• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)





    [ bericht aangepast op 28 aug 2017 - 0:24 ]


    Tijd voor koffie.

    Gaz schreef:
    Help.

    Mijn lichaam stribbelt nog steeds een beetje tegen qua pijn als mijn vriend mij vingert, dus van een eerste keer is er nog steeds niet van gekomen. Ik heb hem wel een aantal keer afgetrokken, maar dat telt niet. Vind ik.
    Af en toe vinger ik mezelf, zonder speeltjes, want daar ben ik vooralsnog niet enthousiast over, maar het is me nog liet gelukt om zelf een orgasme te veroorzaken na meestal minimaal 10 minuten bezig te zijn geweest.
    Hebben jullie ervaring met het vingeren van jezelf? Hoe lang duurt het dan bij jullie om de climax te benaderen? En wat doen jullie dan? Trek ik er gewoon te weinig tijd voor uit?


    Ik ben niet de beste om hier over te praten want ik heb het geluk dat ik echt heel erg makkelijk klaarkom. Maar echt heel erg makkelijk.
    Wel heb ik heel veel vriendinnen die hetzelfde probleem hebben, dus het is echt niet vreemd. Ik denk dat masturberen vooral iets moet zijn om je lichaam beter te leren kennen, niet per se met het doel om dat orgasme te bereiken.
    Neem er volledig de tijd voor. Neem een douche/bad, smeer jezelf in, doe comfortabele kleren aan en geef jezelf alle tijd. Kijk/luister iets als dat helpt. Voel je vooral niet ongemakkelijk als het niet lukt!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ehm ik durf geen advies te geven want ik ben zelf ehm nogal onervaren dus ja. Doe alles voor mijn gevoel verkeerd of te snel of te sloom. Shit!! Ingewikkeld, ik hou van Simpel


    Aan niets denken is ook denken.

    Oke, ik heb even een mening nodig haha. Gisteren was ik bij mijn vriend en in het weekend vrijen we wel eens, dus ik zat gisteren wat plagerig tussen zijn benen. Waarop hij zei dat hij daar nu geen zin in had. Niet kwaad ofzo, maar het was duidelijk dat hij er nu geen zin in had. Om te lachen zei ik dan dat ik even iemand ging bellen om hem in de mood te krijgen. Zijn antwoord was dat er vandaag niemand aan moest komen, want hij had zichzelf al afgetrokken die ochtend.
    Ben ik nu de enige die dan slechtgezind zou zijn? haha.

    Ik heb niks tegen een relatie en masturberen, dat moet gewoon kunnen, vind ik. Het probleem was nu gewoon dat ik aanwezig was en dat seks gewoon uitgesloten is vanaf het moment dat hij zichzelf heeft afgetrokken.


    Take me to wonderland

    Ik heb volgens mij een laagliggende baarmoeder(mond). Telkens als mijn vriend in een bepaald standje te diep stoot (doggie en cowgirl) dan voel ik pijn in mijn onderbuik. Ik kan er zelfs misselijk van worden. Bij het mainstream standje heb ik het vrijwel weinig tot niet en dit is ook wanneer ik echt kan genieten. Echter wil ik in de andere standjes ook kunnen genieten ):
    Ik kan soms in cowgirl ook wel genieten, maar dit alleen wanneer ik iets hoger blijf zitten, want dan komt hij niet zo diep. Ik vind het alleen super naar allemaal. Ik wil van alles kunnen genieten.

    En ik vind het super klote dat wanneer hij mij wil vingeren, het bij mijn clit pijn doet en ik hierdoor nog nooit ben gekomen door zijn hand. Door mezelf duurt het ook al bijna 30 minuten waardoornik halverwegen geen zin meer heb en stop.
    Seks is niet voor mij gemaakt denk ik ;’)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dysphoria schreef:
    Oke, ik heb even een mening nodig haha. Gisteren was ik bij mijn vriend en in het weekend vrijen we wel eens, dus ik zat gisteren wat plagerig tussen zijn benen. Waarop hij zei dat hij daar nu geen zin in had. Niet kwaad ofzo, maar het was duidelijk dat hij er nu geen zin in had. Om te lachen zei ik dan dat ik even iemand ging bellen om hem in de mood te krijgen. Zijn antwoord was dat er vandaag niemand aan moest komen, want hij had zichzelf al afgetrokken die ochtend.
    Ben ik nu de enige die dan slechtgezind zou zijn? haha.

    Ik heb niks tegen een relatie en masturberen, dat moet gewoon kunnen, vind ik. Het probleem was nu gewoon dat ik aanwezig was en dat seks gewoon uitgesloten is vanaf het moment dat hij zichzelf heeft afgetrokken.


    Nahhh I feel for you. Maar niet zoveel aan te doen, volgende ronde, nieuwe kansen? Spreek je gedachten voorzichtig uit naar hem, misschien helpt dat. Te snel willen kan iemand afschrikken.


    Aan niets denken is ook denken.

    Statesman schreef:
    Ik heb volgens mij een laagliggende baarmoeder(mond). Telkens als mijn vriend in een bepaald standje te diep stoot (doggie en cowgirl) dan voel ik pijn in mijn onderbuik. Ik kan er zelfs misselijk van worden. Bij het mainstream standje heb ik het vrijwel weinig tot niet en dit is ook wanneer ik echt kan genieten. Echter wil ik in de andere standjes ook kunnen genieten ):
    Ik kan soms in cowgirl ook wel genieten, maar dit alleen wanneer ik iets hoger blijf zitten, want dan komt hij niet zo diep. Ik vind het alleen super naar allemaal. Ik wil van alles kunnen genieten.

    En ik vind het super klote dat wanneer hij mij wil vingeren, het bij mijn clit pijn doet en ik hierdoor nog nooit ben gekomen door zijn hand. Door mezelf duurt het ook al bijna 30 minuten waardoornik halverwegen geen zin meer heb en stop.
    Seks is niet voor mij gemaakt denk ik ;’)

    Heb je Gênante Lijven wel eens gezien? Bij dat programma was ook iemand met dezelfde klachten. Zij is van haar klachten afgekomen met mechanische uitrekking van de baarmoederhals, misschien is dat iets voor jou. Tripje naar de HA?


    oi, suzy

    MacTavish schreef:
    (...)
    Heb je Gênante Lijven wel eens gezien? Bij dat programma was ook iemand met dezelfde klachten. Zij is van haar klachten afgekomen met mechanische uitrekking van de baarmoederhals, misschien is dat iets voor jou. Tripje naar de HA?

    Mechanische uitrekking?! Weet je hoe angstaanjagend dat klinkt, HAHA.
    Maar dat kan ik wel eens navragen bij de huisarts c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Statesman schreef:
    Ik heb volgens mij een laagliggende baarmoeder(mond). Telkens als mijn vriend in een bepaald standje te diep stoot (doggie en cowgirl) dan voel ik pijn in mijn onderbuik. Ik kan er zelfs misselijk van worden. Bij het mainstream standje heb ik het vrijwel weinig tot niet en dit is ook wanneer ik echt kan genieten. Echter wil ik in de andere standjes ook kunnen genieten ):
    Ik kan soms in cowgirl ook wel genieten, maar dit alleen wanneer ik iets hoger blijf zitten, want dan komt hij niet zo diep. Ik vind het alleen super naar allemaal. Ik wil van alles kunnen genieten.

    En ik vind het super klote dat wanneer hij mij wil vingeren, het bij mijn clit pijn doet en ik hierdoor nog nooit ben gekomen door zijn hand. Door mezelf duurt het ook al bijna 30 minuten waardoornik halverwegen geen zin meer heb en stop.
    Seks is niet voor mij gemaakt denk ik ;’)


    Dat kan best. Ik had nooit last van verschillende standjes tot ik mijn spiraaltje kreeg en bij sommige standjes stoot mijn vriend daar dus tegen aan en doet dat zeer. Snap dat het vervelend is en zou zeker even met de dokter overleggen. Tot die tijd probeer gewoon verschillende standjes en als jullie een standje doen die wat pijnlijker is, wanneer je dat doet gewoon even iets rustiger aan, dus je vriend ook wat langzamer laten stoten.

    Hoe doet je clit dan zeer? Ik heb zelf heel snel dat hij overprikkeld raakt en het dan niet meer lekker is, het kan soms helpen als hij niet rechtstreeks constant op je clit zit maar juist wacht tot je bijna bij het randje zit en dan pas op je clit. Dat helpt voor mij. Misschien is dat nog iets om te proberen? Seks is voor iedereen maar het heeft soms tijd nodig om er (samen) uit te komen wat het lekkerst is. Succes!


    The truth is out there.

    Statesman schreef:
    En ik vind het super klote dat wanneer hij mij wil vingeren, het bij mijn clit pijn doet en ik hierdoor nog nooit ben gekomen door zijn hand. Door mezelf duurt het ook al bijna 30 minuten waardoornik halverwegen geen zin meer heb en stop.
    Seks is niet voor mij gemaakt denk ik ;’)

    Als mijn vriend mij vingert doet het ook meer zeer dan bij het zelf doen, ook al is hij voorzichtig.
    Daarom probeer ik mijzelf te "trainen" zodat ik minder pijn krijg tijdens het vingeren, maar er een half uur ervoor uittrekken om te komen, vind ik ook te lang. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dus van Augustus tot Januari wonen mijn vriend en ik samen en in heel September hebben we maar 4 keer seks gehad, en ik merkte het wekenlijks zelf wel dat het opeens heel erg minder werd en het staat ook compleet los van werk, want soms hebben we gewoon een heel weekend geen seks. Maar ik heb het nu heel subtiel opgebracht omdat ik Clue sindskort gebruik voor mijn Cyclus en dat je dus ook kan bijhouden wanneer je seks hebt en hij had het gewoonweg niet door dat het zo weinig was en het klinkt alsof we daar aan gaan werken vanaf nu. :Y)


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Heeft er iemand nog aanbevelingen voor glijmiddel?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Manoeuvre schreef:
    Dus van Augustus tot Januari wonen mijn vriend en ik samen en in heel September hebben we maar 4 keer seks gehad, en ik merkte het wekenlijks zelf wel dat het opeens heel erg minder werd en het staat ook compleet los van werk, want soms hebben we gewoon een heel weekend geen seks. Maar ik heb het nu heel subtiel opgebracht omdat ik Clue sindskort gebruik voor mijn Cyclus en dat je dus ook kan bijhouden wanneer je seks hebt en hij had het gewoonweg niet door dat het zo weinig was en het klinkt alsof we daar aan gaan werken vanaf nu. :Y)



    Je kan ook zelf initiatief tonen en de leiding in bed nemen? Want het lijkt alsof je vindt dat het vanuit je vriend moet komen. Echter als jij aan je trekken wilt komen dan moet je toch echt zelf het heft in eigen handen nemen. Je hoeft dus niet te zeggen dat jullie te weinig seks hebben, maar gewoon zelf bovenop hem klimmen o.i.d als jullie in bed liggen?

    Glam schreef:
    Heeft er iemand nog aanbevelingen voor glijmiddel?



    Geen Durex in elk geval. Ik ga daar echt van branden down there.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    WenseKronik schreef:
    (...)


    Je kan ook zelf initiatief tonen en de leiding in bed nemen? Want het lijkt alsof je vindt dat het vanuit je vriend moet komen. Echter als jij aan je trekken wilt komen dan moet je toch echt zelf het heft in eigen handen nemen. Je hoeft dus niet te zeggen dat jullie te weinig seks hebben, maar gewoon zelf bovenop hem klimmen o.i.d als jullie in bed liggen?


    Tuurlijk vind ik niet dat het alleen vanuit hem moet komen, daar ben ik zeker bewust van. Het punt is meer dat we geen aparte woonkamer hebben, onze bank is ons bed, zo klein is het apartement zegmaar. Dus in feiten liggen we de hele dag in bed. We eten in bed, kijken tv in bed, gamen in bed, kijken online series in bed, stoeien in bed, knuffelen in bed, dus het is niet zo dat we in bed duiken en dan een "move" maken voor het slapen gaan. We zijn beide een fan van heel subtiel gedrag en bovendien vind mijn vriend sommige dingen alleen fijn wanneer we al seks hebben en niet daarvoor. Dus bij ons is het niet zijn initiatief of mijn initiatief, maar meer ons "beide" in het moment tegelijk. Ik heb namelijk een extreme afkeer als iemand zomaar aan mij gaat zitten om mij in de mood te krijgen, dan gebeurd er eerder het tegenovergestelde voor mij. And honestly, I've tried. Ik heb het geprobeerd meer obvious zelf aan te pakken, al vind ik het zelf niet fijn en mijn vriend ik er alsnog spontaan aan voorbij. Just works differently for us I guess. :')


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Okay ik drop dit even hier want ik moet dit even kwijt. Ik heb vorige week in overleg met mijn huisarts besloten een spiraaltje te laten zetten, dus ik helemaal zenuwachtig voor vandaag. Blijkt m'n freaking baarmoeder te klein voor de huisarts om een spiraaltje te zetten. Like wtf. Dus nu naar de gynaecoloog voor een echo, en als inderdaad blijkt dat het te klein is voor de huisarts gaat de gynaecoloog hem zetten.

    Ik wist niet dat het kon :')


    If a writer falls in love with you, you can never die