• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)





    [ bericht aangepast op 28 aug 2017 - 0:24 ]


    Tijd voor koffie.

    Gareth schreef:
    (...)

    Maar gaat die tweeling erop in? Want als ze dat doen, zijn zij er ook schuldig aan denk ik. :')

    De tweelingzus had 'm volgens mij een klap voor z'n kop verkocht, want zij heeft nooit aangegeven dat zij iets in hem zag. En ik denk dat zijn vriendin het niet snel daarna had uitgemaakt. Dit was allemaal ongeveer vijf jaar geleden gebeurd.
    Hij had daarvoor trouwens een relatie gehad met een andere vriendin van mij die vier jaar jonger is en daarna ook nog met een andere vriendin die zes jaar jonger is.
    Hij kent mijn vader, dus daarom heeft hij mij waarschijnlijk "overgeslagen". Voor de rest had hij wel een move op al mijn vriendinnen gemaakt, die niet allemaal succesvol waren voor hem.

    In september gaat hij trouwen met een meid van zijn leeftijd en ik hoorde iets over een verhuizing naar de andere kant van het land. Ik wilde gelijk hulp aanbieden met verhuizen. Hoe eerder hij weg is namelijk, hoe beter. Maar waarschijnlijk gaat het verhuizen niet door. Which is a shame.
    Zijn verloofde is op zich wel aardig, maar ik heb gewoon niet zo'n zin om met haar te praten, door hem.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    ^ Dan lokt hij het gewoon zelf uit. Het verbaasd me eigenlijk niet eens, want er komen wel vaker van zulke gozers langs die denken dat ze leuk zijn met zulk soort opmerkingen. Ik weet niet wat ze ermee willen bereiken, behalve dat het onbeschoft is naar de desbetreffende tweeling toe.
    Hij leert ook duidelijk niet van zijn keuzes. Ik hoop dat hij toch gaat verhuizen, HAHA.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nog ongeveer 3 weken flink stressen en dan zie ik mijn vriend ook weer eens! \o/


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Ik heb nu ongeveer een jaar een relatie met mijn vriend. We zijn al die tijd long distance geweest met een reistijd van 4,5u, en omdat het nu vakantie is kan ik eindelijk twee volle weken tijd met hem doorbrengen. De eerste week is nu voorbij
    Nu heeft hij normaal gesproken al niet zo'n hoge sex drive maar we hebben het toen ik aankwam 1x gedaan en sindsdien niet meer. Ik probeerde initiatief te nemen maar hier ben ik mee gestopt toen hij al afwerend reageerde op zoenen, onder het mom van 'zijn eigen ding willen doen'. Ik probeer dit te begrijpen aangezien hij erg introvert is en ik niet, maar ik begin me er inmiddels wel erg onzeker over te voelen.
    Iemand tips of advies over wat ik kan doen? :/

    [ bericht aangepast op 29 juli 2017 - 8:02 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Saturnz schreef:
    Ik heb nu ongeveer een jaar een relatie met mijn vriend. We zijn al die tijd long distance geweest met een reistijd van 4,5u, en omdat het nu vakantie is kan ik eindelijk twee volle weken tijd met hem doorbrengen. De eerste week is nu voorbij
    Nu heeft hij normaal gesproken al niet zo'n hoge sex drive maar we hebben het toen ik aankwam 1x gedaan en sindsdien niet meer. Ik probeerde initiatief te nemen maar hier ben ik mee gestopt toen hij al afwerend reageerde op zoenen, onder het mom van 'zijn eigen ding willen doen'. Ik probeer dit te begrijpen aangezien hij erg introvert is en ik niet, maar ik begin me er inmiddels wel erg onzeker over te voelen.
    Iemand tips of advies over wat ik kan doen? :/


    Hmm. Ik zou het persoonlijk even laten, een dagje ofzo en dan het nog eens proberen. Reageert hij weer afwerend toch het gesprek aangaan? En dan zeggen dat jij er onzeker van wordt en je bang bent dat er iets mis is. Jullie zijn immers lang genoeg samen dat het niet echt meer awkward hoeft te zijn om er over te praten, toch?


    ///
    Ik heb een tijdje geen seks gehad en nu weer wel maar ik heb na die tijd steeds kramp in mijn buik die wel een dag aan houd. Ik heb een spiraaltje, maar hij heeft deze pas 1x geraakt dat het echt zeer deed. Iemand tips? Of die weet wat het precies is. Normaal heb ik dit niet zo en ook niet zo lang. Of zijn het gewoon spieren die ik al honderd jaar niet meer getraint heb, hahahaha!


    The truth is out there.

    Leliana schreef:
    (...)

    Hmm. Ik zou het persoonlijk even laten, een dagje ofzo en dan het nog eens proberen. Reageert hij weer afwerend toch het gesprek aangaan? En dan zeggen dat jij er onzeker van wordt en je bang bent dat er iets mis is. Jullie zijn immers lang genoeg samen dat het niet echt meer awkward hoeft te zijn om er over te praten, toch?


    ///
    Ik heb een tijdje geen seks gehad en nu weer wel maar ik heb na die tijd steeds kramp in mijn buik die wel een dag aan houd. Ik heb een spiraaltje, maar hij heeft deze pas 1x geraakt dat het echt zeer deed. Iemand tips? Of die weet wat het precies is. Normaal heb ik dit niet zo en ook niet zo lang. Of zijn het gewoon spieren die ik al honderd jaar niet meer getraint heb, hahahaha!


    Thanks, I'll try :3

    Ik zou even langs de huisarts gaan. Ik heb dit zelf ook een tijdje gehad met mijn spiraaltje, en het kan zijn dat hij is verschoven of er niet helemaal goed in zit. Dit zou de voorbehoedsfunctie niet moeten beïnvloeden maar het kan wel heeel vervelend voelen.
    Als de huisarts niks ziet bij een gynaecologisch onderzoek maar je blijft last houden kun je altijd nog een echo laten maken om er zeker van te zijn dat hij echt goed zit.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Saturnz schreef:
    (...)

    Thanks, I'll try :3

    Ik zou even langs de huisarts gaan. Ik heb dit zelf ook een tijdje gehad met mijn spiraaltje, en het kan zijn dat hij is verschoven of er niet helemaal goed in zit. Dit zou de voorbehoedsfunctie niet moeten beïnvloeden maar het kan wel heeel vervelend voelen.
    Als de huisarts niks ziet bij een gynaecologisch onderzoek maar je blijft last houden kun je altijd nog een echo laten maken om er zeker van te zijn dat hij echt goed zit.


    Dankjewel! Ja het zou opzich wel het spiraaltje kunnen zijn. Al had ik het ook als hij niet zo diep ging. Ik kijk het nog even aan maar als het aan houd ga ik zeker even naar de dokter!


    The truth is out there.

    Zijn hier mensen die de prikpil nemen?
    Ik ben aan het denken om aan de pil te gaan, maar ik denk niet dat ik die echt consistent elke dag zal kunnen innemen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Altomare schreef:
    Zijn hier mensen die de prikpil nemen?
    Ik ben aan het denken om aan de pil te gaan, maar ik denk niet dat ik die echt consistent elke dag zal kunnen innemen.


    Gewoon een alarm zetten, ik heb nog maar één dagje gemist op een halfjaar. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Gewoon een alarm zetten, ik heb nog maar één dagje gemist op een halfjaar. (:


    Oke, handig! Ik ga het gewoon eens aan de dokter vragen dan :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Altomare schreef:
    Zijn hier mensen die de prikpil nemen?
    Ik ben aan het denken om aan de pil te gaan, maar ik denk niet dat ik die echt consistent elke dag zal kunnen innemen.


    Neem hem op een vast moment in — ik neem hem bijvoorbeeld iedere ochtend na het tanden poetsen in, dan zie ik hem meteen liggen in de badkamer. Besides, als je er eens eentje vergeet is het geen ramp — dan neem je er de dag erma gewoon twee in.


    •

    Altomare schreef:
    Zijn hier mensen die de prikpil nemen?
    Ik ben aan het denken om aan de pil te gaan, maar ik denk niet dat ik die echt consistent elke dag zal kunnen innemen.


    Ja, ik (:

    Ik vind de prikpil super handig (:


    26 - 02 - '16

    Webster schreef:
    (...)

    Neem hem op een vast moment in — ik neem hem bijvoorbeeld iedere ochtend na het tanden poetsen in, dan zie ik hem meteen liggen in de badkamer. Besides, als je er eens eentje vergeet is het geen ramp — dan neem je er de dag erma gewoon twee in.


    Dat is ook goed om te weten, thanks!

    @Erieka: ik ben wel geen fan van naalden, dus ik zou het eerder uit gemak kiezen :') hoelang ben je daar zoet mee?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik lees dat er mensen zijn die een spiraaltje hebben. Hebben jullie het koperspiraaltje of het hormoonspiraaltje? En zo ja, wat is jullie ervaring hierover? Ik ben namelijk op zoek naar een voorbehoedsmiddel wat niet op basis van hormonen is.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Altomare schreef:
    (...)

    Dat is ook goed om te weten, thanks!

    @Erieka: ik ben wel geen fan van naalden, dus ik zou het eerder uit gemak kiezen :') hoelang ben je daar zoet mee?


    12 weken (:
    Ik haat naalden, maar op een gegeven moment went het en is het minder vervelend. (;


    26 - 02 - '16