• S.O.L.A.R
    Scientific Observation Lab (of) Advanced Remedies.

    SOLAR is named after our solar system, something so big and small in another kind of way. It makes you think: does your existence affect anything on our earth? Aren’t we all unimportant because whatever we do in the world will be wiped out of the solar system someday. The answer to that is yes. You are worth so much more than you think. You are here at S.O.L.A.R industries, where your life could save that of so many more. Faith is what brought you here. Even if someone had to stir your past to give the world the future it deserves.

    Juli 4th, 2020 — de dag waarop het leven van twintig jongeren drastisch komt te veranderen. Ze wijden hun lichaam, hun leven aan de toekomst. Het is niet dat ze iets te verliezen hebben. Allen bevinden ze zich namelijk in de S.O.L.A.R industries een wetenschappelijk observatorium gelegen in een onbekend eiland nabij de Caraïben. Dit lab houdt zich bezig met het zoeken van medicaties die ziektes zouden kunnen helpen, maar hiervoor moeten testen uitgevoerd worden en dat is waar onze jongeren van pas komen.
          Wat de jongeren echter niet weten is waarvoor ze getest worden. Een wondermiddel waardoor mensen nooit meer ziek hoeven te worden, minder hoeven te slapen, die kanker zou kunnen stoppen? Nee SOLAR industries gaan groter dan dat. Zij hebben namelijk het middel gevonden om Metahumans te creëren. Mensen zo intelligent, zo perfect dat ziektes niet eens hoeven te bestaan.
          Echter zijn er meer nadelen dan voordelen aan dit middel waardoor de jongeren lijken te veranderen in mutanten. Ze ontwikkelen nieuwe krachten en zijn inderdaad beter gebouwd dan een normaal mens, maar zijn ze het hier wel mee eens. Is dit toeval of was dit al jaren geleden gepland geweest voor hen om een tragisch iets mee te maken waardoor ze gewillig hun leven zouden geven voor iets dat de toekomst zal veranderen? Welcome to Solar industries.


    When you move on, the universe moves with you





    ROLES

    [justify]




    Lets talk c: Vragen mogen hier gesteld worden, wie hulp nodig heeft ik help graag!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2017 - 14:13 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    SebastianVerlac schreef:
    Iemand mag altijd nog naar Joaquin of Daley komen

    ik zal vanavond kijken om Austin naar Daley te sturen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Net terug van cinema, het posten zit er vandaag niet meer in ^^' sowwy hopelijk morgen tijdens mijn middagpauze op werk


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ga zometeen proberen aan een post te raken, maar door de vakantie loop ik iets achter met meerdere dus vergeef me mijn uber traagheid atm.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zal nu eindelijk gaan posten, sorry D;


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik post morgen, dan ben ik terug van vakantie


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ga nu aan de slag met Misha. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Iemand interesse in Joaquin?


    Bowties were never Cooler

    Als het voor Canagan goed is .mag je hem best naar Sergey en Mikhaila sturen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ja hoor, is mij prima. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Okay. Dan stuur ik hem daarheen


    Bowties were never Cooler

    Het spijt me — ik schrijf me uit voor deze RPG, ik merk dat ik er mijn draai niet in kan vinden (en dat terwijl ik nog geeneens ben begonnen).


    •

    Webster schreef:
    Het spijt me — ik schrijf me uit voor deze RPG, ik merk dat ik er mijn draai niet in kan vinden (en dat terwijl ik nog geeneens ben begonnen).


    ??
    Maar je kunt toch gewoon iemand aanspreken met je personage, als je nog niet begonnen bent kan het toch ook niet leuk worden??


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    (...)

    ??
    Maar je kunt toch gewoon iemand aanspreken met je personage, als je nog niet begonnen bent kan het toch ook niet leuk worden??


    Het voelt voor mij gewoon niet goed en lekker op het moment. Daarbij is mijn motivatie hierdoor naar beneden gezakt. Ik hoop dat deze beslissing gewoon wordt geaccepteerd — ik vind het namelijk echt niet leuk om te doen, maar voor mij is het op dit moment beter.


    •

    Webster schreef:
    (...)

    Het voelt voor mij gewoon niet goed en lekker op het moment. Daarbij is mijn motivatie hierdoor naar beneden gezakt. Ik hoop dat deze beslissing gewoon wordt geaccepteerd — ik vind het namelijk echt niet leuk om te doen, maar voor mij is het op dit moment beter.


    Nahw jammer, maar ik begrijp je :c je. Bent altijd welkom om weer mee te doen als je daar weer motivatie voor hebt! <'3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gareth > Hopps


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.