• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)





    [ bericht aangepast op 28 aug 2017 - 0:24 ]


    Tijd voor koffie.

    Mr_Hyde schreef:
    (...)

    Ik heb heel erg veel respect voor je eerlijkheid hier. Heb je dit je vriend ook verteld?


    Hij weet dit ook ja, en daarom zegt hij dus altijd dat ik me geen zorgen moet maken. Maar alsnog.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Hij zegt soms dat hij mijn gedrag beu is, maar dat hij weet dat ik het ben en dat hij wel genoeg van me houd om het te negeren. Maar zoals je al zegt, het kan een moment verkeerd gaan en dat wil ik echt niet!
    Ik kan niet positief naar andere meiden kijken, omdat mijn vriend ook kijkt en dan weet ik dat hij ze knap vind. Dan voel ik alleen maar nijd opborrelen en trek ik hem zowat mee, snap je?
    Ik probeer het echt heel erg te negeren, maar het is heel, maar dan ook, heel erg moeilijk. Eigenlijk haat ik het gewoon dat er nog meer meiden bestaan als ik ergens met mijn vriend heen ga. Ik ga het liefst ook niet meer met hem zwemmen, wat we nog maar een keer gedaan hebben. Ik voel me daar niet goed meer bij.


    Maar je vriend is en blijft een man — die vinden meisjes / vrouwen nu eenmaal knap, ook al is het niet hun vriendin / vrouw. Ik neem aan dat jij ook mannelijke acteurs / zangers / et cetera hebt die je aantrekkelijk vindt? Het is niet verkeerd om andere personen aantrekkelijk te vinden, ook al zit je in een relatie. Het zou juist héél vreemd zijn als er maar één persoon op de aarde is die je aantrekkelijk vindt.
    Probeer activiteiten te doen waar jij je goed bij voelt en probeer dat langzaamaan uit te gaan breiden. Of ga eens met je vriend op het terras zitten en schaamteloos mensen keuren. Dat is slecht, I know. Maar je krijgt zo wel een goed beeld bij elkaar. Van iedere persoon die langs komt noem je één positief en één negatief kenmerk van het uiterlijk. Jullie allebei. Daar kun je samen ook nog eens over lachen.


    Yellowstone schreef:
    +1 voor de beginpostinleiding


    I knew that one day, my reading experiences on strange fora would pay off



    nee, maar echt, sommige mensen maken echt shit mee


    Tijd voor koffie.

    Kaur schreef:
    (...)

    Maar je vriend is en blijft een man — die vinden meisjes / vrouwen nu eenmaal knap, ook al is het niet hun vriendin / vrouw. Ik neem aan dat jij ook mannelijke acteurs / zangers / et cetera hebt die je aantrekkelijk vindt? Het is niet verkeerd om andere personen aantrekkelijk te vinden, ook al zit je in een relatie. Het zou juist héél vreemd zijn als er maar één persoon op de aarde is die je aantrekkelijk vindt.
    Probeer activiteiten te doen waar jij je goed bij voelt en probeer dat langzaamaan uit te gaan breiden. Of ga eens met je vriend op het terras zitten en schaamteloos mensen keuren. Dat is slecht, I know. Maar je krijgt zo wel een goed beeld bij elkaar. Van iedere persoon die langs komt noem je één positief en één negatief kenmerk van het uiterlijk. Jullie allebei. Daar kun je samen ook nog eens over lachen.


    Ik denk dat ik daar juist ongelukkig van word, to be honest. Misschien kan ik gewoon activiteiten doen wanneer er niet veel mensen zijn of iets in die richting. Dan wanneer dat oké voor mij is, naar meerdere dingen gaan. Ik heb het sowieso niet op mensen, omdat ik bang ben snel gejudged te worden. Altijd al gehad. Iemand hoeft alleen al naar mij te kijken en ik voel me ongemakkelijk..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alfred_J_Kwak schreef:
    (...)

    I knew that one day, my reading experiences on strange fora would pay off



    nee, maar echt, sommige mensen maken echt shit mee


    you go girl, in totaal heb je al +6 (wbw)

    [ bericht aangepast op 2 juli 2017 - 14:48 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik daar juist ongelukkig van word, to be honest. Misschien kan ik gewoon activiteiten doen wanneer er niet veel mensen zijn of iets in die richting. Dan wanneer dat oké voor mij is, naar meerdere dingen gaan. Ik heb het sowieso niet op mensen, omdat ik bang ben snel gejudged te worden. Altijd al gehad. Iemand hoeft alleen al naar mij te kijken en ik voel me ongemakkelijk..


    Alsnog zul je moeten leren om om te gaan met die onzekerheid en de daarbij komende jaloezie. Het is niet mogelijk om je gehele leven afgezonderd te blijven en dingen te doen waar geen andere personen bij aanwezig zijn. Dus ik denk dat het heel slim is om gewoon rustig te beginnen en het dan langzaamaan op te bouwen.


    Kaur schreef:
    (...)

    Alsnog zul je moeten leren om om te gaan met die onzekerheid en de daarbij komende jaloezie. Het is niet mogelijk om je gehele leven afgezonderd te blijven en dingen te doen waar geen andere personen bij aanwezig zijn. Dus ik denk dat het heel slim is om gewoon rustig te beginnen en het dan langzaamaan op te bouwen.


    Laatst waren we naar een kermis met een vriendin en haar vriend. Het is een vriendin van mij. Ik heb me alleen de hele dag klote gevoeld, omdat het dus een meid was. Ik vertelde dit dus een paar weken geleden aan mijn vriend en hij had het ook door, maar negeerde het, omdat hij lol wilde hebben.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Laatst waren we naar een kermis met een vriendin en haar vriend. Het is een vriendin van mij. Ik heb me alleen de hele dag klote gevoeld, omdat het dus een meid was. Ik vertelde dit dus een paar weken geleden aan mijn vriend en hij had het ook door, maar negeerde het, omdat hij lol wilde hebben.


    Kan je geen professionele hulp zoeken bij dit probleem? Als je het zelfs niet eens kan met een vriendin van je. . . Die zelf ook een vriend heeft?


    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Laatst waren we naar een kermis met een vriendin en haar vriend. Het is een vriendin van mij. Ik heb me alleen de hele dag klote gevoeld, omdat het dus een meid was. Ik vertelde dit dus een paar weken geleden aan mijn vriend en hij had het ook door, maar negeerde het, omdat hij lol wilde hebben.


    Misschien is het een idee om in relatietherapie te gaan? Dit klinkt echt mega serieus, maar ik denk dat het een moeilijkheid zal vormen in jullie verdere relatie en dat het in een vroeger stadium makkelijker aan te pakken is. (: Jij wordt er namelijk ongelukkig van, en hij omdat jij ongelukkig bent.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kaur schreef:
    (...)

    Kan je geen professionele hulp zoeken bij dit probleem? Als je het zelfs niet eens kan met een vriendin van je. . . Die zelf ook een vriend heeft?


    Het kwam omdat hij telkens zei dat haar vriend lelijk is en ze beter kan krijgen en zo. Het voelde voor mij net zo alsof hij dan haar vriend wilde zijn ;/

    Maar ik weet niet of het hulp geeft, maar ik krijg al genoeg hulp voor dingen. Ik wil dit gewoon samen met hem oplossen weet je.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Het kwam omdat hij telkens zei dat haar vriend lelijk is en ze beter kan krijgen en zo. Het voelde voor mij net zo alsof hij dan haar vriend wilde zijn ;/

    Maar ik weet niet of het hulp geeft, maar ik krijg al genoeg hulp voor dingen. Ik wil dit gewoon samen met hem oplossen weet je.


    Als hij die jongen niet knap vindt, wil dat niet meteen zeggen dat hij de vriend van het meisje wil worden. Ik denk dat je hier te ver over nadenkt.

    Ik denk eerlijk gezegd wel dat je daar hulp bij nodig hebt. Volgens mij is jou definitie van het samen oplossen dat hij niet met meisjes praat en dat jij álles mag controleren wat hij doet. Dat is niet gezond in een relatie.


    Kaur schreef:
    (...)

    Als hij die jongen niet knap vindt, wil dat niet meteen zeggen dat hij de vriend van het meisje wil worden. Ik denk dat je hier te ver over nadenkt.

    Ik denk eerlijk gezegd wel dat je daar hulp bij nodig hebt. Volgens mij is jou definitie van het samen oplossen dat hij niet met meisjes praat en dat jij álles mag controleren wat hij doet. Dat is niet gezond in een relatie.


    We hebben afgesproken geen geheimen te hebben, dus dan mag ik kijken toch? Ik bedoel, dat is immers te afspraak.

    Maar goed, ik zal eens kijken wat mijn thuishulp hierover te zeggen heeft, misschien kan zij mij wellicht helpen. Ik zie haar morgen toch.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    We hebben afgesproken geen geheimen te hebben, dus dan mag ik kijken toch? Ik bedoel, dat is immers te afspraak.

    Maar goed, ik zal eens kijken wat mijn thuishulp hierover te zeggen heeft, misschien kan zij mij wellicht helpen. Ik zie haar morgen toch.


    Het is goed dat jullie hebben afgesproken geen geheimen te hebben. Maar jij controleert omdat je bang bent om iets te vinden en dáár zit het mis. Binnen een relatie zou je dat helemaal niet hoeven te controleren. Dat vertrouwen moet er gewoon zijn, zonder daarover afspraken te moeten maken.


    LittleOwlet schreef:
    (...)

    Het kwam omdat hij telkens zei dat haar vriend lelijk is en ze beter kan krijgen en zo. Het voelde voor mij net zo alsof hij dan haar vriend wilde zijn ;/

    Maar ik weet niet of het hulp geeft, maar ik krijg al genoeg hulp voor dingen. Ik wil dit gewoon samen met hem oplossen weet je.


    I'm sorry voor iedereen die er direct op sprong en het niet oké vond, maar ik zou hier ook jaloers van worden. Soms zijn mannen misschien niet zo subtiel en daardoor kan het verkeerd overkomen, waardoor ik me dan druk maak en jaloers wordt, maar dat betekent niet dat ik "fout zit".

    Goedemorgen op Facebook net zo. Soms is het onschuldig, maar er zijn ook echt dames die erop uit zijn en dan zou ik het ook niet leuk vinden.

    Natuurlijk heeft de rest gelijk dat jaloezie gevaarlijk is en je relatie kapot kan maken, maar ik wil even duidelijk maken dat het best kan zijn dat je jaloezie op deze momenten helemaal niet zo raar is.

    Ik raad je wel aan om open te zijn naar je vriend. En dan niet "hij weet het allemaal wel", maar op het moment of een halfuurtje later zeggen dat je jaloers bent. Waarom en hoe en wat. Dat is belangrijk. Misschien dat hij jou ook wel kan helpen als je het op het moment zegt.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ben ik de enige die het heel awkward vind als er op de tv/radio over seks wordt gepraat, wanneer je ouders/andere familieleden daar bij zitten? Ik voel me dan gewoon echt ongemakkelijk worden.
    Ik ben zelf 19 en heb nooit een gesprek gehad met m'n ouders over seks of iets (niet dat ik daar de behoefte aan heb, haha). (Heb daarbij ook nog nooit gezoend of ook maar iets met een jongen gedaan, dus het ligt wss ook daar aan :'))


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.