• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)





    [ bericht aangepast op 28 aug 2017 - 0:24 ]


    Tijd voor koffie.

    Bools schreef:
    Ik heb seks gehad in het bos. Naast een druk fietspad. Ik wil niet weten hoeveel mensen het hebben gezien.


    Jeetje, was je dan niet bang dat er eentje zo van z'n fiets afstapt en er een scene van ging maken? ;o


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Micaela schreef:
    (...)

    HAHA omg. Dat je dat durft zeg.


    Ik weet ook niet wat me bezielde, maar het was wel spannend ;p


    When I'm with you I feel save, like I'm home.

    Manoeuvre schreef:
    (...)

    Jeetje, was je dan niet bang dat er eentje zo van z'n fiets afstapt en er een scene van ging maken? ;o


    Ik wil er gewoon niet over nadenken, zeker het feit dat iemand kon afstappen. Of nog erger; filmen en op Dumpert zetten.


    When I'm with you I feel save, like I'm home.

    Iversen schreef:
    (...)
    Ja inderdaad.

    Ik vind het heerlijk om vies te praten tijdens seks. :') En mijn vriend ook.

    Een ultieme afknapper heb ik bij mijn huidige vriend nog niet ontdekt. Maar mijn ex vond dat ik 'er maar even doorheen moest' als het wat pijnlijk was. Eikel.


    Wat een lul (het taalgebruik weer hoor). Mijn vriend heeft zaterdagavond, toen ik half dronken was, weer anal geprobeerd met me. Met mijn consent natuurlijk, sterker nog, door die drank had ik er juist zin in en was ik een stuk minder zenuwachtig. Helaas was hij te bang dat hij me echt pijn ging doen, gezien ik bij ieder beetje pijn piepte, gewoon omdat het zo vreemd is en een ander soort pijn is. Uiteindelijk is er niet veel meer dan de eikel binnen geweest, maar het was beter dan andere keren, gezien het al een stuk beter ging. Ik werd helaas zondagmorgen wakker met een droge bek, koppijn en misselijkheid wat nog geen halfuur later eindigde in een potje overgeven door de drank. Oeps. Maar, geen last gehad van de anale seks toen ik naar de wc moest.

    Ik vind het gewoon echt niet kunnen als mannen dat zeggen. Misschien dat het lag aan het feit dat hij geen maagd meer was zelf? (Weet niet of dat zo was, want mijn vriend en ik waren beide nog maagd toen we voor het eerst seks hadden met elkaar, waardoor hij ook zenuwachtig was en bang om mij pijn te doen)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Bools schreef:
    (...)

    Ik weet ook niet wat me bezielde, maar het was wel spannend ;p


    Haha dat laatste kan ik me voorstellen.


    Aan niets denken is ook denken.

    ehm oke hai
    ik zal hier ook eens posten :')

    ik heb nu dus inofficieel een vriend, denk ik?
    maar dit is de eerste keer in mijn leven dat ik ook maar in de buurt van een relatie kom, en dit is redelijk relevant voor het feit dat ik gewoon schrik heb van alles wat komt kijken bij intimiteit? ik ben ook enorm onzeker en ik weet gewoon de helft van de tijd niet wat ik aan het doen ben (dit heeft betrekking op alles in het algemeen, want het enige wat we doen is kussen en handjes vasthouden).
    oke en nu voel ik me helemaal stom maar ik moest het gewoon ergens kwijt. als iemand advies ofzoiets heeft, please gooi dat mijn richting uit ;-;


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Altomare schreef:
    ehm oke hai
    ik zal hier ook eens posten :')

    ik heb nu dus inofficieel een vriend, denk ik?
    maar dit is de eerste keer in mijn leven dat ik ook maar in de buurt van een relatie kom, en dit is redelijk relevant voor het feit dat ik gewoon schrik heb van alles wat komt kijken bij intimiteit? ik ben ook enorm onzeker en ik weet gewoon de helft van de tijd niet wat ik aan het doen ben (dit heeft betrekking op alles in het algemeen, want het enige wat we doen is kussen en handjes vasthouden).
    oke en nu voel ik me helemaal stom maar ik moest het gewoon ergens kwijt. als iemand advies ofzoiets heeft, please gooi dat mijn richting uit ;-;


    Ik denk dat heel veel mensen/meiden dat hebben bij een eerste relatie en een eerste keer intiem zijn (of dat nou zoenen, of naakt zijn of seks hebben is).

    Ik weet niet hoe je toekomstige vriend is, maar misschien kun je het hem vertellen. Daarbij hoef je echt niet direct in de relatie je kleren uit en van allerlei seksdingen te doen. Sommigen wachten 2 jaar, anderen 4 weken, en de meesten iets er tussen in.

    Luister naar je gevoel, misschien kom je op een punt dat je het nog wel eng vindt, maar het stiekem ook wil - vertel het dan. Probeer een manier te vinden waarbij jij je prettig voelt met proberen. Bijvoorbeeld dat je altijd mag vragen/zeggen te stoppen. Ook als je 1 seconde geleden nog zei dat je het wel wilde.
    (Dit geldt voor zo'n beetje alles intiems in de relatie)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik BeN SpOnGeboOB eN iK bEn SeKsVerSLaAfD


    Ik BeN Er KlAAr VoOr!

    M0NA schreef:
    (...)

    Ik denk dat heel veel mensen/meiden dat hebben bij een eerste relatie en een eerste keer intiem zijn (of dat nou zoenen, of naakt zijn of seks hebben is).

    Ik weet niet hoe je toekomstige vriend is, maar misschien kun je het hem vertellen. Daarbij hoef je echt niet direct in de relatie je kleren uit en van allerlei seksdingen te doen. Sommigen wachten 2 jaar, anderen 4 weken, en de meesten iets er tussen in.

    Luister naar je gevoel, misschien kom je op een punt dat je het nog wel eng vindt, maar het stiekem ook wil - vertel het dan. Probeer een manier te vinden waarbij jij je prettig voelt met proberen. Bijvoorbeeld dat je altijd mag vragen/zeggen te stoppen. Ook als je 1 seconde geleden nog zei dat je het wel wilde.
    (Dit geldt voor zo'n beetje alles intiems in de relatie)


    Dank je ^^
    Ja, hij is wel enorm geduldig en hij weet ook dat ik er wat mee zit. Maar dank je voor de tips, ik probeer ze te onthouden ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    MT

    Ugh... Ik moet even mijn hart luchten en het gaat gedeeltelijk over seks, dus ik vind dat ik hier mijn hart mag luchten.

    Ik ken een jongen die toentertijd 19 jaar was toen hij wat met één van mijn vriendinnen kreeg, die toen 16 was. Ik ken hem langer dan dat ik bevriend ben met haar.
    Gisteravond heb ik dus gehoord dat hij haar ontmaagd heeft op die leeftijd. Dat is op zich geen probleem. Dat gebeurt (bijna) iedereen een keer.

    Maar sinds een jaar of twee vind ik hem een ongelooflijke klootzak, omdat hij geprobeerd heeft wat te krijgen met mijn/zijn vriendin haar tweelingzus die ook een vriendin van me is. Die zus was daar alleen helemaal niet van gediend.
    Eerst dacht ik dat het stel geen seks had gehad en dat er alleen meerdere pogingen waren tot zoenen bij die tweelingzus, maar dat verhaal ligt dus anders.
    Hij dacht zeker: "Nou. Nu heb ik tweelingzus #1 gehad, laat ik maar verdergaan met tweelingzus #2."

    Is het dan gek als mijn vertrouwen in hem helemaal weg is? Want ik vind het niet kunnen dat hij zoiets geflikt heeft bij mijn vriendinnen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Brendon schreef:
    Ugh... Ik moet even mijn hart luchten en het gaat gedeeltelijk over seks, dus ik vind dat ik hier mijn hart mag luchten.

    Ik ken een jongen die toentertijd 19 jaar was toen hij wat met één van mijn vriendinnen kreeg, die toen 16 was. Ik ken hem langer dan dat ik bevriend ben met haar.
    Gisteravond heb ik dus gehoord dat hij haar ontmaagd heeft op die leeftijd. Dat is op zich geen probleem. Dat gebeurt (bijna) iedereen een keer.

    Maar sinds een jaar of twee vind ik hem een ongelooflijke klootzak, omdat hij geprobeerd heeft wat te krijgen met mijn/zijn vriendin haar tweelingzus die ook een vriendin van me is. Die zus was daar alleen helemaal niet van gediend.
    Eerst dacht ik dat het stel geen seks had gehad en dat er alleen meerdere pogingen waren tot zoenen bij die tweelingzus, maar dat verhaal ligt dus anders.
    Hij dacht zeker: "Nou. Nu heb ik tweelingzus #1 gehad, laat ik maar verdergaan met tweelingzus #2."

    Is het dan gek als mijn vertrouwen in hem helemaal weg is? Want ik vind het niet kunnen dat hij zoiets geflikt heeft bij mijn vriendinnen.


    Ik vind het niet gek dat je vertrouwen dan weg is tbh.


    26 - 02 - '16

    Ik ga me hier even melden, want ik heb sinds kort een lief, en heeeel veel vragen. Je mag hier toch meer dingen plaatsen over intieme dingen dan enkel seks, toch?
    Zo ja, heb ik al mijn eerste vraag: hoe weet je of je klaar bent om te tongzoenen? Want ik voel dat mijn vriend steeds probeert, maar ik weet niet of ik er nog niet klaar voor ben, of niet durf omdat ik het nog nooit gedaan heb.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik ga me hier even melden, want ik heb sinds kort een lief, en heeeel veel vragen. Je mag hier toch meer dingen plaatsen over intieme dingen dan enkel seks, toch?
    Zo ja, heb ik al mijn eerste vraag: hoe weet je of je klaar bent om te tongzoenen? Want ik voel dat mijn vriend steeds probeert, maar ik weet niet of ik er nog niet klaar voor ben, of niet durf omdat ik het nog nooit gedaan heb.


    Dat is moeilijk te definiëren, maar voor mij is er een groot verschil tussen 'ergens niet klaar voor zijn' en 'ergens bang voor zijn' qua gevoel. In het eerste geval denk ik dat je meer een afkeer hebt, het gevoel dat je het echt niet ziet zitten. Als je bang bent en daardoor gewoon niet durft, wil je het ergens wel, maar weet je niet goed hoe je het moet aanpakken. Dat is in elk geval het onderscheid dat ik altijd heb ervaren.
    Ik denk dat het belangrijk is dat je hierover open praat met je vriend. Het is helemaal niet erg om te zeggen dat je hier onzeker over bent en dat je niet goed weet wat je wilt. Hij zal dat zeker begrijpen als hij je echt graag ziet. (:


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Patholoog schreef:
    Ik ga me hier even melden, want ik heb sinds kort een lief, en heeeel veel vragen. Je mag hier toch meer dingen plaatsen over intieme dingen dan enkel seks, toch?
    Zo ja, heb ik al mijn eerste vraag: hoe weet je of je klaar bent om te tongzoenen? Want ik voel dat mijn vriend steeds probeert, maar ik weet niet of ik er nog niet klaar voor ben, of niet durf omdat ik het nog nooit gedaan heb.



    Als je er inderdaad een grote afkeer voor hebt of je bent nog niet zeker, dan is het waarschijnlijk een nee. Als je denkt dat je het graag wilt proberen of je bent nieuwsgierig is het waarschijnlijk een ja. Wees niet bang dat je het verprutst, meestal gaat tongzoenen vanzelf.