• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.
    Dit topic is niet bedoeld om te zeuren of je dagelijkse problemen kwijt te kunnen!


    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.




    James Bond is overrated :9~


    oi, suzy

    Mensen die continu dom lopen te praten over het hele vluchtelingen probleem zouden zelf eigenlijk ook niks moeten verwachten mochten ze ooit in dezelfde situatie belanden (cat)


    El Diablo.

    Jure schreef:
    James Bond is overrated :9~

    Daar ben ik het zeker mee eens. AMEN.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cranston schreef:
    Ik erger mij dood aan mensen die moeilijk doen over dat de actrice die gecast is voor Jasmine niet Arabisch is.

    Dat begrijp ik wel, om eerlijk te zijn. Net zoals dat Mulan simpelweg door een Chinese vrouw gespeeld hoort te worden. Enzovoorts. Laat de originele rollen gewoon in z'n waarde. Er zijn te vaak films geweest die (in mijn ogen) verpest zijn doordat het plots door een blank (of andere kleur) persoon wordt gespeeld. Dat is gewoon een fout, klaar. Ik heb zo het idee dat de filmindustrie alleen acteurs neemt omdat ze bekend zijn en ze niet eens hun best doen om het te laten kloppen. En, ik denk dat ik ook wel kan zeggen dat de (meeste) mensen die zelf asian, black, white, etc. zijn, verwachten dat het ook klopt en dit verwachten. Het is naar mijn mening een verkloting van het origineel als het niet zo is. Dan is het gewoon om het geld en uitmelken te doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cranston schreef:
    cara delevingne is overrated.

    Yes. :Y)


    Ik wil een tuin vol egels

    Cranston schreef:
    cara delevingne is overrated.

    Ik vind haar ook een slechte actrice


    Seasons will change, but I shall remain

    Oscura schreef:
    (...)
    Ik vind haar ook een slechte actrice


    + Ik vind haar wenkbrauwen echt super lelijk.


    26 - 02 - '16

    Ik erger me aan mensen die me ervan proberen te overtuigen dat 'Chris' toch echt geen meisjesnaam is.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Sacramental schreef:
    (...)
    Dat begrijp ik wel, om eerlijk te zijn. Net zoals dat Mulan simpelweg door een Chinese vrouw gespeeld hoort te worden. Enzovoorts. Laat de originele rollen gewoon in z'n waarde. Er zijn te vaak films geweest die (in mijn ogen) verpest zijn doordat het plots door een blank (of andere kleur) persoon wordt gespeeld. Dat is gewoon een fout, klaar. Ik heb zo het idee dat de filmindustrie alleen acteurs neemt omdat ze bekend zijn en ze niet eens hun best doen om het te laten kloppen. En, ik denk dat ik ook wel kan zeggen dat de (meeste) mensen die zelf asian, black, white, etc. zijn, verwachten dat het ook klopt en dit verwachten. Het is naar mijn mening een verkloting van het origineel als het niet zo is. Dan is het gewoon om het geld en uitmelken te doen.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Sacramental schreef:
    (...)
    Dat begrijp ik wel, om eerlijk te zijn. Net zoals dat Mulan simpelweg door een Chinese vrouw gespeeld hoort te worden. Enzovoorts. Laat de originele rollen gewoon in z'n waarde. Er zijn te vaak films geweest die (in mijn ogen) verpest zijn doordat het plots door een blank (of andere kleur) persoon wordt gespeeld. Dat is gewoon een fout, klaar. Ik heb zo het idee dat de filmindustrie alleen acteurs neemt omdat ze bekend zijn en ze niet eens hun best doen om het te laten kloppen. En, ik denk dat ik ook wel kan zeggen dat de (meeste) mensen die zelf asian, black, white, etc. zijn, verwachten dat het ook klopt en dit verwachten. Het is naar mijn mening een verkloting van het origineel als het niet zo is. Dan is het gewoon om het geld en uitmelken te doen.


    Maar dan ook dat blanke rollen ineens vervuld worden door gekleurde mensen, of niet?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    (...)

    Maar dan ook dat blanke rollen ineens vervuld worden door gekleurde mensen, of niet?


    Het moet gewoon kloppen met het originele verhaal / boek / whatever, vind ik


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    Het moet gewoon kloppen met het originele verhaal / boek / whatever, vind ik


    I agree


    26 - 02 - '16

    Oscura schreef:
    (...)
    Ik vind haar ook een slechte actrice
    Agree. Ik lees ook veel movie critics en velen hebben kritiek, maar volgens mij wordt er niet geluisterd.


    Shoganai i ne~

    Yellowstone schreef:
    (...)

    Het moet gewoon kloppen met het originele verhaal / boek / whatever, vind ik

    mee eens


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Apollonia schreef:
    Ik vind die lange autorit wanneer je op vakantie gaat wél leuk.



    Preach.