• Hallo Q'ers!

    Het verbaasde mij dat hier nog geen topic van was, dus bij dezen! Afgelopen dinsdag was het dus zo ver: het ingangsexamen geneeskunde/tandheelkunde! Nu is het tot woensdag wachten op de uitslag. Ik kan vast niet de enige zijn die heeft meegedaan hier. Dus: Hoe vonden jullie dat het was? Hoe schatten jullie je slaagkansen in? Zijn er al mensen die net zoals ik zenuwen hebben voor de uitslag? Zijn er mensen die wiskunde net zoals ik onmogelijk moeilijk vonden?

    Natuurlijk kan dit topic verder actief blijven tot de (mogelijk) tweede poging in augustus. Dan kunnen we elkaar daarvoor aanmoedigen en wie weet ook wel onze kennis samenleggen (:

    Maar oké, wie heeft er hier nog een poging gedaan/gaat een poging doen? c:

    [ bericht aangepast op 5 juli 2017 - 21:28 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ga meedoen in augustus c: maar gewoon als voorbereiding voor volgend jaar ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    Ik ga meedoen in augustus c: maar gewoon als voorbereiding voor volgend jaar ^^

    Heel verstandig om te doen. Heb er nog steeds spijt van dat ik dat vorig jaar niet heb gedaan, want dat ingangsexamen is mega stresserend, zeker als je alles voor de eerste keer moet meemaken. Ik maakte me echt te veel zorgen om alles (waar ik naartoe moest, waar ik moest zitten, waar ik moest wachten, ect.).


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Een hele hoop vriendinnen van me hebben meegedaan dus ik hooooop dat ze erdoor zijn, en voor jou hetzelfde! Ikzelf niet, want lol, ik ga toch geen geneeskunde gaan studeren (nooit echt ambities gehad in die richting) dus ik ging me er ook niet voor stressen. Is het gelukt bij je? Iedereen heel veel goede moed gewenst, in elk geval!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ubuntu schreef:
    Een hele hoop vriendinnen van me hebben meegedaan dus ik hooooop dat ze erdoor zijn, en voor jou hetzelfde! Ikzelf niet, want lol, ik ga toch geen geneeskunde gaan studeren (nooit echt ambities gehad in die richting) dus ik ging me er ook niet voor stressen. Is het gelukt bij je? Iedereen heel veel goede moed gewenst, in elk geval!

    Ik weet niet, heb er op zich wel een redelijk goed gevoel bij, maar je weet maar nooit met die giscorrectie enzo :c


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Kirkman schreef:
    (...)
    Ik weet niet, heb er op zich wel een redelijk goed gevoel bij, maar je weet maar nooit met die giscorrectie enzo :c


    Oh, damn was 't met giscorrectie? Wist ik niet eens. :/ Het komt wel goed! Ik duim voor je! c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Werken ze nog met giscorrectie? :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Werken ze nog met giscorrectie? :')

    Jep, -1/3 voor ieder fout antwoord, 0 als je niets invult.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oooh wauw, was dat gisteren alweer o.O
    Heel veel succes alvast met de resultaten! (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Owww, zie net iets. Zou een mod de titel kunnen veranderen naar 'toelatingsproef arts en tandarts'? Ik zie nu pas dat ik de mogelijk toekomstige tandartsen nogal uitsluit haha :p


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb meegedaan in de vijfde klas (Nederland). Ik wilde alleen weten of het haalbaar zou zijn voor mij. Natuurlijk had ik het niet gehaald, zoals verwacht. (:


    oi, suzy

    Ik kan toch niet de enige zijn die het dit jaar probeert? :p Waar is de rest die nu in spanning zit af te wachten? :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Kirkman schreef:
    Ik kan toch niet de enige zijn die het dit jaar probeert? :p Waar is de rest die nu in spanning zit af te wachten? :')


    hahaha maar als je buist kunnen we wel een meeting doen bij de editie in augustus (;


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    hahaha maar als je buist kunnen we wel een meeting doen bij de editie in augustus (;

    Da's waar haha :p l wordt het echt een heel gedoe om iemand te vinden in die massa :') Maar stiekem hoop ik dat dat niet nodig is. Ligt niet aan jou, maar wil gewoon door zijn haha XD

    [ bericht aangepast op 9 juli 2017 - 19:26 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Kirkman schreef:
    (...)
    Da's waar haha :p Al wordt het echt een heel gedoe om iemand te vinden in die massa :')


    ik gok dat augustus rustiger gaat zijn dan juli, of dat hoop ik alleszins x) anders spreken we af op een bepaald punt in het station van leuven oid maar ik hoop dat je er bij de eerste keer al door bent (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    ik gok dat augustus rustiger gaat zijn dan juli, of dat hoop ik alleszins x) anders spreken we af op een bepaald punt in het station van leuven oid maar ik hoop dat je er bij de eerste keer al door bent (:

    Ja is inderdaad makkelijk om ergens voor dat examen af te spreken. Geen idee of het veel minder druk gaat zijn in augustus, als ik terug ga hoop ik dat ook haha :') Ik heb die middag echt een half uur zitten zoeken naar een klasgenoot van me (en wist ongeveer waar ze zat), niet normaal :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.