• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.
    Dit topic is niet bedoeld om te zeuren of je dagelijkse problemen kwijt te kunnen!


    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.




    Ik vind kantoorwerk wel leuk om te doen en dus niet saai.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als je een hogere opleiding hebt gedaan en een beroep doet waar je een hogere opleiding voor nodig hebt, ben je niet beter dan een ander.


    26 - 02 - '16

    Apollonia schreef:
    Ik vind die lange autorit wanneer je op vakantie gaat wél leuk.


    I fully embody this statement


    Heaven is a place that we all have

    Moggy schreef:
    Als je een hogere opleiding hebt gedaan en een beroep doet waar je een hogere opleiding voor nodig hebt, ben je niet beter dan een ander.


    THANK YOU! _O_


    Smile. You're beautiful. <3

    Verkeerde topic, oops.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2017 - 18:01 ]


    She's imperfect but she tries

    Tad schreef:
    Nog dertig uur. Ajdjwnsidiwnjss.

    Will she suffer? Yes. Will she cry? Yes. Will she make it? No. Maar akfnwaisnssk eindspurt? Eindspurt.

    mee eens
    xd


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dedpewl schreef:
    (...)
    mee eens
    xd
    Unpopular opinion incoming: mensen die je fout vereeuwigen door te quoten nog voordat je het zelf recht hebt kunnen zetten, zouden geband moeten worden. 💔 (fish)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2017 - 18:09 ]


    She's imperfect but she tries

    Ik vind de lijstjes met als titel "10 dingen die je niet van me wist" of iets in die trant echt grote onzin en dom.


    oi, suzy

    Tad schreef:
    (...)Unpopular opinion incoming: mensen die je fout vereeuwigen door te quoten nog voordat je het zelf recht hebt kunnen zetten, zouden geband moeten worden. 💔 (fish)

    ik ben al drie keer geband geweest, hah


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Moggy schreef:
    Als je een hogere opleiding hebt gedaan en een beroep doet waar je een hogere opleiding voor nodig hebt, ben je niet beter dan een ander.


    Wat bedoel je daarmee? Niet beter op welk vlak? Like, je zou je nooit beter dan een ander morten voelen, zeker niet omwille van een studie, dus ik snap niet goed wat je bedoelt, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ubuntu schreef:
    (...)

    Wat bedoel je daarmee? Niet beter op welk vlak? Like, je zou je nooit beter dan een ander morten voelen, zeker niet omwille van een studie, dus ik snap niet goed wat je bedoelt, haha.


    Er zijn mensen in mijn omgeving die denken dat ik dom ben doordat ik mbo niveau 2 heb afgerond :/
    Ben dag stereotype een beetje zat tbh.


    26 - 02 - '16

    Moggy schreef:
    (...)

    Er zijn mensen in mijn omgeving die denken dat ik dom ben doordat ik mbo niveau 2 heb afgerond :/
    Ben dag stereotype een beetje zat tbh.

    Voor sommigen werkt een niveau 2 of 3 gewoon beter. Als je een baan op jouw niveau kan vinden die je leuk vindt, vind ik niet dat hbo-opgeleiden moeilijk moeten gaan lopen doen over iemand met een mbo-niveau.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vind een klok met cijfers ipv strepen echt stom.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Ik vind een klok met cijfers ipv strepen echt stom.


    Als iemand die jarenlang echt niet kon klokkijken oeps, ben ik het toch echt oneens met deze mening. (A)


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ik erger mij dood aan mensen die moeilijk doen over dat de actrice die gecast is voor Jasmine niet Arabisch is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered