• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.
    Dit topic is niet bedoeld om te zeuren of je dagelijkse problemen kwijt te kunnen!


    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.




    Ik heb een enorme hekel aan mensen die films gaan beoordelen zonder hem ooit gezien te hebben op basis van reviews online.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik vind het vervelend dat het perfecte beeld van de 'full-face' zo onrealistisch is, aangezien de producten zo duur kunnen zijn.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ook vind ik het vervelend als mensen make-up dragen voor anderen, en niet voor zichzelf. Het ik-durf-de-deur-niet-uit-zonder-mascara soort.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik ben niet racistisch, maar de gekleurde Hermione uit The Cursed Child vond ik 3x niks.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik vind niet dat je meiden erop mag wijzen dat ze make-up moeten dragen. F*** of ja.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik haat de stereotype "Meiden met kort haar zijn lesbisch."


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Spoderman schreef:
    Ik haat de stereotype "Meiden met kort haar zijn lesbisch."


    Ik heb kort haar en sluit me hierbij aan!

    Spoderman schreef:
    Ik haat de stereotype "Meiden met kort haar zijn lesbisch."


    Of dat alle vrouwen met kort haar een "kort pittig kroketje" genoemd worden. Daar moet ik echt van kotsen, for real.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2017 - 23:37 ]


    26 - 02 - '16

    Mensen die zeggen dat je pukkels hebt zijn vervelend - die had ik echt al wel gezien hoor.

    Ik kwam erachter dat dit meer een uiting is dan een unpopular opinion.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2017 - 23:38 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Moggy schreef:
    (...)

    Of dat alle vrouwen met kort haar een "kort pittig kroketje" genoemd worden. Daar moet ik echt van kotsen, for real.

    Inderdaad!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Unpopular opinion die ik beter in 1995 had kunnen posten, maar aangezien ik toen pas geboren werd en dit topic nog helemaal niet bestond, doe ik het nu: Blur en Oasis zijn allebei great *O*


    Caution first, always.

    Gorillaz schreef:
    Unpopular opinion die ik beter in 1995 had kunnen posten, maar aangezien ik toen pas geboren werd en dit topic nog helemaal niet bestond, doe ik het nu: Blur en Oasis zijn allebei great *O*
    Omg ja, ze zijn echt geweldig! :)


    And then we'll see it.

    Spoderman schreef:
    Ik heb een enorme hekel aan mensen die films gaan beoordelen zonder hem ooit gezien te hebben op basis van reviews online.


    P.R.E.A.C.H


    Heaven is a place that we all have

    Koffie schreef:
    (...) Omg ja, ze zijn echt geweldig! :)

    Yaay! Het is gewoon veel beter om geen 'kant' te hoeven kiezen en om van allebei te houden. <3


    Caution first, always.

    cara delevingne is overrated.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered