• Welkom in het topic waar we zo seksueel bevrijd mogelijk proberen te zijn. Ben je wel eens 'toevallig' op een tube secondelijm gevallen? Wij begrijpen het. Bij de dokter terecht gekomen omdat je Actionman was gaan 'slaapwandelen'? Wij begrijpen het. Met je haren vast in zijn/haar gulp vanwege een sociologisch experiment? Wij begrijpen het.

    Nee, maar serieus; hier alles over seks en alles eromheen en wat ermee te maken heeft. Van SOA's tot eerste keren, van anticonceptie tot glijmiddel. Vraag het je mede-Quizletters. We zijn misschien niet gecertificeerd, maar sommige mensen zijn wel experts. Ik bedoel maar. (Blunders en ervaringen zijn ook welkom.)





    [ bericht aangepast op 28 aug 2017 - 0:24 ]


    Tijd voor koffie.

    Als je pil gebruikt zoals het hoort is deze 99% veilig,maar er is geen enkel voorbehoedsmiddel dat 100% veilig is.
    En idd, ook voor hij niet in je klaarkomt kun je zwanger worden van het 'voorvocht.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2017 - 20:44 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    Voorvocht wist ik wel hoor, haha. Maar ik kan niet tegen condooms dus ja ;’)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -wauw verkeerde topic-

    [ bericht aangepast op 8 nov 2017 - 17:21 ]


    oi, suzy

    MacTavish schreef:
    Aangezien ik net een goed cijfer terug heb gekregen (feestje!) kan ik lekker onbezorgd schrijven!

    verkeerde algemene topic maar gefeliciteerd!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    verkeerde algemene topic maar gefeliciteerd!

    goddamnit waarom ben ik zo'n doos ik bedoelde natuurlijk in het nano topic hahahah (krul)


    oi, suzy

    Goed, mijn vriend is dus in totaal een stuk of 50 keer vreemd gegaan en momenteel werken we echt heel hard aan onze relatie en ik moet zeggen dat het ook wel weer de goede kant op gaat.
    Maar ik zit hem nu wijs te maken dat ik door dit alles geen seks meer wil tot het huwelijk en man man man, krijgt er hier eentje even een hartaanval. Gelukkig zei hij wel dat hij het zou respecteren, hoewel hij er niet blij mee is, dus hij is door m'n test heen gekomen :Y)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Mijn god, 50 keer vreemd gegaan


    No growth of the heart is ever a waste

    FireKeeper schreef:
    Goed, mijn vriend is dus in totaal een stuk of 50 keer vreemd gegaan en momenteel werken we echt heel hard aan onze relatie en ik moet zeggen dat het ook wel weer de goede kant op gaat.
    Maar ik zit hem nu wijs te maken dat ik door dit alles geen seks meer wil tot het huwelijk en man man man, krijgt er hier eentje even een hartaanval. Gelukkig zei hij wel dat hij het zou respecteren, hoewel hij er niet blij mee is, dus hij is door m'n test heen gekomen :Y)

    Echt no offense, je zult er ongetwijfeld je redenen voor hebben, maar ik had hem al lang het huis uit geschopt.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Glam schreef:
    (...)
    Echt no offense, je zult er ongetwijfeld je redenen voor hebben, maar ik had hem al lang het huis uit geschopt.


    Op dat punt heb ik ook wel gestaan en we zijn ook een poos uit elkaar geweest. Momenteel gaat het ook echt niet zo goed als voorheen als voor al deze shit want ja, trust issues enzo. Maar hij doet z'n best, ik doe m'n best en we komen er wel weer uit. Hoop ik.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Glam schreef:
    (...)
    Echt no offense, je zult er ongetwijfeld je redenen voor hebben, maar ik had hem al lang het huis uit geschopt.

    Same here, ik zou die knakker écht niet meer kunnen vertrouwen. Iets over het aard van het beestje?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    FireKeeper schreef:
    (...)

    Op dat punt heb ik ook wel gestaan en we zijn ook een poos uit elkaar geweest. Momenteel gaat het ook echt niet zo goed als voorheen als voor al deze shit want ja, trust issues enzo. Maar hij doet z'n best, ik doe m'n best en we komen er wel weer uit. Hoop ik.


    Kijk, ik zal niks zeggen over het vreemdgaan, want wat wij lezen is maar een kleine samenvatting en er zal vast wel een heel verhaal aan zitten waarom jij vindt dat dit de moeite waard is om te redden. Maar ik kan wel zeggen, dat als het vertrouwen bij jou is geknakt en dat is nu wat jouw relatie anders/"slechter" maakt dan is dat juist goed. Want dan ligt er tenminste druk op de ketel en wordt er tenminste van beide kant aan gewerkt. Als het weer was als het altijd was geweest, dan was er geen genezing en geen kans. Maar houd je ogen open en luister naar jouw gevoel, als er ook maar iets gebeurd waar bij je, je niet goed voelt, probeer het niet te verdringen. Maak het altijd een punt.


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Intieme vraag: wat zijn seksuele fantasieën die wel in je hoofd bestaan maar die je niet uitvoert? 🙃

    i fantasized about a teacher en over oudere mannen durpldurp.


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    Intieme vraag: wat zijn seksuele fantasieën die wel in je hoofd bestaan maar die je niet uitvoert? 🙃
    i fantasized about a teacher en over oudere mannen durpldurp.

    Zoenen en eventueel verdergaan met een vrouw. Maar ik heb persoonlijk een beste legitieme reden om het niet te doen, omdat ik een vriend heb en monogaam ben. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Salaryman schreef:
    Intieme vraag: wat zijn seksuele fantasieën die wel in je hoofd bestaan maar die je niet uitvoert? 🙃
    i fantasized about a teacher en over oudere mannen durpldurp.


    Ik lees eigenlijk alleen maar yuri hentai (ofwel lesbian). Ergens lijkt een trio met een vrouw me wel interessant of gewoon ik en een andere dame alleen, maar de enige vrouwen die me aanspreken zijn fictional characters en daarbij lijkt het me ook superawkward. Dus naja, ik hou het gewoon bij hentai.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Iemand bezwaar als ik een vraag stel over het spiraaltje? Nee? Mooi.

    Drie weken geleden heb ik een spiraaltje laten zetten. En ik bloed sindsdien echt constant. Niet veel, maar constant. Ik weet dat dit redelijk normaal is, maar iemand enige ervaring hoe lang dit kan duren enzo? Like, 1 dag niet ongesteld geweest -en gelijk tussen de lakens gedoken ghehe- maar verder de hele tijd.


    Edit; ik zit op mn telefoon dus kan niet makkelijk nieuw topic openen, iemand die dit zou willen doen? 🙈

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 13 nov 2017 - 0:12 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die