• Even voor de duidelijkheid, dit is dus niet waar:

    yaelentom zei op 1 juni 2008 - 21:59:

    en... jah k heb se egt ontmoet k heb selfs hun telefoonnummer en k weet welke straat en nummer enzo ze wone dusz je moet nie gaan lulle

    Gaat over TH :')
    Ze is net nieuw, maargoed lekker begin dus enzo.
    Ik heb geen zin om die heule fakerlijst wéér hier neer te gooien maargoed ik waarschuw iedereen hier eventjes. ^^

    Laat maar, ik weet al wat hij deed :'))

    Nah gut, ik ben weg hiers, dus doegooos!!


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Laat maar, ik weet al wat hij deed :'))

    Nah gut, ik ben weg hiers, dus doegooos!!

    Gaha weet ze Van Mij:P
    xx


    everybody needs a song.

    Dat is een aandachts-tekorts heid.

    Ik heb van die jongens in de klas en die schrijven dan in je agenda; hoi groetjes TH. Maarja. -.-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Dat is een aandachts-tekorts heid.

    Ik heb van die jongens in de klas en die schrijven dan in je agenda; hoi groetjes TH. Maarja. -.-
    ja ik heb ook zo iets.
    wir sind gay x bill und tom
    ofzeuww


    You'd took my breath but I'll survive.

    OMG ik heb hun ook ontmoet enzo ( niet geloogen ) maar ik heb dus echt niet hun nummers alsof ze die geven 9ik heb ze ontmoet met tmf (vip) en bij consert meet&greet)
    ik lieg niet echt maar echt da is fucking lef hebben echt goed begin zou ik zeggen

    Dat is een aandachts-tekorts heid.

    Ik heb van die jongens in de klas en die schrijven dan in je agenda; hoi groetjes TH. Maarja. -.-
    ja ik heb ook zo iets.
    wir sind gay x bill und tom
    ofzeuww


    Ja, dat ook. En dan gaat het weer zo; Hé anke! Kijk, je homovriendje staat daar buiten! Best kansloos -.-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Dat is een aandachts-tekorts heid.

    Ik heb van die jongens in de klas en die schrijven dan in je agenda; hoi groetjes TH. Maarja. -.-
    ja ik heb ook zo iets.
    wir sind gay x bill und tom
    ofzeuww


    Ja, dat ook. En dan gaat het weer zo; Hé anke! Kijk, je homovriendje staat daar buiten! Best kansloos -.-
    jaaa, maar kijk in het begin zat ik ook echt terug te zeggen: HOU JE BEK ZE ZIJN GEEN HOMO.
    nu dus niet meer en het is ook dan nu wel over


    You'd took my breath but I'll survive.

    mensen mooeten niet zoveel lullen

    Ach ja, negeer dat kindje gewoon.
    Ze krijgt thuis niet genoeg aandacht.
    Daarom komt ze hier leugentjes vertellen.
    That's it! (:

    Jolienn.

    van zo'n mensen krijg ik dus het scheit hé
    als je zoiets zegt , zorg dan dat het teminste waar is xD

    maar denk dat je wel altijd zo' mensenn hebt hoor :(

    volgens mij heb ik hier al eens opgereageert... maar het blijft heel ziek/zielig:S


    I am an idiot, I move.

    zulk soort mensjes die dat soort dingen roepen zijn egt zo zielig maar dat moeten ze lekker zelf weten GWN negeren haha


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Op youtube staan er ook kei veel zo "telefoongesprekken" een vriendin had me er laatst nog zo is één laten horen, sry .. ma da is echt érg!.. Dan ben je fan en ga je lekker zitten verzinnen.. hm.. ksnap nie wrm ze da doen.. zielig.. majah :) (doeg)


    Tanya is de beste.

    Haha goeie hoor Ik trapte er bijna in:P
    Oh shit nee 't was stront xD
    sukke mense zijn echt dik vet kansloos


    Pictures fade away, but memories are forever

    Uhu, maar fans doen echt alles om te bewijzen dat ze 'beter' zijn dan anderen. Meestal hebben ze gewoon een heul laag zelfbeeld.