• S.O.L.A.R
    Scientific Observation Lab (of) Advanced Remedies.

    SOLAR is named after our solar system, something so big and small in another kind of way. It makes you think: does your existence affect anything on our earth? Aren’t we all unimportant because whatever we do in the world will be wiped out of the solar system someday. The answer to that is yes. You are worth so much more than you think. You are here at S.O.L.A.R industries, where your life could save that of so many more. Faith is what brought you here. Even if someone had to stir your past to give the world the future it deserves.

    Juli 4th, 2020 — de dag waarop het leven van twintig jongeren drastisch komt te veranderen. Ze wijden hun lichaam, hun leven aan de toekomst. Het is niet dat ze iets te verliezen hebben. Allen bevinden ze zich namelijk in de S.O.L.A.R industries een wetenschappelijk observatorium gelegen in een onbekend eiland nabij de Caraïben. Dit lab houdt zich bezig met het zoeken van medicaties die ziektes zouden kunnen helpen, maar hiervoor moeten testen uitgevoerd worden en dat is waar onze jongeren van pas komen.
          Wat de jongeren echter niet weten is waarvoor ze getest worden. Een wondermiddel waardoor mensen nooit meer ziek hoeven te worden, minder hoeven te slapen, die kanker zou kunnen stoppen? Nee SOLAR industries gaan groter dan dat. Zij hebben namelijk het middel gevonden om Metahumans te creëren. Mensen zo intelligent, zo perfect dat ziektes niet eens hoeven te bestaan.
          Echter zijn er meer nadelen dan voordelen aan dit middel waardoor de jongeren lijken te veranderen in mutanten. Ze ontwikkelen nieuwe krachten en zijn inderdaad beter gebouwd dan een normaal mens, maar zijn ze het hier wel mee eens. Is dit toeval of was dit al jaren geleden gepland geweest voor hen om een tragisch iets mee te maken waardoor ze gewillig hun leven zouden geven voor iets dat de toekomst zal veranderen? Welcome to Solar industries.


    When you move on, the universe moves with you





    ROLES

    [justify]




    Lets talk c: Vragen mogen hier gesteld worden, wie hulp nodig heeft ik help graag!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2017 - 14:13 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ILYAS CASSIM OF AGRABAH

    Anxious Boy






    Ilyas / إلياس || Arabish || Arabic form of ELIJAH.
    Cassim / قاسم|| Arabish|| "to share" or "to divide"
    Of Agrabah|| English/arabish || Gegeven achternaam naam voor de koninklijken van Agrabah


    "You're only in trouble if you get caught"

    20 || 17/O8 || Hetero || Agrabah
    [/face]


    INSIDE

         

    Vriendelijk/ Verlegen/ Bescheiden/ intiligent/ twijfelaar/ durft geen nieuwe dingen doen/ houd niet van verandering/ Rustig/ teder/ boekenverslinder / behulpzaam / denkt soms te lang na voor hij iets doet / misschien iets te naïef – maar daar heeft hij zijn tijger voor / Erg beïnvloedbaar / Een echte knuffelbeer/ echte foodie / snel enthouasiast en verwonderd / Moet nodig uit zijn schulp getrokken worden / Gefrustreerd en vol met vragen / faalangst

    ’ I don’t know what my parent expect from me! ‘


    OUTSIDE



    Ilya valt zeker geen misse jongen te noemen. De jongeman meet ongeveer 1m79 en heeft een sportieve, wat bredere lichaamsbouw. Hij heeft donkerbruine tot bijna zwarte krussel, welke hij goed verzorgd. Zijn wenkbrauwen zijn ietsje donkerder en erg breed, maar verzorgd. Ook scheert hij zich bijna iedere dag al kan het soms eens zijn, dat hij op een luie dag een klein stoppelbaartje heeft staan. Zijn bruine poelen hebben een koffieachtige kleur, waarin kleine roodbruine spikkels in verwerkt zitten. Dit omringt met lange blonde wimpers, geven hem een onschuldig en soms wat ondeugende blik. Ilyas draagt vaak verzorgde kledij, zeker bij hem thuis word ook van hem verwacht dat hij zijn hemden mooi gladgestreken draagt. Ook is de jongen niet bang om kleur te dragen en heeft erg mooie hemden met gouden borduursels op. Echter op school is zijn kledingstijl eerder comfy en sporty te noemen. De jongen is een enorme fan van hoodies en truien. Ook is de jongen dol op sneakers en heeft een redelijke collectie.
    Ilyas heeft een kleine lichaamsversiering en dit is een tatoeage met het opschrift '....'. Ook heeft de jongen gaatjes in de oren en een tepelpiercing, iets wat mensen niet meteen verwachten te zien bij de jonge prins.

    ’ I hope you’re proud of your boy‘



    HISTORY


    Father: Sultan Aladdin from Agrabah
    Mother: Queen Jasmin from Agrabah
    Sister:
    Brother:

    Tiger: Hasim – 3 years old


    Ilya is de oudste zoon



    EXTRA




    Likes
    Dislikes
    Fears
    Guilty pleasures:
    Talents
    Other
    Love Life

    [ bericht aangepast op 3 nov 2019 - 22:57 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Canagan --> Virago.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sorry voor de flutpost D:


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    I loved it! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    (fish)


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ga zo snel mogelijk posten, maar dit wordt waarschijnlijk morgen pas -- sorry voor het wachten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Riley is ook af :3

    Dus we hebben nu ook een onderzoeksassistente, ze is ook healer


    Aan niets denken is ook denken.

    MT :D


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Hi everyone! Ik heb het momenteel drukjes waardoor Quizlet wat aan de kant geschoven is , sorry daarvoor!
    Ik probeer vanavond te posten (moet zo meteen naar een familiefeest) en hoop dan misschien aanleiding te geven naar de middag. Zo kunnen jullie nog kiezen of je je personage iets laat eten, andere personen gaat ontmoeten of juist eerder verdwaalt in Solar. Als je even vast zit, laat het me gerust weten dan kan ik jullie helpen doormiddel van een NPC te spelen zodat alles goed verloopt. Het is niet echt een skip, dus geen zorgen als je personage nog druk in gesprek is! Ik zal mijn best doen om alle eindjes zo goed mogelijk aan elkaar te knopen c:

    Ik hoop dat jullie er nog zin in hebben?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    No problemo! Ik heb er zeker nog zin in


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb er ook nog steeds zin in en ga echt zo snel mogelijk aan het posten!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Doe rustig aan. Ik heb er ook zeker nog zin in!


    Bowties were never Cooler

    Ik heb er zeker weten nog zin in! :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik ga nu posten!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik probeer Rafi morgen te posten


    Bowties were never Cooler