• S.O.L.A.R
    Scientific Observation Lab (of) Advanced Remedies.

    SOLAR is named after our solar system, something so big and small in another kind of way. It makes you think: does your existence affect anything on our earth? Aren’t we all unimportant because whatever we do in the world will be wiped out of the solar system someday. The answer to that is yes. You are worth so much more than you think. You are here at S.O.L.A.R industries, where your life could save that of so many more. Faith is what brought you here. Even if someone had to stir your past to give the world the future it deserves.

    Juli 4th, 2020 — de dag waarop het leven van twintig jongeren drastisch komt te veranderen. Ze wijden hun lichaam, hun leven aan de toekomst. Het is niet dat ze iets te verliezen hebben. Allen bevinden ze zich namelijk in de S.O.L.A.R industries een wetenschappelijk observatorium gelegen in een onbekend eiland nabij de Caraïben. Dit lab houdt zich bezig met het zoeken van medicaties die ziektes zouden kunnen helpen, maar hiervoor moeten testen uitgevoerd worden en dat is waar onze jongeren van pas komen.
          Wat de jongeren echter niet weten is waarvoor ze getest worden. Een wondermiddel waardoor mensen nooit meer ziek hoeven te worden, minder hoeven te slapen, die kanker zou kunnen stoppen? Nee SOLAR industries gaan groter dan dat. Zij hebben namelijk het middel gevonden om Metahumans te creëren. Mensen zo intelligent, zo perfect dat ziektes niet eens hoeven te bestaan.
          Echter zijn er meer nadelen dan voordelen aan dit middel waardoor de jongeren lijken te veranderen in mutanten. Ze ontwikkelen nieuwe krachten en zijn inderdaad beter gebouwd dan een normaal mens, maar zijn ze het hier wel mee eens. Is dit toeval of was dit al jaren geleden gepland geweest voor hen om een tragisch iets mee te maken waardoor ze gewillig hun leven zouden geven voor iets dat de toekomst zal veranderen? Welcome to Solar industries.


    When you move on, the universe moves with you





    ROLES

    [justify]




    Lets talk c: Vragen mogen hier gesteld worden, wie hulp nodig heeft ik help graag!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2017 - 14:13 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Webster schreef:
    (...)

    Het voelt voor mij gewoon niet goed en lekker op het moment. Daarbij is mijn motivatie hierdoor naar beneden gezakt. Ik hoop dat deze beslissing gewoon wordt geaccepteerd — ik vind het namelijk echt niet leuk om te doen, maar voor mij is het op dit moment beter.


    Oke, dat is duidelijk, dan is het idd beter om niet verder te gaan :')


    Aan niets denken is ook denken.

    Mijn topics (:

    Ik schrijf wellicht morgenavond op het vliegtuig naar huis toe met Sergey, maar dat betekent wel dat ik waarschijnlijk pas woensdag kan posten.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Oke speel en rollentopic zijn aangepast, de links horen nu wel te kloppen ^^

    Ook heb ik doorstreept wie niet meer meedoet (of uitgeschreven, of gewoon niets meer van zich heeft laten horen. Mocht je wel nog willen meedoen en je rol is doorstreept, vraag het me gerust dan verander ik het weer ^^)


    Rollen mogen nog altijd aangemaakt worden en we hebben een te kort aan vrouwen ;') Ook mochten jullie niet meer weten wat te schrijven, laat me dat alsjeblieft weten dat ik jullie toch kan helpen om weer wat motivatie te krijgen. Ik heb veel tijd gestoken in deze rpg en wil het ook laten leven, maar daarvoor heb ik ook jullie hulp nodig peeps ! ^^ rpging is meant to be funn dus als je dit niet meer hebt, kom gerust maar even met me praten in pb ! <3 I'm there for u


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Netjes.
    Ik ga sws nog 1 persoon aanmaken: wss dan een vrouwelijke onderzoeks-assistente, maar heb nu nog even geen zin om rol te maken haha, dus komt nog.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik kan eventueel nog wel een vrouw aanmaken, maar ik zou niet weten met welke gave - oid.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Tekort aan vrouwen. Nooit gedacht dit hier ooit tr lezen :')


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    Tekort aan vrouwen. Nooit gedacht dit hier ooit tr lezen :')


    Echt he, gebeurt haast nooit op Q


    Aan niets denken is ook denken.

    Hahah echt eh :'D

    @Jennifer je hoeft je niet verplicht te voelen hé ^^ pas als je echt nog een rol wilt mag je zeker


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Als er nu een tekort aan jongens was, had ik best een tweede rol gewild, maar ik vind vrouwen spelen echt meh dus dat gaat 'm niet worden c:

    Vaiana schreef:
    Hahah echt eh :'D

    @Jennifer je hoeft je niet verplicht te voelen hé ^^ pas als je echt nog een rol wilt mag je zeker


    I know. ^^ Ik wil het ook best wel, maar niet zonder een idee te hebben van een gave waar ik mee kan werken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Is er eventueel alvast iemand voor Eden, of waar ze naar toe kan? (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben tm maandag niet in staat om te posten, ivm met vakantie naar Berlijn. Daarna post ik weer, ik lees hier dingen wel op q en kan ook reageren.

    Miss kun je Theo & Ace vermaken in de keuken?


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    Ik ben tm maandag niet in staat om te posten, ivm met vakantie naar Berlijn. Daarna post ik weer, ik lees hier dingen wel op q en kan ook reageren.

    Miss kun je Theo & Ace vermaken in de keuken?


    Dat zou kunnen, als dat voor hen ook goed is?

    Fijne vakantie!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Dat zou kunnen, als dat voor hen ook goed is?

    Fijne vakantie!

    Prima hoor, wat mij betreft mocht je ook inspringen zonder het te vragen c: