• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.
    Dit topic is niet bedoeld om te zeuren of je dagelijkse problemen kwijt te kunnen!


    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.




    Ik vind de muziek van Coldplay totaal niet mooi.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yellowstone schreef:
    (...)
    Het moet gewoon kloppen met het originele verhaal / boek / whatever, vind ik

    Precies, dit dus.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Martijn Krabbé mag nu onderhand wel van tv af.


    oi, suzy

    Salaryman schreef:
    Ik vind de muziek van Coldplay totaal niet mooi.

    Amen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind Waylon echt een knappe en getalenteerde man.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Spoderman schreef:
    Ik vind Waylon echt een knappe en getalenteerde man.

    deport


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Spoderman schreef:
    Ik vind Waylon echt een knappe en getalenteerde man.


    JA
    Ik glij altijd van mijn stoel af.

    Maar tegenwoordig vind ik hem wel een beetje raar doen. In het begin zong hij veel puurder en nu doet hij allemaal gekke dingen en draagt hij allemaal rare kleding (ondanks dat hij het kan hebben ofc). Het lijkt een beetje alsof hij zich te graag wil onderscheiden.

    Jure schreef:
    Martijn Krabbé mag nu onderhand wel van tv af.


    Hij zo fake bij The Voice....

    [ bericht aangepast op 17 juli 2017 - 16:34 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    (...)

    JA
    Ik glij altijd van mijn stoel af.

    Maar tegenwoordig vind ik hem wel een beetje raar doen. In het begin zong hij veel puurder en nu doet hij allemaal gekke dingen en draagt hij allemaal rare kleding (ondanks dat hij het kan hebben ofc). Het lijkt een beetje alsof hij zich te graag wil onderscheiden.

    Hmmm ja ik snap wat je bedoeld ^^ Maar alsnog, Waylon is echt mijn favoriete Nederlandse artiest, denk wel een van de weinige die ik goed vind.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Salaryman schreef:
    Ik vind de muziek van Coldplay totaal niet mooi.

    This ^^


    -

    Nederlandstalige boerenrock zoals 'Normaal' en 'Mooi wark' vind ik geweldig en mensen die denken dat zoiets alleen geluisterd wordt door bierzuipende bouwvakkers met het IQ van een baksteen kunnen me allemaal kapot vallen.


    26 - 02 - '16

    Ik ga echt graag met de trein naar school en ik heb dus eigenlijk echt niets met al dat medelijden wanneer ik iemand vertel dat ik pendel, haha


    Mhm?

    Sarn schreef:
    Ik ga echt graag met de trein naar school en ik heb dus eigenlijk echt niets met al dat medelijden wanneer ik iemand vertel dat ik pendel, haha


    Dit!! Nu ik niet meer naar school ga mis ik het treinen best wel... maar het zomaar rondrijden is helaas zo duur!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2017 - 20:30 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    I don't like sand. It's coarse and rough and irritating and it gets everywhere.

    Sarn schreef:
    Ik ga echt graag met de trein naar school en ik heb dus eigenlijk echt niets met al dat medelijden wanneer ik iemand vertel dat ik pendel, haha



    geef mij wel medelijden

    binnenkort moet ik naar school met de bus (twee bussen, ik heb een overstap) pls


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Laatste post hebben in een topic is stiekem best leuk. (cat)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    -