• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.
    Dit topic is niet bedoeld om te zeuren of je dagelijkse problemen kwijt te kunnen!


    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.




    Gareth schreef:
    (...)

    Uhm wel hij wordt waarschijnlijk een kasplantje


    Dat heb ik ook ergens gelezen. Hij zou, mocht hij wakker worden, amper iets kunnen en zich niks herinneren.

    Oh dit is het hele artikel overigens: klik


    26 - 02 - '16

    Eledhel schreef:
    Al die berichten over die voetballer van Ajax zijn zo overdreven. Like guys hij is nog niet dood ofzo


    Huh? Deze reactie snap ik echt niet.
    Dus mensen mogen enkel in het nieuws komen als ze dood zijn? Die kerel zijn leven is gewoon om zeep. Wat zeg ik, hij gaat niks meer kunnen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Huh? Deze reactie snap ik echt niet.
    Dus mensen mogen enkel in het nieuws komen als ze dood zijn? Die kerel zijn leven is gewoon om zeep. Wat zeg ik, hij gaat niks meer kunnen.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Eledhel schreef:
    Al die berichten over die voetballer van Ajax zijn zo overdreven. Like guys hij is nog niet dood ofzo

    Ik vind ze niet zo onderderven. Die arme man heeft nu onkeerbare, ergnstige hersenschade


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik vind Engels wel een mooie taal, maar dat er soms wat overdreven mee wordt. (Ik zeg af en toe ook een zin in het Engels tussendoor, hoor. Maar sommigen doen het echt wel veel. :'D)
    En Nederlands wordt wat ondergewaardeerd door Nederlandstaligen naar mijn mening. Dat anderstaligen onze taal niet mooi vinden, kan ik nog begrijpen, want het is moeilijk en als je de taal niet gewoon bent, klinkt het raar. :p


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik vind Bugles echt absoluut niet lekker. Bij iedere verjaardag waar ik kom staan ze op tafel en ik vind ze zo goor :/


    26 - 02 - '16

    Rubin schreef:
    Ik vind Engels wel een mooie taal, maar dat er soms wat overdreven mee wordt. (Ik zeg af en toe ook een zin in het Engels tussendoor, hoor. Maar sommigen doen het echt wel veel. :'D)
    En Nederlands wordt wat ondergewaardeerd door Nederlandstaligen naar mijn mening. Dat anderstaligen onze taal niet mooi vinden, kan ik nog begrijpen, want het is moeilijk en als je de taal niet gewoon bent, klinkt het raar. :p


    This sowieso.
    En dat van die Engelse zinnen/woorden wordt soms echt zo overdreven en dan wordt het irritant en je hoort het ook echt heel duidelijk als het zo vaak gebeurt.

    Maar ik betrap me er zelf ook wel eens op.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Oscura schreef:
    (...)
    Ik vind ze niet zo onderderven. Die arme man heeft nu onkeerbare, ergnstige hersenschade

    Hmm ja, maar ik word een beetje kriegelig van die berichten die ik lees. "Voetbal doet pijn vandaag" en dat soort loze uitspraken. Heb er meerdere gelezen maar dat is de enige die me nu ff te binnen schiet.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vind mensen niet leuk.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    Ik vind mensen niet leuk.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik vind katten leuker dan honden.


    26 - 02 - '16

    Ik vind dat er vandaag de dag nog maar weinig goede tv-programma's bestaan.


    oi, suzy

    Ik zou er een stuk gelukkiger van worden als ze op de Nederlandse tv de programma's herhalen die ik wél leuk vind.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Jure schreef:
    Ik vind dat er vandaag de dag nog maar weinig goede tv-programma's bestaan.


    Hear hear.


    26 - 02 - '16

    Ik vind die lange autorit wanneer je op vakantie gaat wél leuk.


    Never mistake a woman's meekness for weakness.