• Serieus, ik was net even kwaad. Ik erger me kapot aan mijn buren... Het ding is, mijn buren praten al een tijdje niet meer tegen ons, omdat we hun sleutels niet meer bij wilde houden als ze op vakantie gingen en ook deels omdat onze achterbuurvrouw ons tegen elkaar heeft opgezet. Belachelijk dus, maar whatever.
    Maar goed, ze beginnen echt te ver te gaan. Ze gaan mensen opzoeken om die aan hun kant te krijgen, om dan hardop te vertellen hoe wij apen en gorillas zijn om maar problemen te kunnen zoeken. Goed, wij reageren niet, omdat we niet zo laag gevallen zijn. Nu een maand of twee geleden vonden we twee keer op een week tijd geschilde en gekookte groente en aardappelen in onze voortuin. We wisten natuurlijk niet wie dit had gedaan, tot vandaag. Ik stond net aan het raam van mijn kamer (ik slaap aan de kant van de straat en kan dus uitkijken op onze voortuin). Wat zag ik? Ik zag hoe twee doekjes schuin van hiernaast in onze tuin vielen en daarna hoorde ik hoe ze het raam met een harde klap dichtgooide.
    Sorry, maar zijn dit nog volwassen mensen? Dit slaat toch nergens op?! Oh ja, er lag ook nog een sjalot bij, dus die hadden ze ook meegegooid, like wauw... Voelen ze zich nu stoer of zo? Net zoals ze hun stomme struik maar aan onze kant door de draad laten groeien... Zucht.

    Hebben jullie ooit zoiets met jullie buren meegemaakt?


    16 - 09 - '17

    Ik zou echt de neiging kreiging hun gegooide troep in een evelop te doen en die door de brievenbus te duwen. "Ik had uw spullen gevonden, ik hoop dat u ze niet lang kwijt was."

    Maar helaas zou ik zulke coole shit nooit zelf doen haha.

    Wij hebben ook niet de leukste buren en hebben met flink overlast ook de politie gebeld en de situatie uitgelegd. Bij dit soort zaken kun je echt de politie bellen want ze gooien hun spullen.op jullie terrein en dat mag gewoon niet. Misschien kun je er de volgende keer een foto of filmpje van maken, dan kan de politie er ook wat mee.

    Jammer dat het zo gaat!! Ik hoop dat je verder in je leven leukere buren krijgt! (:


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Scribe schreef:
    Kun je hun gedrag niet proberen te filmen? En dan zo laten inzien dat ze associaal bezig zijn?


    Dan zou je echt toevallig iets moeten zien of horen.

    @M0NA, gelukkig zijn onze overburen en de buren aan de andere kant (niet grenzend aan ons huis, maar wel de tuin) normaal en vriendelijk.


    16 - 09 - '17