• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)





    [ bericht aangepast op 28 aug 2017 - 0:24 ]


    Tijd voor koffie.

    LittleOwlet schreef:
    (...)

    We hebben afgesproken geen geheimen te hebben, dus dan mag ik kijken toch? Ik bedoel, dat is immers te afspraak.

    Maar goed, ik zal eens kijken wat mijn thuishulp hierover te zeggen heeft, misschien kan zij mij wellicht helpen. Ik zie haar morgen toch.


    Sorry, maar als ik met m'n vriend afspreek geen geheim te hebben en vervolgens kijkt hij overal in, had ik het meteen uitgemaakt. Vertrouwen staat op één, ondanks de afspraak. Je moet hier echt goed met je vriend over praten en voor gaan zitten.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik denk, LittleOwlet, dat je niet eens zozeer relatie therapie moet krijgen, of professionele hulp gebasseerd op deze problemen, maar wel professionele hulp op een ander vlak. Ik denk namelijk dat het veel dieper zit dan alleen de jaloezie naar andere meiden door onzekerheid. Ik denk dat het heel goed voor je zou zijn om even flink de tijd te nemen om op jezelf te gaan reflecteren en op je eigen te focussen. Misschien met een psycholoog, misschien met je ouders, maar sowieso iemand waarvan jij echt voelt dat die jou hie serieus in kan helpen. Dat je een plan opstelt om aan jezelf te werken en je beter in je vel zit, als je er zelf beter van wordt, dan wordt je relatie dat automatisch ook.


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Mijn vriend heeft er vandaag met zijn collega's over gepsproken en die zeggen dat hij mij hiermee moet helpen. Hij zelf heeft ook beloofd mij hierin te helpen en ik heb gezegd dat ik het ook probeer, ondanks dat ik het heel erg moeilijk vind.
    Daarnaast gaat hij een boksbal voor mij kopen(wat ik echt heel lief vind) zodat ik mijn innerlijke woede, verdriet en alles eeop kan uiten.
    Ik krop alles namelijk heel erg op en dat is ook niet goed.

    Jullie adviezen ga ik sowieso meenemen hierin en ik ga het met mijn thuisbegeleider zeker over hebben, want ik wil gewoon dat dit goed komt.

    En ja, ik denk ook dat het vele malen dieper zit dan alleen onzekerheid, want ik ben vroeger ook heel erg gepest geworden, in de maling genomen, uitgescholden en noem maar op. Mijn vriend heeft echter een soortgelijke geschiedenis als ik, dus wij kunnen elkaar er sowieso wel in vinden.

    Ik vertelde hem daarstraks dat hij thuis kwam van werk ook dat ik het er hier met jullie over gehad heb en uitgelegd wat hier allemaal verteld is en zo. Ik hoop echt dat we hier samen uit kunnen komen, want (zoals hij zelf ook zei) we hebben teveel samen meegemaakt om dit zomaar aan de kant te gooien.

    Bedankt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké, vraagje. Wat is jullie grootste afknapper in bed?

    Ik heb nu twee keer een one night stand gehad en ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg, maar ze blijven plakken. Ik dacht altijd dat er een ongeschreven regel was dat je s ochtends gewoon snel moet verdwijnen, maar beide kerels zijn echt lang blijven hangen. En ook heeeel erg intiem doen erna, dus willen knuffelen, kusjes geven. Ik krijg daar echt de kriebels van als ik iemand eigenlijk niet ken. Ik vind dat ook veel intiemer dan seks lol. Oh en te veel praten vind ik ook echt helemaal niks, brr.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Oké, vraagje. Wat is jullie grootste afknapper in bed?

    Ik heb nu twee keer een one night stand gehad en ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg, maar ze blijven plakken. Ik dacht altijd dat er een ongeschreven regel was dat je s ochtends gewoon snel moet verdwijnen, maar beide kerels zijn echt lang blijven hangen. En ook heeeel erg intiem doen erna, dus willen knuffelen, kusjes geven. Ik krijg daar echt de kriebels van als ik iemand eigenlijk niet ken. Ik vind dat ook veel intiemer dan seks lol. Oh en te veel praten vind ik ook echt helemaal niks, brr.


    Ik heb welgeteld twee keer het bed met iemand gedeeld en dat was allebei de keren niet echt een succes. :') Ik lag als een zeester en hij lag bovenop me en verder gebeurde er weinig spannends, zeg maar. :'D Dat vond ik redelijk teleurstellend. Er moet wel wat gebeuren. Nog nooit een onenightstand gehad, though. Lijkt me verschrikkelijk. Dat knuffelen en kusjes lijkt me meer iets voor als je oprecht een relatie hebt/krijgt.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    (...)

    Ik heb welgeteld twee keer het bed met iemand gedeeld en dat was allebei de keren niet echt een succes. :') Ik lag als een zeester en hij lag bovenop me en verder gebeurde er weinig spannends, zeg maar. :'D Dat vond ik redelijk teleurstellend. Er moet wel wat gebeuren. Nog nooit een onenightstand gehad, though. Lijkt me verschrikkelijk. Dat knuffelen en kusjes lijkt me meer iets voor als je oprecht een relatie hebt/krijgt.


    Hm ja, dat klinkt inderdaad niet bijzonder spannend inderdaad :/ Nou de eerste one night stand was echt om over mijn ex heen te komen, dus dat was niet zo heel erg ehh handig. En de twee was niet echt een one night stand als in dat ik hem op stap leerde kennen en mee naar huis heb genomen (dat was de eerste keer wel zo, noooooit meer). Ik kende hem al langer en we gingen gewoon samen chillen en ja, toen gebeurde het zegmaar, maar hij is ook niet echt boyfriend/fwb material.

    Maar inderdaad, ik vind dat ook echt iets voor in een relatie, netzoals elkaars hand vasthouden en dat soort dingen.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2017 - 15:03 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Oké, vraagje. Wat is jullie grootste afknapper in bed?

    Ik heb nu twee keer een one night stand gehad en ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg, maar ze blijven plakken. Ik dacht altijd dat er een ongeschreven regel was dat je s ochtends gewoon snel moet verdwijnen, maar beide kerels zijn echt lang blijven hangen. En ook heeeel erg intiem doen erna, dus willen knuffelen, kusjes geven. Ik krijg daar echt de kriebels van als ik iemand eigenlijk niet ken. Ik vind dat ook veel intiemer dan seks lol. Oh en te veel praten vind ik ook echt helemaal niks, brr.


    Mijn vriend die nog net voordat ik hem een blowjob geef of net na de seks een scheet laat. Of dat hij gelijk iets gaat opzoeken of aan gaat kleden na de seks. (En eigenlijk ook zijn okselhaar dat je bijna kan vlechten, maar daar gaat hij toch nooit iets aan doen ben ik bang)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Gelijk heb je. :'D Ik zit ook steeds van 'hoe zou het zijn' maar tegelijkertijd weet ik dat ik het toch niet durf. :'D Ik ben sowieso totaal niet lichamelijk ingesteld en het liefst vermijd ik lichamelijk contact, lol.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gelijk aankleden na de seks vind ik inderdaad ook erg annoying


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Helaas ben ik vaak degene die een (kut-)scheetje laat :9~ Dat komt vooral voor vlak na een doggy style, want lucht...


    oi, suzy

    Iversen schreef:
    Helaas ben ik vaak degene die een (kut-)scheetje laat :9~ Dat komt vooral voor vlak na een doggy style, want lucht...


    Zo'n haat daaraan.


    Kaur schreef:
    (...)

    Zo'n haat daaraan.

    Ja inderdaad.

    Ik vind het heerlijk om vies te praten tijdens seks. :') En mijn vriend ook.

    Een ultieme afknapper heb ik bij mijn huidige vriend nog niet ontdekt. Maar mijn ex vond dat ik 'er maar even doorheen moest' als het wat pijnlijk was. Eikel.


    oi, suzy

    Owlet schreef:
    Ben ik de enige die het heel awkward vind als er op de tv/radio over seks wordt gepraat, wanneer je ouders/andere familieleden daar bij zitten? Ik voel me dan gewoon echt ongemakkelijk worden.
    Ik ben zelf 19 en heb nooit een gesprek gehad met m'n ouders over seks of iets (niet dat ik daar de behoefte aan heb, haha). (Heb daarbij ook nog nooit gezoend of ook maar iets met een jongen gedaan, dus het ligt wss ook daar aan :'))


    Een keer kwam het woord 'impotentie' voorbij op TV, dus ik vroeg aan mijn moeder wat het betekende. Heerlijk ongemakkelijk.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik heb seks gehad in het bos. Naast een druk fietspad. Ik wil niet weten hoeveel mensen het hebben gezien.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2017 - 18:26 ]


    When I'm with you I feel save, like I'm home.

    Bools schreef:
    Ik heb seks gehad in het bos. Naast een druk fietspad. Ik wil niet weten hoeveel mensen het hebben gezien.


    HAHA omg. Dat je dat durft zeg.


    Aan niets denken is ook denken.