ik wil graag kunnen slapen en we gamen in onze kamer. Dus nee dank je. 1 uur in de nacht is het max. xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BabyDriver schreef:
    Ik laat mijn vriend echt niet meer tot zo laat gamen, ook niet in het weekend. Ik wil graag kunnen slapen en we gamen in onze kamer. Dus nee dank je. 1 uur in de nacht is het max. xd


    Same tho, hij zit letterlijk naast me op het bed te gamen, ik heb maar 1 werkend oor dus ikblos het meestal op om op dat oor te gaan liggen.


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Plottwist: mijn vriend is 9/10 keer Little Spoon. En ergens vind ik het wel leuk.


    There are poems inside of you that paper can't handle