• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)





    [ bericht aangepast op 28 aug 2017 - 0:24 ]


    Tijd voor koffie.

    IrishNialler schreef:
    (...) het scheelt dat ik geen vriend of seks heb. Maar ik zit een beetje in 2 strijd inderdaad maar ik was maandag de pil vergeten en pas gister was het eigenlijk dus ik denk dat ik hem maar af maak


    Toen mijn vriend weer terug naar zijn land ging in Mei begon ik ook spontaan een paar keer de pil te vergeten, vriend was weg dus niet zo erg, maar toen was ik al vrij snel gewoon ongesteld geworden. Ik heb hem volgens mij ook gewoon afgemaakt, want als je toch binnenkort geen seks hebt dan maakt het uiteindelijk toch niet veel verschil :'D


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Ik heb vrijdag/ zaterdag voor het eerst seks gehad. Deed wel een beetje pijn, maar ik bloedde niet ofzo. Ik heb hem ook gepijpt, maar ik weet niet echt goed wat ik dan moet doen. Net zoaks met aftrekken. Dus tips? Dan weet ik het voor de volgende keer.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2017 - 14:31 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik heb vrijdag/ zaterdag voor het eerst seks gehad. Deed wel een beetje pijn, maar ik bloedde niet ofzo. Ik heb hem ook gepijpt, maar ik weet niet echt goed wat ik dan moet doen. Net zoaks met aftrekken. Dus tips? Dan weet ik het voor de volgende keer.


    Ooh, wat leuk! Hopelijk doet het de volgende keer geen pijn meer. Hebben jullie wel genoeg voorspel gehad? Dat helpt echt heel erg. Heeft hij ook nog, zeg maar, dingen bij jou gedaan? Vond je het fijn overall?
    Ik zal eens even kijken of ik wat tips vind!


    Tijd voor koffie.

    Oke schreef:
    (...)
    Ooh, wat leuk! Hopelijk doet het de volgende keer geen pijn meer. Hebben jullie wel genoeg voorspel gehad? Dat helpt echt heel erg. Heeft hij ook nog, zeg maar, dingen bij jou gedaan? Vond je het fijn overall?
    Ik zal eens even kijken of ik wat tips vind!


    Jaa, hij heeft me gebeft en gefingerd, dus ik was wel nat genoeg. Het deed maar heel eventjes pijn, dus dat vind ik niet zo erg. Ik vond het wel fijn


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hoe is jullie eerste keer seks geweest?

    Met mijn ex durfde ik het gewoon weg niet, terwijl ik mij heel fijn bij hem voelde, nu zijn we weer bezig met daten en word het misschien weer wat. Ik ben 20 en ik wil onderhand wel eens een keer heel graag seks ervaren. Tot nu toe is hij heel erg lief voor mij geweest,toen hij bleef slapen wilde ik niet meer verder en hij stopt netjes. Hij zegt mij ook niet onzeker te hoeven zijn,dat hij mij graag ziet en een mooie meid vind dus dat is heel fijn. Maar zodra hij begint te 'voelen' dan krijg ik positieve kriebels en begint mijn denkmachine aan te gaan. Hoe ik dit kan uitzetten geen idee.

    En ja ik weet dat ik mij niet moet overhaasten, en het moet doen als het goed voelt, maar ik vrees gewoon heel erg dat het er nooit van komt. misschien ook een stukje onzekerheid van mij hoor

    [ bericht aangepast op 1 okt 2017 - 17:01 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Hoe is jullie eerste keer seks geweest?

    Met mijn ex durfde ik het gewoon weg niet, terwijl ik mij heel fijn bij hem voelde, nu zijn we weer bezig met daten en word het misschien weer wat. Ik ben 20 en ik wil onderhand wel eens een keer heel graag seks ervaren. Tot nu toe is hij heel erg lief voor mij geweest,toen hij bleef slapen wilde ik niet meer verder en hij stopt netjes. Hij zegt mij ook niet onzeker te hoeven zijn,dat hij mij graag ziet en een mooie meid vind dus dat is heel fijn. Maar zodra hij begint te 'voelen' dan krijg ik positieve kriebels en begint mijn denkmachine aan te gaan. Hoe ik dit kan uitzetten geen idee.

    En ja ik weet dat ik mij niet moet overhaasten, en het moet doen als het goed voelt, maar ik vrees gewoon heel erg dat het er nooit van komt. misschien ook een stukje onzekerheid van mij hoor


    Je eerste keer hoeft echt niet perfect te zijn, met je toekomstige man en rozenblaadjes en weet ik veel wat nog meer wat je in films en series ziet. Als jij je goed voelt en je de persoon met wie je het gaat doen leuk vindt, waarom dan niet?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    (...)

    Je eerste keer hoeft echt niet perfect te zijn, met je toekomstige man en rozenblaadjes en weet ik veel wat nog meer wat je in films en series ziet. Als jij je goed voelt en je de persoon met wie je het gaat doen leuk vindt, waarom dan niet?
    Ik weet dat dat allemaal niet hoeft, maar ik wil sowieso met iemand pas seks hebben als ik een relatie met diegene heb, geen een dags vlieg. Ik weet ook dat het niet perfect hoeft maar het is gewoon dat ik het eens wil maar op momenten waarvan ik denk het zou kunnen gebeuren dat ik dan heel onzeker word en het niet durf. Dat is ook mijn probleem wat ik aangeef, het hoeft echt niet perfect


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Even een vraagje. Zijn er hier meer die hun vriend dagelijks aftrekt? Mijn vriend is echt dagelijks hard en heeft altijd het gevoel dat hij moet komen, dus dan doe ik het voor hem, omdat hij dit prettiger vindt ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    IrishNialler schreef:
    (...) Ik weet dat dat allemaal niet hoeft, maar ik wil sowieso met iemand pas seks hebben als ik een relatie met diegene heb, geen een dags vlieg. Ik weet ook dat het niet perfect hoeft maar het is gewoon dat ik het eens wil maar op momenten waarvan ik denk het zou kunnen gebeuren dat ik dan heel onzeker word en het niet durf. Dat is ook mijn probleem wat ik aangeef, het hoeft echt niet perfect


    Hm ja. Het enige wat ik je kan aanraden is om het los te laten. Natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar als je op een gegeven moment in een relatie zit, dan snapt die jongen ook wel als je onzeker bent dat je dan nog wilt wachten.

    Ik was in het begin van mijn relatie heel onzeker over mijn lichaam en dat zat in de weg van intiem zijn. Ik durfde namelijk niet eens mijn kleren bij hem uit te doen.

    Gewoon rustig aan doen en er vooral niet teveel druk op leggen. Op een gegeven moment zul je de knop om zetten, of misschien alleen een vlaag van moed hebben. Misschien helpt het om af te spreken dat niets moet en je altijd stop mag zeggen. Zelfs als jullie half bezig zijn.

    Veel succes en geluk!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Statesman schreef:
    Even een vraagje. Zijn er hier meer die hun vriend dagelijks aftrekt? Mijn vriend is echt dagelijks hard en heeft altijd het gevoel dat hij moet komen, dus dan doe ik het voor hem, omdat hij dit prettiger vindt ;'D

    Ik denk niet dat mijn vriend dit dagelijks doet, maar hij is in ieder geval wel altijd snel opgewonden, dus als ik er dan ben...tsja (cool)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Vriend is aan het praten met een vriend. Ik stuur hem zo'n bericht: Sex?
    Heb meteen zijn aandacht, dus kon ik vertellen wat ik wilde ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik was bijnaaaaa ontmaagd twee weken geleden maar uiteindelijk stopte ik (en hij respecteerde dat yay) omdat ik hem niet echt mijn maagdelijkheid wilde gunnen idk it didnt feel right

    i dont care abt first time shit and sexual things
    ik denk dat ik er niet zoveel waarde aan hecht als andere mensen die 'wachten op het moment' want ik geloof niet in het moment en de persoon
    i'm living noow 😋


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    ik was bijnaaaaa ontmaagd twee weken geleden maar uiteindelijk stopte ik (en hij respecteerde dat yay) omdat ik hem niet echt mijn maagdelijkheid wilde gunnen idk it didnt feel right

    i dont care abt first time shit and sexual things
    ik denk dat ik er niet zoveel waarde aan hecht als andere mensen die 'wachten op het moment' want ik geloof niet in het moment en de persoon
    i'm living noow 😋

    Ik denk meer dat mensen er zo veel om geven omdat zo'n eerste keer toch best wel spannend en eng is, en je dat het liefste wil doen met iemand die je echt vertrouwd en je je veilig bij voelt enzo.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik doe niet aan seks. Ik hen een enorme sadist en hoop dat mensen dood neervallen als ik ze aankijk.


    Aan niets denken is ook denken.

    Help.

    Mijn lichaam stribbelt nog steeds een beetje tegen qua pijn als mijn vriend mij vingert, dus van een eerste keer is er nog steeds niet van gekomen. Ik heb hem wel een aantal keer afgetrokken, maar dat telt niet. Vind ik.
    Af en toe vinger ik mezelf, zonder speeltjes, want daar ben ik vooralsnog niet enthousiast over, maar het is me nog liet gelukt om zelf een orgasme te veroorzaken na meestal minimaal 10 minuten bezig te zijn geweest.
    Hebben jullie ervaring met het vingeren van jezelf? Hoe lang duurt het dan bij jullie om de climax te benaderen? En wat doen jullie dan? Trek ik er gewoon te weinig tijd voor uit?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."