• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.
    Dit topic is niet bedoeld om te zeuren of je dagelijkse problemen kwijt te kunnen!


    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.




    Kendol schreef:
    (...)

    oke dan, ameen
    hah dat is islamitisch #youareshookhun


    dan is 't goed (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nu we het toch over Harry Potter hebben. Wát vindt iedereen toch zo fijn aan Luna? Geeez.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Yellowstone schreef:
    (...)

    dan is 't goed (cat)


    ame(e)n (cat)


    Heaven is a place that we all have

    Wasikowska schreef:
    Nu we het toch over Harry Potter hebben. Wát vindt iedereen toch zo fijn aan Luna? Geeez.


    JA


    Heaven is a place that we all have

    > Ik vind Spirit underrated.
    > Ik vind GoT overrated.
    > Ik vind Apple overrated.
    > Ik word niet warm of koud van 99,9% van alle poëzie. Ik vind het in de meeste gevallen gewoon een paar bij elkaar gegooide woorden die dan diepgang zouden moeten hebben.
    > Ik vind Nickelback best oké.
    > Ik vind clichés tof en in de meeste gevallen beter dan verhaallijnen die in allerlei bochten gewrongen zijn om maar origineel te zijn.
    > Ik vind Pokémon overrated.
    > Ik vind chocolade een gouden combinatie met pepermunt of pindakaas.
    > Ik vind het stom als mensen haten op mensen die alleen de films/whatever van een bepaalde serie kijken en zichzelf een fan noemen, om zichzelf vervolgens een 'betere' fan of wat dan ook te noemen. Ik bedoel, who cares even? Dat jij de boeken én films allebei hebt gelezen en gezien, betekent mijns inziens nog niet dat je meer recht hebt om het leuk te vinden dan iemand die enkel de films heeft gezien.
    > Ik vind ketchup echt heel vies en datzelfde geldt eigenlijk voor alles wat tomatensaus betreft.
    > Ik vond (als ik het nu alsnog zou kunnen krijgen: vind) fluorgebitjes lekker.


    She's imperfect but she tries

    Tad schreef:
    > Ik vind Spirit underrated.
    > Ik vind GoT overrated.
    > Ik vind Apple overrated.
    > Ik word niet warm of koud van 99,9% van alle poëzie. Ik vind het in de meeste gevallen gewoon een paar bij elkaar gegooide woorden die dan diepgang zouden moeten hebben.
    > Ik vind Nickelback best oké.
    > Ik vind clichés tof en in de meeste gevallen beter dan verhaallijnen die in allerlei bochten gewrongen zijn om maar origineel te zijn.
    > Ik vind Pokémon overrated.
    > Ik vind chocolade een gouden combinatie met pepermunt of pindakaas.
    > Ik vind het stom als mensen haten op mensen die alleen de films/whatever van een bepaalde serie kijken en zichzelf een fan noemen, om zichzelf vervolgens een 'betere' fan of wat dan ook te noemen. Ik bedoel, who cares even? Dat jij de boeken én films allebei hebt gelezen en gezien, betekent mijns inziens nog niet dat je meer recht hebt om het leuk te vinden dan iemand die enkel de films heeft gezien.
    > Ik vind ketchup echt heel vies en datzelfde geldt eigenlijk voor alles wat tomatensaus betreft.
    > Ik vond (als ik het nu alsnog zou kunnen krijgen: vind) fluorgebitjes lekker.


    After Aight!! Yes!!! Omg lekker


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Yellowstone schreef:
    Ik snap niet waarom zoveel mensen 'Amen' reageren op dingen waarmee ze het eens zijn. Zijn jullie dan zo christelijk? xd Zo niet is het gewoon hypocriet.

    Ramen

    [ bericht aangepast op 13 juli 2017 - 18:27 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Het is grote onzin dat plus size modellen tegenwoordig nog meer worden toegejuicht dan de slanke modellen. Dik zijn is ongezond. Overgewicht moet niet worden geromantiseerd of verheerlijkt. Te mager zijn (zoals vele modellen tegenwoordig) is niet gezond, dus het is goed dat zij niet meer in hun eentje het zelfbeeld van meisjes bepalen. Maar zeggen dat maat 44 of 46 ook prima is, is weer een ander uiterste en staat voor mij gelijk aan het stimuleren van een ongezonde leefstijl.


    oi, suzy

    Jure schreef:
    Het is grote onzin dat plus size modellen tegenwoordig nog meer worden toegejuicht dan de slanke modellen. Dik zijn is ongezond. Overgewicht moet niet worden geromantiseerd of verheerlijkt. Te mager zijn (zoals vele modellen tegenwoordig) is niet gezond, dus het is goed dat zij niet meer in hun eentje het zelfbeeld van meisjes bepalen. Maar zeggen dat maat 44 of 46 ook prima is, is weer een ander uiterste en staat voor mij gelijk aan het stimuleren van een ongezonde leefstijl.


    Depends... Ashley Graham wordt bv ook gezien als plus size, maar ik zou niet zeggen dat zij ongezond is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jure schreef:
    Het is grote onzin dat plus size modellen tegenwoordig nog meer worden toegejuicht dan de slanke modellen. Dik zijn is ongezond. Overgewicht moet niet worden geromantiseerd of verheerlijkt. Te mager zijn (zoals vele modellen tegenwoordig) is niet gezond, dus het is goed dat zij niet meer in hun eentje het zelfbeeld van meisjes bepalen. Maar zeggen dat maat 44 of 46 ook prima is, is weer een ander uiterste en staat voor mij gelijk aan het stimuleren van een ongezonde leefstijl.

    De meeste plus size modellen die ik zie, zou ik in het dagelijkse leven niet eens dik noemen, gewoon volslank. En als iemand met een maatje meer vind ik wel leuk om eens te zien hoe die kleren op iemand staan en dan voelt het iets minder 'beschamend' om naar kleren te zoeken. (Al zit ik nog aan 42 en dat is blijkbaar net geen plus size maar zo voelt het wel XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik haat het woord bae...


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    Ik haat het woord bae...


    Amen


    (even mensen hier fucken)

    Ik vind pizza echt overrated. Het is nog wel lekker, daar niet van, maar zo awesome en geweldig en hemels als iedereen precies vindt? Nee.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Kowalski schreef:
    Ik vind pizza echt overrated. Het is nog wel lekker, daar niet van, maar zo awesome en geweldig en hemels als iedereen precies vindt? Nee.


    comfortfood, naja verschilt per restaurant waar je pizza besteld. Zelf maken is echt omnomnom, maar een over vette New York pizza... no thanks.

    Tad schreef:
    > Ik vind Spirit underrated.
    > Ik vind GoT overrated.
    > Ik vind Apple overrated.
    > Ik word niet warm of koud van 99,9% van alle poëzie. Ik vind het in de meeste gevallen gewoon een paar bij elkaar gegooide woorden die dan diepgang zouden moeten hebben.
    > Ik vind Nickelback best oké.
    > Ik vind clichés tof en in de meeste gevallen beter dan verhaallijnen die in allerlei bochten gewrongen zijn om maar origineel te zijn.
    > Ik vind Pokémon overrated.
    > Ik vind chocolade een gouden combinatie met pepermunt of pindakaas.
    > Ik vind het stom als mensen haten op mensen die alleen de films/whatever van een bepaalde serie kijken en zichzelf een fan noemen, om zichzelf vervolgens een 'betere' fan of wat dan ook te noemen. Ik bedoel, who cares even? Dat jij de boeken én films allebei hebt gelezen en gezien, betekent mijns inziens nog niet dat je meer recht hebt om het leuk te vinden dan iemand die enkel de films heeft gezien.
    > Ik vind ketchup echt heel vies en datzelfde geldt eigenlijk voor alles wat tomatensaus betreft.
    > Ik vond (als ik het nu alsnog zou kunnen krijgen: vind) fluorgebitjes lekker.

    Ik ben het zó eens met dat over poëzie. Een aantal random zinnen met een aantal enters tussen met amper samenhang, is dan "diepgaand" en prachtig en whatnot. Yuck.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2017 - 20:11 ]


    Ex astris, sciencia