• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)





    [ bericht aangepast op 28 aug 2017 - 0:24 ]


    Tijd voor koffie.

    Patholoog schreef:
    Ik ga me hier even melden, want ik heb sinds kort een lief, en heeeel veel vragen. Je mag hier toch meer dingen plaatsen over intieme dingen dan enkel seks, toch?
    Zo ja, heb ik al mijn eerste vraag: hoe weet je of je klaar bent om te tongzoenen? Want ik voel dat mijn vriend steeds probeert, maar ik weet niet of ik er nog niet klaar voor ben, of niet durf omdat ik het nog nooit gedaan heb.


    lol ik kan ook eens ergens over meepraten
    Mijn vriend probeert het ook wel af en toe, en als je het op het moment niet voelt om erin mee te gaan, maak hem dat dan gewoon duidelijk. Ofwel neem je het kussen een stap terug, of zoals de anderen zeiden, praat er met hem over ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik kan zelf maar niet wennen aan het gevoel van een tongzoen. Het voelen van mijn vriend zijn tong vind ik heel gek aanvoelen, daarom hou ik het liever bij "kusjes".

    [ bericht aangepast op 12 juli 2017 - 21:52 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Brendon schreef:
    Ugh... Ik moet even mijn hart luchten en het gaat gedeeltelijk over seks, dus ik vind dat ik hier mijn hart mag luchten.

    Ik ken een jongen die toentertijd 19 jaar was toen hij wat met één van mijn vriendinnen kreeg, die toen 16 was. Ik ken hem langer dan dat ik bevriend ben met haar.
    Gisteravond heb ik dus gehoord dat hij haar ontmaagd heeft op die leeftijd. Dat is op zich geen probleem. Dat gebeurt (bijna) iedereen een keer.

    Maar sinds een jaar of twee vind ik hem een ongelooflijke klootzak, omdat hij geprobeerd heeft wat te krijgen met mijn/zijn vriendin haar tweelingzus die ook een vriendin van me is. Die zus was daar alleen helemaal niet van gediend.
    Eerst dacht ik dat het stel geen seks had gehad en dat er alleen meerdere pogingen waren tot zoenen bij die tweelingzus, maar dat verhaal ligt dus anders.
    Hij dacht zeker: "Nou. Nu heb ik tweelingzus #1 gehad, laat ik maar verdergaan met tweelingzus #2."

    Is het dan gek als mijn vertrouwen in hem helemaal weg is? Want ik vind het niet kunnen dat hij zoiets geflikt heeft bij mijn vriendinnen.

    Als tweeling wil ik graag zeggen dat ik dubbel cringe bij dit verhaal. Wat een zak. Hopelijk weten zij dat ook en hebben ze 'm laten vallen als een baksteen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Brendon schreef:
    Ik kan zelf maar niet wennen aan het gevoel van een tongzoen. Het voelen van mijn vriend zijn tong vind ik heel gek aanvoelen, daarom hou ik het liever bij "kusjes".


    Ik vind het ook wel vreemd, maar soms voelt het wel fijn (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Brendon schreef:
    Ugh... Ik moet even mijn hart luchten en het gaat gedeeltelijk over seks, dus ik vind dat ik hier mijn hart mag luchten.

    Ik ken een jongen die toentertijd 19 jaar was toen hij wat met één van mijn vriendinnen kreeg, die toen 16 was. Ik ken hem langer dan dat ik bevriend ben met haar.
    Gisteravond heb ik dus gehoord dat hij haar ontmaagd heeft op die leeftijd. Dat is op zich geen probleem. Dat gebeurt (bijna) iedereen een keer.

    Maar sinds een jaar of twee vind ik hem een ongelooflijke klootzak, omdat hij geprobeerd heeft wat te krijgen met mijn/zijn vriendin haar tweelingzus die ook een vriendin van me is. Die zus was daar alleen helemaal niet van gediend.
    Eerst dacht ik dat het stel geen seks had gehad en dat er alleen meerdere pogingen waren tot zoenen bij die tweelingzus, maar dat verhaal ligt dus anders.
    Hij dacht zeker: "Nou. Nu heb ik tweelingzus #1 gehad, laat ik maar verdergaan met tweelingzus #2."

    Is het dan gek als mijn vertrouwen in hem helemaal weg is? Want ik vind het niet kunnen dat hij zoiets geflikt heeft bij mijn vriendinnen.


    Maar gaat die tweeling erop in? Want als ze dat doen, zijn zij er ook schuldig aan denk ik. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb mijn vriend iets beloofd vanavond, maar ik ben nog steeds lichtelijk ongesteld. Help? :$


    oi, suzy

    Jure schreef:
    Ik heb mijn vriend iets beloofd vanavond, maar ik ben nog steeds lichtelijk ongesteld. Help? :$


    Je lichaam gaat voor, als jij je niet comfortabel voelt hoef je het niet te doen. Seks tijdens ongesteld zijn kan natuurlijk wel, onthoud wel gebruik anticonceptie! Er is nog steeds een mogelijkheid dat je zwanger kan worden.
    Plus zeg het gewoon tegen je vriend, dan zie je direct hoe hij reageert. Maar het belangrijkste is, wil jij verder? Voel je ongemakkelijk erbij? Dan niet doen.

    WenseKronik schreef:
    (...)

    Je lichaam gaat voor, als jij je niet comfortabel voelt hoef je het niet te doen. Seks tijdens ongesteld zijn kan natuurlijk wel, onthoud wel gebruik anticonceptie! Er is nog steeds een mogelijkheid dat je zwanger kan worden.
    Plus zeg het gewoon tegen je vriend, dan zie je direct hoe hij reageert. Maar het belangrijkste is, wil jij verder? Voel je ongemakkelijk erbij? Dan niet doen.

    Haha, ik wil het zelf ook graag. Maar #bloederigetroep :') handdoeken ftw (krul)


    oi, suzy

    Naja anders, ik zit op reddit en was ook een vrouwen topic. Een vrouw zei dat ze op haar een na laatste ongesteld dag dan de douchekop erop zet en zichzelf "vingert" om het overige bloedproppen/bloed eruit te halen...
    Weet niet of het echt iets is x)

    WenseKronik schreef:
    Naja anders, ik zit op reddit en was ook een vrouwen topic. Een vrouw zei dat ze op haar een na laatste ongesteld dag dan de douchekop erop zet en zichzelf "vingert" om het overige bloedproppen/bloed eruit te halen...
    Weet niet of het echt iets is x)

    Ja, dat heb ik de vorige keer wel gedaan haha, maar ben het nu vergeten... (cat) Ach we zien wel hoe het loopt


    oi, suzy

    We hebben trouwens vandaag getongzoend midden in een park als een cliché romantisch koppel, hahaha en het voelde kinda vreemd, maar niet verkeerd.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jure schreef:
    (...)
    Haha, ik wil het zelf ook graag. Maar #bloederigetroep :') handdoeken ftw (krul)


    Hahaha. Ja... handdoeken of onder de douche!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Patholoog schreef:
    We hebben trouwens vandaag getongzoend midden in een park als een cliché romantisch koppel, hahaha en het voelde kinda vreemd, maar niet verkeerd.


    Yay ^^

    Ik heb vandaag ook wat grenzen verlegd, wat misschien niet het beste idee was aangezien ik vandaag/morgen voor twee weken op vakantie vertrek :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Altomare schreef:
    (...)

    Yay ^^

    Ik heb vandaag ook wat grenzen verlegd, wat misschien niet het beste idee was aangezien ik vandaag/morgen voor twee weken op vakantie vertrek :')


    Hoezo niet het beste idee?

    WenseKronik schreef:
    (...)

    Hoezo niet het beste idee?


    Het was wel fijn, maar nu ben ik gewoon twee weken gefrustreerd tot ik hem weer zie :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.