• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)





    [ bericht aangepast op 28 aug 2017 - 0:24 ]


    Tijd voor koffie.

    Glam schreef:
    Plottwist: mijn vriend is 9/10 keer Little Spoon. En ergens vind ik het wel leuk.


    Dit ^^


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Glam schreef:
    Plottwist: mijn vriend is 9/10 keer Little Spoon. En ergens vind ik het wel leuk.


    Ik ben heel vaak de little spoon, maar mijn vriend is dan ook wel een beetje breder dan mij. Wel komt hij vaker op mijn borst liggen, vooral 's ochtends.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Glam schreef:
    Plottwist: mijn vriend is 9/10 keer Little Spoon. En ergens vind ik het wel leuk.


    Aww. Ik wil wel big spoon zijn (ben ook een kop groter dan mijn vriend) maar dat wil hij niet altijd. Dus we wisselen af. c:


    The truth is out there.

    Mijn vriend en ik wisselen meestal af wie de Big Spoon is, maar over het algemeen is hij het, omdat hij toch zo'n 15 centimeter langer is dan ik.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gaz schreef:
    Mijn vriend en ik wisselen meestal af wie de Big Spoon is, maar over het algemeen is hij het, omdat hij toch zo'n 15 centimeter langer is dan ik.


    Dit een beetje, al gaat het niet zo handig als ik de big spoon ben. Ik ben gemiddelde lengte en vrij dun en mijn vriend is 20 cm groter en een stuk breder, dus ik kan hem dan amper knuffelen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Glam schreef:
    Plottwist: mijn vriend is 9/10 keer Little Spoon. En ergens vind ik het wel leuk.


    Oeeh ik vind dat heerlijk. Als wij slapen is hij little spoon, dan slapen we het lekkerste. Maar knuffelend en liggend en kletsend ben ik little spoon. Ik vind het zo fijn om me zo aan hem vast te klampen. En het is lekker warm s nachts. Net een kacheltje.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Wij ook. We schelen 3 cm dus dat verschil is niet zo groot hahah. Ik vind het heerlijk om zowel grote als kleine lepel te zijn :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BabyDriver schreef:
    Wij ook. We schelen 3 cm dus dat verschil is niet zo groot hahah. Ik vind het heerlijk om zowel grote als kleine lepel te zijn :3


    This. Mijn vriend en ik schelen 4 centimeter haha


    26 - 02 - '16

    M0NA schreef:
    (...)

    Oeeh ik vind dat heerlijk. Als wij slapen is hij little spoon, dan slapen we het lekkerste. Maar knuffelend en liggend en kletsend ben ik little spoon. Ik vind het zo fijn om me zo aan hem vast te klampen. En het is lekker warm s nachts. Net een kacheltje.


    Nee, maar echt. Mijn vriend is áltijd warm, echt gewoon altijd. Echt gewoon een hitte bron, maar mij hoor je niet klagen hoor hahaha. Lekker warm


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    haha ik ben eigenlijk bijna altijd de kleine lepen en dat vind ik ook het chillst. Mijn vriendje is echter altijd eerder wakker dan ik, dus vaak gaat hij al uit bed terwijl ik nog lekker lig te soezen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wij beginnen altijd met knuffelen en dan ben ik Little Spoon, maar ik kan zo niet in slaap vallen, idk. Dus dan wisselen we (blush) Ergens vind ik t ook wel weer fijn als ik wat vast kan hebben ofzo? Haha


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Vanmorgen werd ik wakker; Ik lag op mijn rug en mijn vriend lag met zijn hoofd tegen mijn schouder, rechter arm over mijn buik en zijn linker hand lag op mijn hoofd :')
    Had hem vannavht wel horen mompelen: 'I'll protect you.' Dus ik denk dat hij dat dus ook in zijn slaap wilde doen. Haha. Ik werd wakker en zei meteen dat hij zo lief is <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Okey ik heb een vraag.

    Ik slik al een paar jaar de pil. Zo af en toe vergeet ik er wel eens 1 in te nemen maar niks aan de hand want ik heb geen vriend en geen seks. Nu was ik echter deze week 1 vergeten op maandag. Ik ben halverwege mn strik dus de middelste week. Nu valt het mij op dat als ik ga plassen en veeg dat er toch wat "resten zitten zöals ik normaal heb als ik wel ongesteld ben.

    Ik vraag mij af of het normaal is? Ik heb dit nog nooit gehad, ben niet seksueel actief en het is mijn middelste week. Iemand die dit ook heeft gehad?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Okey ik heb een vraag.

    Ik slik al een paar jaar de pil. Zo af en toe vergeet ik er wel eens 1 in te nemen maar niks aan de hand want ik heb geen vriend en geen seks. Nu was ik echter deze week 1 vergeten op maandag. Ik ben halverwege mn strik dus de middelste week. Nu valt het mij op dat als ik ga plassen en veeg dat er toch wat "resten zitten zöals ik normaal heb als ik wel ongesteld ben.

    Ik vraag mij af of het normaal is? Ik heb dit nog nooit gehad, ben niet seksueel actief en het is mijn middelste week. Iemand die dit ook heeft gehad?

    Ik zit in een tegenovergestelde situatie, maar als ik een keer de pil vergeet, heb ik ook last van die "resten" bij het vegen.
    Wat ik dan doe, is dan gelijk stoppen met die strip en dan maar ongesteld worden. Want ik wil niet als mijn vriend en ik het leuk hebben dat die "resten" aanwezig zijn, omdat ik dat zelf niet heel fijn vind.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gaz schreef:
    (...)
    Ik zit in een tegenovergestelde situatie, maar als ik een keer de pil vergeet, heb ik ook last van die "resten" bij het vegen.
    Wat ik dan doe, is dan gelijk stoppen met die strip en dan maar ongesteld worden. Want ik wil niet als mijn vriend en ik het leuk hebben dat die "resten" aanwezig zijn, omdat ik dat zelf niet heel fijn vind.
    het scheelt dat ik geen vriend of seks heb. Maar ik zit een beetje in 2 strijd inderdaad maar ik was maandag de pil vergeten en pas gister was het eigenlijk dus ik denk dat ik hem maar af maak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan